боюсь чоловіків
відчуваю певний страх та тривожність перед чоловіками, не знаю з чим це пов'язано, адже росла у повній сім'ї без жорсткого насильства, могли бути тільки фізичні покарання за домашнє, чи щось таке... ця фобія заважає будувати стосунки із хлопцями
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, чоловіки бувають різні, чи всіх чоловіків ви боїтесь, чи можете описати саме який тип (вік, статус, професія, які взаємини з ним, зовнішність, як давно) чоловіків вас тривожить. Дякую
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ольга Владимировна Головченко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня. Фізичне покарання - це вже насильство, навіть якщо воно було не в самій жорсткій формі. Також буває насильство без фізичного покарання, але і воно може призвести до страху перед чоловіками, якщо дівчинка боялась батька чи чоловіка, який її виховував. Вам варто звернутись до психолога для індивідуальної роботи, щоб Ви могли розказати детальніше, що з Вами відбувалось раніше та зараз, про свої відносини з хлопцями, і отримати допомогу.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Добрый день!
цитата:
адже росла у повній сім'ї без жорсткого насильства, могли бути тільки фізичні покарання за домашнє, чи щось таке... ця фобія заважає будувати стосунки із хлопцями
Скажите пожалуйста, а кто в семье мог проявить физические наказания к Вам и как они выражались? Как Вы себя при этом чувствовали?
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Доброго дня!
цитата:
БОЮСЬ ЧОЛОВІКІВ
Співчуваю Вам. Упевнений, що проблема піддається вирішенню, зрозуміло, якщо її, вирішувати. Це означає - дослідити корені страху. Зараз можете пригадати, з якого віку почали помічати цей страх? Можливо, його поява пов'язана з якимось конкретними подіями?
Ви зазначили
цитата:
ця фобія заважає будувати стосунки із хлопцями
Хотілось би краще усвідомити, як саме заважає. Ви соромитесь, коли хлопці звертають на Вас увагу? Мовчите? Вас паралізує? Що малює Ваша уява, спричинена страхом?
Не в останню чергу потрібно звернути увагу на те, що транслювали мама і тато щодо майбутніх Ваших відносин з чоловіками?
Про які стосунки з хлопцями мріяли в дитинстві?
Також, у страху може бути, як не дивно, захисна функція. Тобто від чогось поганого він Вас може оберігати - наприклад, від обману і зради, використання і образ. З цього приводу якісь відгуки відчуваєте?
Відредаговано автором 02-03-2023 14:24:19
психолог онлайн
Дослідити корені Вашої фобії можна на психотерапії з психологом.
А на сайті можна визначитися лише з загальним напрямком для подальшої роботи зі спеціалістом.
Які асоціації виникають у Вас при слові "чоловіки"?
психолог онлайн
цитата:
не знаю з чим це пов'язано, адже росла у повній сім'ї без жорсткого насильства, могли бути тільки фізичні покарання за домашнє
Это связано как раз с таким наказанием, потому что
цитата:
фізичні покарання
являются физическим насилием и их применение заставляет человека находиться в позиции жертвы.
От этого уменьшается уверенность и начинают, соответственно, появляться страхи.
Однако, от того, что Вы осознали корень проблемы, Ваши страхи не исчезнут.
Потому что их надо прорабатывать в индивидуальной психотерапии.
А также развивать свою уверенность, которая и поможет Вам
цитата:
будувати стосунки із хлопцями
психолог онлайн
Добрий вечір. Щоб ви хотіли з цим робити?