Болить все тіло .
Болить все тіло ниючий біль ,втома ,болять ноги ,тягне руки ,хочеться спати , напливи паніки, страху, тривоги без причини ,нема радості ,вічно без настрою нехочеться ні з ким зустрічатися і кудись йти .Аналізи ,всі в нормі ,гемоглобін, д-димер,глюкоза,кт голови ,шиї ,внутрішніх органів ,рентген легень ,кардіограма ,ехо,ревмопроби ,гормони щитовидки все в нормі .Є протузія в шиї с5,с6 і острохондрос с4 с5 .Був в неврологи оглядав мене все в нормі судини голови, шиї в нормі.Це може бути від протузій чи це психічне розстройство ?Невролог приписав Адаптол попити чи потрібно їх попити ?.Дякую за відповідь .
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Відповідь у вас самих. Можете задати собі такі питання, і швидко, недумаючи, відповісти:
Що очікуєте від себе? А чо отримуєте?
Як при цьому себе почуваєте?(тілесні відчуття, емоції, думки)
Як ви з цим живете? Через яке відчуття?
Якого ви себе не сприймаєте?
Який світ навколо?
Що у вас у житті не виходить?
Якби завтра все змінилось на краще, як би це відчули на рівні тіла, думок, образів, які б люди вас оточували?
Якою б людиною ви тоді стали?
Що зараз заважає вам бути здоровою і щасливою людиною?
психолог онлайн
Как давно такое состояние?
Что в вашей жизни происходит?
Доповнення від автора
Я в Вересні перехворів Ковідом .І після того почалися якісь дивні напади тривоги переживання які недають повноцінно жити .Наприклад лежу в Неділю відпочиваю, а в грудях весь вечір таке відчуття ніби щось має зараз статися .В мене раніше ніколи такого небуло .
психолог онлайн
Здравствуйте!
Тревога и психосоматика . Состояние не простое, Вам выписали адаптол, пейте не бойтесь, он не действует как антидеприсанты. К психиатру обращались?
Доповнення від автора
Нет необращался у меня сейчас нет возможности потому что я в Європе и домой только приєду 30 Апреля.Хуже всего постоянная слабость и постоянно клонит в сон и в руках ,ногах ноющая тупая боль.
Доповнення від автора
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Це може бути від протузій чи це психічне розстройство ?
Це може бути побічним ефектом від ковіду.
цитата:
Невролог приписав Адаптол попити чи потрібно їх попити ?.Дякую за відповідь .
Якщо невролог прописав пити, чому ви питаєте про це психологів?
З того, що я читаю, напевне у вас високий рівень тривожності.
Доповнення від автора
Дякую.
психолог онлайн
цитата:
Болить все тіло ниючий біль ,втома ,болять ноги ,тягне руки
С этим надо обращаться к невропатологу.
цитата:
Це може бути від протузій
Да, может.
цитата:
напливи паніки, страху, тривоги без причини ,нема радості ,вічно без настрою нехочеться
А с этим надо идти к психиатру.
цитата:
у меня сейчас нет возможности потому что я в Європе
В Европе Вам может назначить соответствующее лечение и семейный врач.
Также Вы можете получить онлайн консультацию украинских специалистов. Бесплатно - через HELSI.me и платно в частных клиниках.
Відредаговано автором 03-03-2023 00:46:47
Доповнення від автора
Дякую
психолог онлайн
Анастасія Владимирівна Тарадай
Добрий ранок!
цитата:
Це може бути від протузій чи це психічне розстройство ?
Про психічний розлад казати зарано. Потрібні відповідні дослідження, спостереження за Вами, візуальний контакт із спеціалістом.
Отже, на тепер можна констатувати, що Ви просто людина з психологічними і соматичними проблемами. Зазвичай, вони і йдуть разом - якась хвороба на тілесному рівні обов'язково позначається і на психологічному рівні. І навпаки, бо організм людини - то цілісна система, де все між собою пов'язане.
А зважаючи на протрузії і ковід, можна припустити, що Ваш стан є наслідком поєднаного впливу наведених вище чинників.
Що робити в такому разі?
Виконувати призначення лікаря.
І звернутись індивідуально до психолога.
Буде актуально переглянути Ваш спосіб життя. З'сувати, які Ваші потреби не задовольняються? Які у Вас на сьогодні стосунки? Які були очікування від перебування за кордоном? Хто Вас може підтримати? Звідки походить тривога, страх і пригніченість? І таке інше.
Також актуально звернути увагу на характер харчування. Рекомендую знайти в Мережі інформацію про серотонінову і дофамінову "дієту".
Крім того, потрібно обов'язково перебувати на свіжому повітрі, робити прогулянки природою.
Всі подальші кроки можливі в особистому форматі спілкування. Обирайте психолога і починайте допомагати собі вилазити з того гнітючого стану.
психолог онлайн
Это может быть последствиями ковида. Пейте то, что невролог прописал.
Возможно какие-то витамины (если обратитесь в терапевту, то он посоветует какие именно).
Плюс хорошо бы сдать анализ на витамин Д, который очень часто в дефиците, особенно после ковида.
А кроме того, психотерапия помогла бы в том числе, поскольку вы сможете разбираться в своей тревоге, проживать ее, находить опоры, искать радости
Доповнення від автора
Дякую
Доповнення від автора
Хочу ще запитати ,після нападів тривоги,постійно діарея і крутить живіт .Відчуваю напади тривоги і після того 2-3 дні ниє живіт в низу думаю кишківник. Таке можливе щоб розлади кишківника були від нападів тривоги?Дякую
психолог онлайн
цитата:
Таке можливе щоб розлади кишківника були від нападів тривоги?
Возможно, но вряд ли это будет
цитата:
2-3 дні ниє живіт в низу
Поэтому Вам надо идти к врачам и искать причину болей в животе.