Втома від дитини
За рік материнства відчуваю надто багато емоцій щодо своєї ж дитини: злість,агресію,любов,втому,радість. Морально і фізично дуже втомилась, розумію що перетворююсь на якусь злу відьму. Часто зриваюсь на дитині, потім плачу і прошу вибачення. Підтримки немає, є лише чоловік,який майже без вихідних працює. Можливо варто попити якісь заспокійливі? Бо я бачу з кожним днем мій стан все гірше і гірше. До материнства готувалась, але по факту не витримую…
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, какой возраст у ребенка? Похожее состояние переживают многие женщины, но очень важно, что Вы его осознаете. Ваш ребенок действительно чувствует Ваше состояние и это может отразится на его психическом развитии. Скажите, кто может Вам помочь в этой ситуации? Есть ли родственники или близкие люди? Возможно, что Вы можете взять себе помощницу на несколько часов, чтобы Вы могли выспаться или отдохнуть? Так же Вы можете обратиться к специалисту за помощью
Відредаговано автором 07-03-2023 20:16:26
психолог онлайн
Добрий день. Ви говорите з чоловіком про це? Як чоловік відноситься до дитини?
Доповнення від автора
Дитині рік, родичі є, які не чують мене і мої принципи у вихованні, харчуванні і тд. дитини. Лишити на них дитину-це ще більший стрес буде для мене. Можливо дійсно варто переглянути варіант з нянею, але є якийсь бар‘єр страху напевно, що з дитиною може щось статись
Думаю треба спочатку привести в порядок свій стан, позбутись того страху і тоді вже думати за няню. Це треба пройти психотерапію?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336317 для Віталія Юріївна Мельник
У чоловіка на це відповідь «ти в мене молодець, ти сильна і тд.», «ти ж знаєш,що я працюю, треба гроші заробляти, і тд». Коли вихідний- то може трохи провести часу з дитиною, решту відпочиває від роботи…. Це також мене пригнічує, бо кожне моє прохання взяти додатковий вихідний і ЯКІСНО провести час з дитиною, щоби нарешті Я мала вихідний- по суті ігнорується
психолог онлайн
цитата:
Можливо дійсно варто переглянути варіант з нянею, але є якийсь бар‘єр страху напевно, що з дитиною може щось статись
Можливо вам варто дослідити цей страх?
цитата:
Коли вихідний- то може трохи провести часу з дитиною, решту відпочиває від роботи…. Це також мене пригнічує, бо кожне моє прохання взяти додатковий вихідний і ЯКІСНО провести час з дитиною, щоби нарешті Я мала вихідний- по суті ігнорується
Вам це пригнічує, і як ви про це кажете чоловіку?
Чи є у вас з ним загалом контакт, секс, обіймання?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336321 для Віталія Юріївна Мельник
Раніше казала постійно: і спокійно, і агресивно, і плакала, і просила.. Казала «я ціную те що ти працюєш для нас, ціную те що ти робиш для нас, але я дійсно дуже втомлююсь. Я також як і ти хочу собі вихідний. Хоча б один на місяць. І тд».Зараз вже рідко починаю про це розмову, бо немає нажаль сенсу. Контакт є, з цим все добре, але не знаю як до нього донести те чого хочу від нього я. Можливо він спеціально не хоче мені допогти, може він і дитину насправді не любить, хоча поводиться з дитиною дуже добре… А страх не знаю як дослідити… Треба пропрацювати зі спеціалістом чи як?
психолог онлайн
цитата:
Треба пропрацювати зі спеціалістом чи як?
Так, це найкращий спосіб. І вірю, що робота з психотерапевтом буде вам живильна в тому числі із тим запитом, з яким ви сюди прийшли.
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Втома від дитини
Вы устали и Вам надо просто отдохнуть от ребенка.
И вариант с няней является наилучшим решением Вашей проблемы.
цитата:
Но дело в том, что даже если Вы будете работать в краткосрочном психотерапевтическом направлении, то проработка страхов займет минимум 3 месяца.
А отдых Вам нужен прямо сейчас.
цитата:
Можливо варто попити якісь заспокійливі?
Поэтому может действительно Вам будет проще обратиться к врачу?
психолог онлайн
цитата:
До материнства готувалась, але по факту не витримую…
Доброго ранку. Є гарна книга "Мама на нулі". Там розписано, що відбувається з мамами, які самостійно або майже самостійно доглядають за маленькими дітьми, пояснюються причини сильної втоми, наводяться приклади та надаються рекомендації.
цитата:
Ви можете залишатись з дитиною і няненю, поки не впевнитесь, що з дитиною все буде добре, якщо Ви їх залишите. Спочатку можете залишати їх в одній кімнаті, і займатись в цей час своїми справами чи відпочивати в іншій. Якщо щось буде не так, Ви почуєте. А після того, як почнете більше довіряти няні, зможете виходити чи відпускати няню з дитиною на прогулянку. Також можна поставити камери і попередити про це няню.
цитата:
Контакт є, з цим все добре, але не знаю як до нього донести те чого хочу від нього я. Можливо він спеціально не хоче мені допогти, може він і дитину насправді не любить, хоча поводиться з дитиною дуже добре
Можливо, чоловік не розуміє, наскільки Вам тяжко, тому що не був в цій ролі. Або ж розуміє, але не витримує і тікає в роботу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336328 для Светлана Владимировна Киселевская
Напевно так і зроблю, дякую за відповідь
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336374 для Татьяна Штапова
Доброго ранку, книгу обов‘язково прочитаю і напевно все ж таки почну шукати няню. Дякую за відповідь