Як не думати про минуле?
Постійно думаю про минуле, особливо про погані моменти, є багато обід від яких часто плачу і не можу ніяк це відпустити, постійно думаю що я найгірша і т.д
Не знаю як з цим боротись
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Добрый вечер!
так бывает, что что-то было не прожито в пошлом или Вы что-то не можете отпустить и, поэтому мысленно туда возвращаетесь. Если у Вас есть возможность, то лучше обратиться к специалисту и с этим разобраться.
психолог онлайн
Добрий вечір.
Про що саме думаєте?
Що у вас відбувається сьогодні. Як ви живете?
психолог онлайн
цитата:
Не знаю як з цим боротись
Обращение к прошлому происходит тогда, когда человека не устраивает жизнь в сегодняшнем дне.
Если Вы хотите
цитата:
відпустити
цитата:
погані моменти
Вам надо переключиться на настоящее, осознать, что Вы хотите для себя и осуществить желаемое.
цитата:
Не знаю як з цим боротись
Проделать такую работу Вы сможете в индивидуальной психотерапии.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрий ранок!
цитата:
Прояв такої особливості має своє підгрунтя. Дещо Ви усвідомлюєте. Наприклад, чималі образи в минулому. І, відповідно, заблоковані всередині емоції. Тобто не відреаговані емоції, які створюють психологічне напруження і тому Вас не відпускає.
Друга причина - особливості Вашої натури. Маю на увазі схильність застрягати на спогадах про погані події.
І під цим ще більш вагома причина - недооцінка себе(!) Це, мабуть, найголовніше.
Тому відповідь на Ваше питання
цитата:
ЯК НЕ ДУМАТИ ПРО МИНУЛЕ?
виглядає приблизно так - дати можливість Вашим емоціям вийти назовні, відреагувати їх конструктивно. І тим самим звільнити Вас з полону поганих спогадів.
Паралельно працювати над підвищенням самооцінки. Розвивати навички асертивної, тобто впевненої поведінки.
психолог онлайн
Боротись із цим непотрібно, бо це природне накопичення, яке сталось через те, що Ви своєчасно не проробляли свої переживання і не робили важливі для себе висновки з усіх цих ситуацій.
Вам бажано звернутись на психотерапію до психолога і проробити це все.
Або хоча б навчитись цьому, виробити власний алгоритм для роботи над собою.
А далі вже сама.