Цікавлять тільки обійми і поцілунки
Добрий день. Мене тривожить питання, чи це нормально, що я обожнюю обійми і поцілунки, але мене взагалі не цікавить секс? Навіть думки про те не йде, ніяк не можу наїстися теплом і ніжністю від обіймів і поцілунків у відносинах з хлопцями.
Однак, нажаль, їм обіймів і поцілунків мало.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ольга Владимировна Головченко
Цікаво, як це впливає на ваше самосприйняття себе, як жінки? Можливо, ви асексуал.
Можливо від відносин ви шукаєте не сексуального контексту, а щось інше? Завжди так було, або ви перестали цікавитись питаннями сексу у певний момент?
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Ольга Владимировна Головченко
Добрий ранок!
цитата:
Мене тривожить питання, чи це нормально, що я обожнюю обійми і поцілунки, але мене взагалі не цікавить секс?
Для мене особисто ненормально, хоча я теж люблю обійми і поцілунки з дружиною. А для Вас, судячи з усього, це проблема. Навіть з'явилась тривога. Тому варто розібратись, в чому справа? Які причини та обставини могли посприяти прохолодному ставленню до інтимної близькості?
З приводу цього чи можете тут поділитись: чи був у Вас секс? Які відчуття він залишив?
Яким було Ваше сексуальне виховання в дитинстві?
цитата:
Навіть думки про те не йде, ніяк не можу наїстися теплом і ніжністю від обіймів і поцілунків у відносинах з хлопцями.
Про хлопців зазначили у множинному числі. Чи справді Вам з усіма хочется обніматись і цілуватись і при цьому до жодного з них не виникло сексуальне збудження?
цитата:
Однак, нажаль, їм обіймів і поцілунків мало.
Здоровим фізично і психологічно чоловікам, звичайно, одних обіймів і поцілунків буде замало. Вони ж не євнухи.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Angelinchik; Вік: 30
"Мене тривожить питання, чи це нормально, що я обожнюю обійми і поцілунки, але мене взагалі не цікавить секс? Навіть думки про те не йде, ніяк не можу наїстися теплом і ніжністю від обіймів і поцілунків у відносинах з хлопцями."
Це нормально у дитячому та підлітковому віці. Ви доросла жінка, а секс для дорослої людини є результатом дорослості та прийняття своєї цінності та жіночності. Це також спосіб дозволити собі насолоду, і можливість давати на насолоду чоловіку.
Почуття тривоги ніколи не виникає даремно, в вашому випадку можливо вона вказує, що прийшов час дорослішати та розкривати свою сексуальність.
Рекомендую звернутися за допомогою в цьому питанні на індивідуальній консультації з психологом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336036 для Маргарита Артурівна Древаль
Не знаю навіть, відчуваю себе жінкою - різною: ніжною, сильною і т.д.
І так, мене цікавить в стосунках тепло, душевність, щоб вони були місцем, де можна розслабитися і бути прийнятою, такою як є і підтриманною.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый день!
цитата:
Мене тривожить питання, чи це нормально, що я обожнюю обійми і поцілунки, але мене взагалі не цікавить секс? Навіть думки про те не йде, ніяк не можу наїстися теплом і ніжністю від обіймів і поцілунків у відносинах з хлопцями.
Однак, нажаль, їм обіймів і поцілунків мало.
Если я правильно понимаю, то для Вас как бы это существует отдельно и секс сам по себе уже не имеет такой ценности. Как Вы правильно заметили, что секс играет важную роль и, если его нет, то ребенок не появится. Очень важно разобраться с этим индивидуально, почему именно так у Вас происходит. Скажите пожалуйста, какие у Вас отношения с родителями?
психолог онлайн
цитата:
Якщо вік який ви вказали як свій в пості-звертанні,відповідає вашому дійсному вікові, то варто розібрати це питання з хорошим психологом!
Це дещо заставляє задуматися!
психолог онлайн
А не интересует секс это про что?
Вы пробовали и вам не понравилось?
Вы не пробовали и не хотите?
С чем у вас ассоциируется секс?
Какой опыт отношений у вас есть?
Если секс был, то в каком возрасте и как вам было?
психолог онлайн
Доброго, Angelinchik!
А Вам вистачало тепла та ніжності в дитинстві?
Від мами?
Від тата?
психолог онлайн
Галлий Порфирьевич Кравчук
Здравствуйте, Angelinchik!
цитата:
де можна розслабитися і бути прийнятою, такою як є і підтриманною
Это детская позиция, потому что Вы ищете безусловное принятие.
А такое бывает только у матерей по отношению к своим детям.
цитата:
мене взагалі не цікавить секс?
Это и не будет интересовать Вас до тех пор, пока Вы не станете взрослой (психологически).
Потому что у детей секса нет.
психолог онлайн
Добрый вечер. А хватало ли Вам внимания в детстве?