Відсутність мотивації
Взагалі пропала мотивація до тієї професії на якій хотів побудувати кар'єру та фінансовий достаток.
За півроку пошуку роботи на цю посаду і відсутності позитивних фідбєків і нереально великої конкуренції , просто вже зневірився і засумував.
Як себе змотивувати по-новому, чи може просто змінити напрямок?
Чесно кажучи, каша в голові((
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте!
Когда Ваши усилия не подкрепляются позитивным откликом, конечно мотивация падает. Нужно в первую очередь разобраться, на самом ли деле Вы этого хотите, спрогназировать цели и план по которому постепенно Вы можете прийти, т.к. нет четкого понимания получиться ли, можете этот запрос проработать с психологом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Пів року – це невеликий термін для пошуку роботи. Іноді на початку кар’єри не слід чекати фінансових прибутків, треба бути готовим працювати деякий час за мінімальну оплату чи навіть без оплати заради досвіду. Це мінімум 1-2 роки. Потрібно мати фінансові запаси або людей, які зможуть вам допомагати цей період.
Якщо ви вибирали професію по фінансовим можливостям, то витримувати відсутність позитивних фідбеків буде складно. Довго витримувати фрустрацію можливо лише тоді, коли подобається сам процес роботи. На першому плані повинен бути інтерес, бажання зростати в професії, стати профі. Ціль – не гроші, а те, що з вами відбувається, коли ви працюєте. Повинна бути пристрасть.
Хоча іноді може статися так, що у бажаній професії проблематично реалізуватися швидко. А гроші потрібні прямо зараз, бо на кону виживання родини. Тоді треба йти туди, де можна заробити. А реалізацію відкласти на той час, коли буде легше з фінансами. Якщо з фінансами немає проблем, то для реалізації в професії потрібно проявити більше наполегливості.
Іноді за відсутністю мотивації може стояти втомленість. Чи достатньо ви відпочиваєте, спілкуєтеся з приємними для вас людьми? Чи є у вас справи, які приносять вам задоволення? Чи є люди, які вас підтримують на вашому непростому шляху самореалізації? Чи є можливість спілкуватися з тими, хто проходить такий же шлях становлення в професії, новачками? На початку кар’єри дуже важливо мати групу підтримки.
Подивіться фільм «В погоне за счастьем» з Уіллом Смітом у головній ролі.
Відредаговано автором 05-03-2023 23:56:36
психолог онлайн
Вітаю! Ви думали про те, чому саме в цій професії ви хотіли побудувати кар'єру та фінансовий достаток? Та по при всі старання так нічого і не виходить як вам би хотілось. Це ваше бажання було?
Можливо ви безсвідомо бажаєте іншого і саме тому не виходить так як ви першепочатково задумали
психолог онлайн
цитата:
Чтобы найти работу, необходимо совместить «Хочу», «Могу» и «Надо».
Где,
1. «Хочу» - это Ваши профессиональные интересы и склонности (желания и потребности в определенных видах деятельности). От этого зависит привлекательность работы, интерес к ней.
2. «Могу» - это имеющиеся у Вас профессионально важные качества, определяющие проф. пригодность. А также знания, умения и навыки по специальности.
3. «Надо» - это востребованность Вашей профессии у работодателей на рынке труда.
Если Вы уверены в том, что Ваши желания совпадают с Вашими возможностями, и при этом Вы не можете найти работу, следовательно, проблема заключается или в перенасыщении рынка соискателями на вакансии (и как следствие, в большой конкуренции) или же в том, что Вы не можете выгодно "продать" себя на рынке труда (неправильное резюме, сложности с самопрезентацией, с прохождением собеседования и так далее).
Для того чтобы Вы смогли разобраться во всем этом и устранить "кашу в голове" нужна индивидуальная работа с Вами.
По времени это займет 1 месяц, так как потребуется провести 3 консультации (плюс первая встреча, на которой составляется план работы).
В результате Вы сможете разобраться в себе и найти работу.
Відредаговано автором 06-03-2023 01:07:30
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Чесно кажучи, каша в голові((
По-перше, звернутись до психолога індивідуально, аби прибрати кашу з голови. А також розібратись з Вашою звичною моделлю мотивації - чи превалює там раціональний вибір замість цінності, яка народжує натхнення?
цитата:
Поділіться, будь ласка, чи відчуваєте Ви схильність до цього виду діяльності?
Окрім фінасового достатку, що Вас мотивує?
цитата:
Цей факт говорить про нерозвиненість бійцівських якостей або про що?
цитата:
Можливо, варто з'ясувати, чи є прогалини в старому способі мотивації, як вважаєте?