Шукаю людину, котрій я б міг кожний день писати про себе короткими тек.повідомленнями
Добрий день.
Мені потрібно пораду де і як би можна було реалізувати наступне.
У мене є гостра потреба писати комусь короткі текстові повідомлення, наприклад зранку, про себе: як у мене справи, як я почуваю себе, чим хочу зайнятись тощо. Систематично, в певну годину кожний день.
Психологічна допомога не потрібна; лише підтримка у такому вигляді в якому я прошу. Інша людина повинна лише прочитати, і, якщо в цьому є необхідність, - відповісти мені, можливо якось підбадьорити якщо мої думи з'ясувалися не дуже позитивними. Мій текст не буде анонімним. Якщо людині цікаво, і крім читання моїх коротких (!) щоденних текстових повідомлень, має бажання запитати мене щось (будь-що), я відкритий до розмови. Але як я вже зверху сказав, ваша допомога чисто моральна по суті: потрібно, щоби я розумів, що мене хтось читає, щоденно очікує на мої нові текстові повідомлення.
Хто це читатиме, впринципі неважливо; важливий факт, що це хтось прочитає. Необов'язково читачеві бути професійним психологом, але бути ним.
Питання від: ; Вік: 20
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Анастасія Владимирівна Тарадай
А зачем психологу этим заниматься?
цитата:
Психологічна допомога не потрібна; лише підтримка у такому вигляді в якому я прошу.
Разобраться откуда эта потребность и как ее по другому можно закрыть, вам не интересно?
психолог онлайн
Анастасія Владимирівна Тарадай
Здравствуйте!
Если нет желания исследовать себя, понять причину таких идей. То Вы могли бы завести себе страничку в соцсетях и писать свои мысли. Есть люди которые предлагают услуги "просто слушателя", но правда не бесплатно. Вы можете записывать свои мысли и переживания на аудиозапись и переслушывать, обдумывать. Много разных вариантов можно придумать.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335748 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Але я не закликаю допомагати чимось.
По іншому мені щось не хочеться її закривати тому, що я вважаю, що якщо хочу випити води, то п'ю воду а не розсол (хоча міг би і розсол випити). Я так думаю.
- Я так зможу себе більше мотивувати до своєї мети і контролювати життя, бо така гра чи листування, в свою чергу, заставить мене це робити щоденно в певний час, а якщо я цього не роблю, то значить порушую правило, тобто умови. А я не хочу порушувати умов і залишити свого читача без .. відповіді чи як це описати. Мені це треба для себе, зрозумійте.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335756 для Юлия Витальевна Якименко
Ну я це розумію про соцмережі, свої сторінки, але як це реалізувати. Мені важливо не помістити в інтернет свої значить тексти, а комусь їх надіслати. Але цей хтось має бути зацікавелним у цьому.
Я таким чином досліджую себе. А чому такі ідеї приходять - бо це допомагає бути на хвилі і бути мотивованим до чогось.
Колись давно я хотів таке спробувати зі своїми знайомими, друзями тощо. Ну короче це вийшло дурно. Дійшло ледь не до глузування з мене після того, коли у приваті признав, що я був у депресії. Тоді я зрозумів важливість обрати читача не свого друга чи знайомого, а якусь іншу людину, котра щиро зацікавлена у цьому і змогла би проявляти якусь активність у цьому й не скористатися проти мене представленою інформацією.
Доповнення від автора
Чи знаєте ви конкретні портали такі чи щось таке?
психолог онлайн
Анастасія Владимирівна Тарадай
Нiна Iванiвна Уенем
Добрий вечір.
цитата:
ШУКАЮ ЛЮДИНУ, КОТРІЙ Я Б МІГ КОЖНИЙ ДЕНЬ ПИСАТИ ПРО СЕБЕ КОРОТКИМИ ТЕК.ПОВІДОМЛЕННЯМИ
Я так розумію, що це питання не до психологів, а до читачів форуму? Що можливо хтось відгунеться?
В чому зиск людині задовольняти вашу потребу за вашою ідею? Чи готові ви їй щось дати взамін?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335762 для Віталія Юріївна Мельник
Ну скоріше так. Сюди написав, бо я не знайшов інших порталів де можна це написати.
Тому що це просто. Тепер буду знати, що сьогодні за добрий день у відповідь треба теж платити гроші. Ну і нехай, я роздивлюся і такий можливий варіант.
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Анастасія Владимирівна Тарадай
Юлия Витальевна Якименко
Нiна Iванiвна Уенем
Вітаю. Ваш запит дуже схожий на бажання маленької дитини бути поряд з мамою, яка в ньому зацікавлена, завжди прийде на допомогу, відгукнеться на заклик дитини, підбадьорить, запитає. Схоже, в вашому дитинстві мами було надто мало або дуже багато, і тепер ви потребуєте зацікавлену людину замість неї.
Ви хочете того, чого в дорослому світі не отримати. Тільки з мамою можливі стосунки, в яких вона турбується, а дитина приймає і навіть не замислюється про те, що у мами є свої інтереси, справи, дитині байдуже, чого мамі хочеться, чи вона здорова, чи вона втомилася. Мама - не цілісна окрема особа, а набір функцій. Ви так і пишете: "Хто це читатиме, в принципі неважливо; важливий факт, що це хтось прочитає". Вам байдуже, хто чекає, читає, відповідає, аби задовольняв вашу потребу бути на зв'язку.
Маму ніхто не зможе замінити. Ніхто не буде зацікавлевиний в вас, якщо ви не зацікавлені в людині. Дорослі стосунки - це про взаємообмін.
Відредаговано автором 02-03-2023 23:13:26
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335767 для Вікторія Миколаївна Цуркан
Ви ідею мою не зрозуміли. Сенс аби щось написати, але не жалітися. Якщо я написав щось, значит стримав своє слово, значить умови виконав. Мамам жаліються. Це гра не про скарги, а щоб досягти своєї мети. Кожний день в один і той же час мені треба комусь написати і дати короткий звіт про себе: прокинувся вчасно як завжди, йду читати про щось.. маю намір зробити сьогодні се і так далі..
Якщо я буду цікавитися своїм читачем, то це вже інше спілкування, інші умови та інше призначення діалогу. Мій діалог про самоконтроль і тайм-менеджмент.
психолог онлайн
Нiна Iванiвна Уенем
Мамі не тільки жаліються. З мамою спілкуються на різні теми, в тому числі, розповідають, як проходить життя. Ви описуєте спілкування з коучем, тренером. Можливо, ті хто зараз закінчують навчання за цими професіями, візьмуться працювати з вами за відгук. Пошукайте на сайтах підготовки коучей.
Відредаговано автором 02-03-2023 23:52:04
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335772 для Вікторія Миколаївна Цуркан
А це вже хороша ідея, дякую!
психолог онлайн
цитата:
Такая услуга существует и называется "Друг на час".
Вы оплачиваете почасово и вместо разговоров пишете сообщения.
цитата:
Ви описуєте спілкування з коучем, тренером.
Ваш запрос не имеет никакого отношения к коучам и тренерам.
Такие специалисты не будут этим заниматься, также как и психологи.
И тем более бесплатно.
Доповнення від автора
Я почав шукати таку людину. Можливо хтось тут теж із відвідувачів відпишеться. Я для цього навіть погоджуся формат змінити.
психолог онлайн
цитата:
Я почав шукати таку людину.
Предложите оплату за такую услугу.
Тогда Ваш поиск будет более результативен.
Бесплатно никто это делать не будет.
Тем более если Вы еще хотите получать и обратную связь -
цитата:
відповісти мені, можливо якось підбадьорити якщо мої думи з'ясувалися не дуже позитивними.
психолог онлайн
Анастасія Владимирівна Тарадай
цитата:
Тепер буду знати, що сьогодні за добрий день у відповідь треба теж платити гроші.
Слухайте, ну ви ж не про "добрий день" пишите. Вам, з ваших слів
цитата:
лише підтримка у такому вигляді в якому я прошу
цитата:
Якщо людині цікаво, і крім читання моїх коротких (!) щоденних текстових повідомлень, має бажання запитати мене щось (будь-що), я відкритий до розмови
І при цьому :
цитата:
Це гра не про скарги, а щоб досягти своєї мети. Кожний день в один і той же час мені треба комусь написати і дати короткий звіт про себе: прокинувся вчасно як завжди, йду читати про щось.. маю намір зробити сьогодні се і так далі..
Якщо я буду цікавитися своїм читачем, то це вже інше спілкування
Тобто, якщо ви хочете юзати час і увагу іншої людини, при цьому в односторонньому порядку, то скоріш за все, справедливо, щоб ви за дали щось взамін. Інакше - це буде гра в одні ворота.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335790 для Віталія Юріївна Мельник
Та я не сперечаюсь з вами. Просто мене злить те, що немає людини яка б мала синхронні думки щодо цього. Не бачать можливість або не знайшлись такі, хто мають проблеми із мотивацією чи щось таке. Читати це кожний день теж значить крок до самоконтролю. Тобто я тепер подумав, що ця людина може бути взагалі хтось, а не людина з конкретним напрямком освіти.
Умови можна навіть змінити і зробити їх однаковими.
Коли я тільки починав з вами відкривати цю тему, то підняв був планку, тепер планку опустив; тепер головне задовільнити базову умову - прочитати і відповісти. Адекватно і коротко. Якщо людина хоче додати щось своє - це її право.
психолог онлайн
цитата:
що немає людини яка б мала синхронні думки щодо цього
Может Вы и найдете человека, которому тоже будет надо, чтобы Вы удовлетворяли его
цитата:
базову умову - прочитати і відповісти.
И тогда у Вас с ним будет равноценный обмен.
Только это точно будут не психологи.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335814 для Светлана Владимировна Киселевская
Мабуть так, оскільки вже на таку базову умову згодиться будь-яка людина. Тільки вона має бути віком таким як я або старше, це важливо. Мені важко уявити цю картину, якщо я буду спілкуватись з людиною моложе мене; сама така думка вже втілює якийсь дискомфорт в тілі.
Це те, що мені потрібно. Якщо я знаю, що хтось у таку то годину чикає на моє повідомлення, повірте це не тільки надихає, але й мотивує, особливо якщо ти ще в ліжку а вже година зв'язку тікає.
психолог онлайн
Як виникла у вас ця потреба? Чи був у вас подібний досвід?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Схоже на те, що у вас є потреба, яку вам складно ідентифікувати і ви придумали один конкретний спосіб як отримати відчуття яких невистачає. Але задоволенити потребу можна багатьма способами, якщо звісно, її визначити правильно. Тобто можливо є спосіб задовольнити вашу потребу без участі іншої людини.
Ви цей процес називаєте грою. Але гра - це процес, в якому кожен учасник може приміряти на себе кожну роль. Тому колеги й пишуть про взаємообмін, а не "гру в одні ворота".
психолог онлайн
Светлана Владимировна Киселевская
цитата:
Але я не закликаю допомагати чимось.
цитата:
Вы предлагаете тратить свое время и внимание.
Вот я и спрашиваю, для чего психологам тратить на вас время и внимание?
Если из соображений, что могли бы помочь, то помогают из избытка чего-либо либо если получают что-то взамен.
Это может быть интерес, например, как здесь на сайте, когда разворачивается какой-то диалог, искреннее желание помочь, когда видишь как человек старается разобраться в себе.
Ну либо деньги, если нет интереса, а деньги очень нужны.
В вашем варианте просто писать кому-то сообщения о себе что дадут другому человеку?
Вы можете завести телеграмм канал, где будете писать свои мысли и получать отклики.
Но и там нужно давать что-то людям, например, интересные видео, обзоры, размышления свои.
Никому не интересно в одни ворота просто так читать про вас, потому что вы что-то в себе тренируете.
Это уже получается, что вы другого хотите использовать как функцию
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335834 для Віталія Юріївна Мельник
Як виникла у вас ця потреба? Чи був у вас подібний досвід?
---
Щось схоже було колись, але схоже. Яка потреба, - контролювати себе. Я намагаюся досягти своїх бажаних цілей у відносно не великі сроки.
Нещодавно у мене щось сталося. Я перестав бути залежним до своїх залежностей. Я любитель ігор, дуже азартна людина і все таке. Короче мене це зняло миттєво. Це до того, що я ще і займаюся саморозвитком, читаю наукову літературу і сам намагаюся чогось досягти у цій справі. Ну і ці мої залежності сильно негативно били по мені. Після шести годин неперервної гри, я психанув. Сказав собі "все". Це спрацювало.
Я зрозумів, що це ідеальний момент, і тепер мені треба всіляко підтримувати себе у формі, я маю на увазі режим життя, фільтрація занять, думок, тощо аби мотивацію не розтворяти у собі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335851 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Це буде інший формат, не підходить. Я шукаю собі людину на таку роль, котру я вже описав. Вночі мені хтось написав, проте звор. зв'язку ще не отримав від цієї людини.
Я понизив планку, більше психолог чи людина цієї освіти не потрібна. Це можете бути будь-хто мого віку чи трохи старше.
Що дасть цій людині? По-перше вона має хотіти від щирого серця у цьому брати участь, а по-друге - якщо вона бачить що в когось щось виходить, то це й для неї мотивація. На це погодиться той, кому це або цікаво здається або має схожу потребу.
психолог онлайн
А что именно интересного кому-то в том, что вы будете ему писать о себе?
Чтобы хотеть чего-то, зато понимать, что это и для чего.
Вы так описываете, что интереса это не вызывает. Для чего нужна кому-то информация как ваш день прошёл? Кому это нужно?
психолог онлайн
Схоже у вас є схильність до залежностей, і це визиває у вас певні переживання. Можливо б вам у психотерапію, все таки. Щоб не "ізобрєтать велосипед"?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335873 для Валентина Михайловна Жемчужникова
А ви хочете сказати, що комусь буде цікавіше вичитувати чиєсь нитя, так?
Мені це потрібно. Я поставив великі цілі перед собою, і мені важливо звітуватись. Коли я це пишу у щодбенник, а це я робив й дотепер, то це якось не мотивує взагалі. Тому що розумієш, що крім тебе ніхто не прочитає.
Чому це нікому не цікаво? Всього декілька речень щоденно, систематично в один й той же час. Якщо я цього не зробив значить я не стримав слово ні собі ні чужій людині.
Чому ви думає, що дурна ідея і намагаєтесь мене переконувати у цьому? Ви справді думаєте, що мені потрібні сеанси з психологами і що у мене серйозні переживання у собі?
Ви знов повторюєте мені писати одне й теж. Хоча я вже відповідав.
Доповнення від автора
А коли ти це пишеш комусь, то відчуваєш якусь відповідальність і перед собою і перед своїм читачем. Я коли пишу це в щоденник, то це ніякої мотивації мені не дає. Річь у мотивації. Я не хочу лукавити людині. І не хочу лукавити перед собою. Я хочу писати правду, але я не хочу писати, що я за весь день нічого не зробив, або займався не тим. Я хочу написати щось позитивне і саме головне - правду, що я дійсно щось зробив, я дійсно зранку в т-то годину прокинувся, я знов віджався 30 разів і знову повторив вивчене.
Це виклик собі.
Доповнення від автора
Я думаю, нікому не цікаво вичитувати чиїсь стосторінкові казки і витрачати багато на це своїє небезмежної уваги. А так, всього декілька хвилин і навіть отримати від цього задоволення, що твій компаньйон/ співрозмовник написав рівно в рівно в т-то годині і чогось хоче досягти сьогодні. Кого б це теж не мотивувало на такі кроки?
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
цитата:
Я думаю
С точки зрения психологии Ваши цели неосуществимы.
Во-первых, с игровой зависимостью невозможно справиться таким способом, как Вы собираетесь делать.
А во-вторых, рассчитывая на бесплатную помощь со стороны другого человека, Вы собираетесь войти в треугольник Карпмана (из роли Жертвы) и соответственно, попадете на Спасателя, который очень быстро превратится в абьюзера-агрессора (Преследователя). Потому что только из таких мотивов другой человек согласится помогать Вам бесплатно.
Специалисты на этом форуме попытались донести до Вас бесполезность Ваших действий.
Но Вы продолжаете стоять на своем и хотите пойти против законов психологии.
Никто, безусловно, не возражает, Вы имеете право это делать.
Тогда какие еще вопросы у Вас есть к психологам?
И какая помощь Вам нужна от специалистов?
психолог онлайн
Я не писала, что идея дурная и не отговариваю от неё.
Я написала, что другому не интересно просто читать чьи-то сообщения, ничего не получая взамен - хоть деньгами, хоть удовлетворением любопытства.
Но ощущение, что вы не можете принять этот факт и не можете даже представить, что такое возможно - к вам нет интереса, если речь про односторонний процесс.
Поставили цели - прекрасно. Важно ещё замечать их реалистичность и рассматривать разные варианты из достижения.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335933 для Светлана Владимировна Киселевская
Не знаю, я в психології взагалі не знаюся. Ви щось казали що я попаду у якийсь трикутник, де мій спів. спочатку спасатель а потім - моя жертва... короче я у це не вірю. Якщо людина не знайдеться, я поставлю винагороду за цю участь.
Хочу вам дещо розповісти про свої результати і минулий досвід з приводу боротьби із залежностями та поганими звичками.
На стан сьогоднішнього дня, я 21 день не займаюся азартом! До цього часу у мене ніколи такого не було (максимум тиждень після чого різкий зрив і сильна ностальгія).
Три роки тому я видалив свої сторінки з соцмереж. Тепер користуюся лише месенджерами, поштою та ютубом (для музики і пошуку цікавого мені). Хто зможе похвалитись такою новиною про себе, що вона людина/хлопець/жінка не залипає зранку та ввечері в соцсєтях? А я можу з гордістю це про себе сказати.
Ви думаєте, що я зірвуся і поставлю свої хотіння вище поставлених цілей? Не цього разу, я підготувався. Я замінив старі заняття на нові, які мені дійсно подобаються і допомгають забути про те старе. Тепер "я рухаюся з точки А в точку Б. Я знаю чого хочу досягти і досягну цього. Бути впевненим, що я усе це виконаю у задані терміни не можу, але я маю бути упевненим у собі." - це те, що я кожний день собі повторюю і воно працює. Цікаво почути вашу реакцію.
Доповнення від автора
Не проти законів психології, а перш за все проти свого протилежного, котре не хоче якісних змін.
Доповнення від автора
Мені здається, що ви мені вже усе висвітлили. Думаю настав час всім подякувати за увагу та за спроби мене переконати, що я вигадую "вєлосіпєд".
Сам факт цього текстового обміну та спілкування мені теж допомагає насправді. Принаймі я розповів про себе не аби-кому. Через певний час я зайду у цей чат, щоб доказати, що я не лукавив.
Дякую. Я задоволений.
психолог онлайн
цитата:
Хто зможе похвалитись такою новиною про себе, що вона людина/хлопець/жінка не залипає зранку та ввечері в соцсєтях?
Например, я могу этим похвастаться.
Никогда не "залипала" и не делаю это сейчас.
цитата:
На стан сьогоднішнього дня, я 21 день не займаюся азартом!
Зависимость - это болезнь.
И от нее невозможно вылечиться.
Поэтому люди меняют вредные зависимости (алкоголизм, наркотики, игры и т.д.) на социально одобряемые (например, на трудоголизм или религию). Или же с помощью лечения выходят в ремиссию - но до очередного срыва, к сожалению.
цитата:
я у це не вірю
Вероятно Вам зачем-то надо набить собственные шишки, вместо того чтобы воспользоваться помощью психологии и психологов.
цитата:
це те, що я кожний день собі повторюю і воно працює
Если бы самовнушение работало, то психологи остались бы без работы.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336014 для Светлана Владимировна Киселевская
А ви мені вже допомагаєте, Світлано, та інші активні читачі.
Не суперечу, що залежність є хворобою, це мені зрозуміло. Але є люди, яким не подобається те, як вони живуть, чим займаються і змогли змінити своє життя власноруч . То чому я цього не зроблю? Якщо я зміню образ свого життя, ви думаєте, мені буде хотітися повертатися до своїх основопроблем - з чого мій шлях до змін почався та знов почати займатися старими звичками (годинами грати у відеоігри)?
Ваші контраргументи не зупинять мене. Сприймати те, що ви пишите і свідомо не погоджуватися з цим - для мене це виклик чи зламаюся цього разу.
Можна вам питання.
Якщо людина зробила різні помилки (однакові й не однакові) дев'ять разів, чи помилиться вона на 10 спробі? Припустимо, що людина після кожного кокушу брала для себе якийсь урок і досвід. Чи вистачить їй цього досвіду, щоб не помилитись наступного разу?
психолог онлайн
цитата:
Якщо я зміню образ свого життя
Образ жизни - это уровень поведения.
Можно, конечно, пытаться переключаться на другие сферы жизни, но зависимость обычно побеждает. Потому что невозможно решить внутрилочностный конфликт (который и приводит к возникновению зависимости) на уровне поведения.
Это все равно, что если, например, у машины не работает двигатель, начать заниматься вместо ремонта автомобиля тюнингом его внешнего вида. Вроде и изменения происходят, но машина все равно не едет.
цитата:
Ваші контраргументи не зупинять мене.
У меня нет цели останавливать Вас. Потому что Вы имеете право делать со своей жизнью все, что захотите.
цитата:
для мене це виклик чи зламаюся цього разу
Психика не любит такого давления.
Ведь сила действия равна силе противодействия. И чем больше сжимать пружину, тем она сильнее когда-то выстрелит.
цитата:
Якщо людина зробила різні помилки (однакові й не однакові) дев'ять разів, чи помилиться вона на 10 спробі?
Даже если человек здоров и то может всю жизнь наступать на одни и те же грабли.
Например, если девушка выросла с отцом-тираном, то будет всю жизнь выбирать себе мужей-абьюзеров.
И проблема будет заключаться не в признании или непризнании своих ошибок, а в том что она просто не знает, как может быть по-другому.
Аналогично, и процесс формирования зависимости закладывается у человека с детства.
И он просто не знает, как это - не быть зависимым.
Поэтому избавление от зависимости - это не смена образа жизни, а скорее полная перепрошивка себя.
И конечно же проделать такую работу можно только с психологом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336030 для Светлана Владимировна Киселевская
Але якщо я займаюся саморозвитком різним чином, отже я ремонтую двигун, нехай не до штатного рівня, а не тільки колхожу його вигляд.
Я десь вичитав, що треба мінімум 90 днів аби відійти від залежності. Вважайте, що 1/3 цього періоду пройдена. Чи є сенс мені зупинятися? Я відповім, що я не хочу зупинятись і що я зацікавлений аби зійти з гачку.
Даю слово, що я нічого не буду писати у цей чат і не перевірятиму його поки не пройде 90 днів. Тож не витрачайте свій час на мене. Кажуть треба бути вдячним. Дякую вам, що ви зацікавлені у моїй справі.
Якщо ви знов мені напишите, то у мене буде совість, що треба відповісти. Не робіть цього і я буду думати, що у мене повірив увесь світ.
психолог онлайн
цитата:
Не робіть цього і я буду думати, що у мене повірив увесь світ.
Главное, чтобы Вы сами поверили в себя, а не зависели от мнения чужих людей.
цитата:
Якщо ви знов мені напишите, то у мене буде совість, що треба відповісти.
Я могу освободить Вас от этого -.
цитата:
Не робіть цього
Доповнення від автора
Що означатиме, якщо сьогодні я дозволю собі табу?
Просто так сталося, що я підрослабився цього тижня. Але насправді я думаю у цьому є інша причина. Мозок не варить (тобто варить, але там де мені треба я чогось-то не готовий взятися до роботи: немає мотивації). Якась лінь відчувається. Це тому, що я цього тижня не писав і не читав до чого іду, навіть календар не заповнював, бо так збентежений однією проблемою. Проблема пов'язана з навчанням, а точніше алгоритмом за яким зможу запам'ятати важливу інформацію, якої насправді дуже багато. Алгоритм готовий, але треба ще внести деякі важливі корективи до нього, бо він з'ясувався трохи не актуальним, оскільки я дещо не урахував. Це треба зробити аби я більше на ті граблі не ставав знову. Шишку ще не отримав, але отримаю незабаром, якщо не дороблю його.
P.S. раніше я займався вивченням проблем навчання, а тому розуміюся що та як краще зробити аби час марно не витратити (я забував усе, що вчив, і я думаю, азарт цьому лише подавав руку)
Тобто причини мого письма були дві:
1. Чи дати собі волю у діях і зробити як думаю краще на даний момент, не зазираючи на майбутні можливі наслідки?
2. Своє переживання з яким я зіткнувся і не знаю як зреагувати, бо на коректну дію не вистачає мотивації.
Доповнення від автора
Я не відчуваю, що почалося те про що ви попереджали. Я просто собі запропонував такий варіант вирішення своєї проблеми. Просто дайте відповідь мені і я вже сам скоректуюся. Знайду інший спосіб як себе підбадьорити. Може і не варто було писати, але блін що якщо я б це написав наступного тижня... Я не хочу зробити помилку, бо все виходить потроху.