Дружина мене не розуміє
Доброго дня. Така ситуація. Дружина з дитиною 5 місяців назад виїхали за кордон. Зараз спілкуємося лише по телефону і я випадково промовився, що десь раз на місяць займався самозадоволенням. І вона мені сказала, що я зрадив їй цим, що не хоче знати мене більше і взагалі не хоче спілкуватися з рукоблудом. Вона завжди ставилася до цього негативно. Але ж я наліво не ходив, навіть не думав про це, тому що люблю її. Як мені тепер наладити з нею контакт...
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Предположу, что все же не в самоудовлетворении дело и проблемы в отношениях были и до отъезда.
Разве что ваша жена какой-то фанатик религиозный и мастурбация это страшный грех, ради которого нужно разрушить семью.
Какие у вас отношения с женой были?
Сколько лет ребенку?
Почему сейчас жена решила уехать? Война уже больше года.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день. Насправді реакція вашої жінки в мене викликає подив. Напевне в неї є якісь причини її такої реакції.
А що ви самі відчуваєте з приводу її реакції?
цитата:
я наліво не ходив, навіть не думав про це, тому що люблю її.
ви казали жінці про це?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336467 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Ругались конечно иногда. А в общем, ей сильно не нравится, когда принимаю какие-то решения по разным вопросам без неё. Ребёнку 6 лет. Уехали, когда почастели обстрелы плюс появилась возможность финансово
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336471 для Віталія Юріївна Мельник
В мене самого це викликає подив. Просто у неї такі принципи щодо цього питання. Так, говорив їй, що кохаю, дуже часто. Хоча сам від неї цього давно не чув
психолог онлайн
цитата:
Хоча сам від неї цього давно не чув
Схоже у вас є привід відкрито поговорити між собою.
цитата:
Як мені тепер наладити з нею контакт...
Ваша жінка хоче налагодити контакт?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336480 для Віталія Юріївна Мельник
Не знаю. Поки що не бере телефон
психолог онлайн
Яке у вас питання до психологів сайту на даний момент?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Просто у неї такі принципи щодо цього питання.
Если у Вашей жены есть
цитата:
такі принципи щодо цього питання
то что Вы хотели от нее услышать, когда сказали ей
цитата:
що десь раз на місяць займався самозадоволенням
?
цитата:
Як мені тепер наладити з нею контакт...
А что Вы можете еще сделать, если она
цитата:
не бере телефон
?
Есть ли у Вас возможность писать ей в вайбере, ватсапе, мессенджере или где-то еще? Читает ли она там сообщения?
Відредаговано автором 10-03-2023 07:29:49
психолог онлайн
Доброго ранку, Вадиме!
цитата:
я випадково промовився, що десь раз на місяць займався самозадоволенням. І вона мені сказала, що я зрадив їй цим, що не хоче знати мене більше і взагалі не хоче спілкуватися з рукоблудом. Вона завжди ставилася до цього негативно.
Спробуйте знайти відповідь - от навіщо Ви, враховуючи відоме ставлення дружини, розповіли про самозадоволення? Невже тим самим хотіли довести, який Ви вірний чоловік?
цитата:
Як мені тепер наладити з нею контакт...
Спочатку себе зрозумійте. Чого Ви хочете? Вибачитись? Її насварити? Дати клятву, що не торкатись ні під яким приводом своїх геніталій без її дозволу? Прояснити стосунки загалом? Чого?
От коли визначитесь, тоді з'явиться варіант налагодження контакту. Технічна сторона при цьому не має значення. Важливо, аби було бажання і розуміння - для чого.
Відредаговано автором 10-03-2023 10:06:10