Як обрати зайнятість по життю з двох-трьох варіантів?
Доброго дня. Після двох декретів шукаю себе, хочу навчатись та в майбутньому заробляти кошти. Обрала 2-3 напрямки, але важко визначитись. Прокрастиную та є страх, що не закінчу ні одне навчання та буду ніким. Також шукаю свого психолога, розумію що попереду багато роботи
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Доброго!
Існує техніка, яка допомогає досить швидко визначитись з вибором.
Але проводити її бажано разом із спеціалістом.
цитата:
Прокрастиную та є страх, що не закінчу ні одне навчання та буду ніким.
Зазвичай подібні психологічні програми з'являються під впливом близьких та рідних.
Нейтралізувати їх також можна на психотерапії.
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Добрый день!
Скажите, а как у Вас было до двух декретов? Чем Вы занимались? К чему у Вас лежит душа?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Выбор необходимо делать исходя из своих ценностей.
Вы пишите есть страх не закончить ни одно из обучений. Страх реальный, т.к. "за двумя зайцами не угонишься".
Важен приоритет на выбранную деятельность, а в дальнейшей по ней совершенствовать знания.
Можете обратиться к психологу, и поработать над Вашим выбором.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Нет никакого надежного способа сразу сделать правильный выбор. Необходимо попробовать для того чтобы понять. Какие мысли появляются о работе и о будущем, когда Вы о нем фантазируете? Чем Вы занимались до декретов? Есть ли у Вас какие-то хобби или увлечения?
психолог онлайн
цитата:
є страх, що не закінчу ні одне навчання та буду ніким
Ще сосовно цього, хтось колись казав Вам про те, що Ви нічого не закінчуєте, а тому - "будете ніким"?
Це може бути навіть досить ранній досвід, ще в дитинстві.
І зразу попережу, що тут ні до чого реальні ситуації, в яких недовчилися або були якісь інші негаразди з навчанням.
А стосовно вибору. Для правильного вибору для себе треба гарно відчувати себе, своє "Я" та його бажання. Саме на відчуття свого "Я" і існує спеціальна техніка. А також, моделювання ситуації після вибору в майбутньому. Але перша техніка важливіша. Друга - як її продовження.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
ЯК ОБРАТИ ЗАЙНЯТІСТЬ ПО ЖИТТЮ З ДВОХ-ТРЬОХ ВАРІАНТІВ?
Справжня мотивація - це дія цінності, яка превалююче над іншими надихає. Вас що надихає?
цитата:
Із цим варто розібратись. Що може заблокувати Ваше прагнення? Що означає "бути ніким" - розкрити можете?
цитата:
Також шукаю свого психолога
Як виглядає Ваш можливий запит до психолога?
Відредаговано автором 08-03-2023 16:32:09
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Обрала 2-3 напрямки, але важко визначитись.
Як ви обирали ці напрямки? Чому саме ці? Яка у вас додекретна була зайнятість?
Психолога можете вибрати тут на сайті, ознайомившись із анкетою психолога та умовами співпраці.
психолог онлайн
Чем занимались до декрета?
По какому принципу выбирали эти 2-3 направления?
Что это за направления, если не секрет?
Как думаете, почему можете не закончить обучение?
Что случится, если вдруг в процессе обучения/после обучения вы передумаете и поймете, что вы не хотите дальше этим заниматься?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
шукаю себе, хочу навчатись та в майбутньому заробляти кошти.
Чтобы выбрать профессию, желательно ориентироваться в трех вещах:
1. «Хочу» - определить профессиональные интересы и склонности (желания и потребности в определенных видах деятельности). От этого зависит привлекательность работы, интерес к ней.
2. «Могу» - оценить профессионально важные качества, определяющие проф. пригодность. Кроме здоровья и квалификации, сюда относятся способности - индивидуальные качества человека, от которых зависит возможность успешного осуществления деятельности (например, темперамент).
3. «Надо» - узнать, какие профессии пользуются спросом у работодателей на рынке труда. Иначе говоря, определить что сегодня востребовано.
Если сумеете совместить «Хочу», «Могу» и «Надо» - выбор будет удачным. Вы получите интересную и привлекательную профессию, соответствующую вашим способностям и пользующуюся спросом на рынке труда.
цитата:
Прокрастиную
Это вопрос мотивации.
Когда Вы сможете определить свои истинные желания, тогда и начнется Ваше движение к цели.
цитата:
є страх, що не закінчу ні одне навчання та буду ніким
Это то, что будет Вам мешать достигнуть желаемого.
Поэтому страхи надо убирать.
цитата:
розумію що попереду багато роботи
Да, Вам есть над чем поработать.
Надо определить, чего Вы на самом деле хотите.
Затем Вам необходимо будет правильно сформулировать цель.
После этого нужно будет убрать преграды, увеличить ресурсы, прописать конкретные шаги и осуществить желаемое.
По времени такая работа займет 2 месяца.
В результате Вы сможете не только выбрать направление, но и начать по нему учиться. И это будет профессия, которая не только будет Вам нравиться, но и даст возможность в
цитата:
майбутньому заробляти кошти.