Побачила інтимну переписку доньки з її хлопцем .
Доброго дня !Випадково донька ,якій 19 років, лишила відкритим свій месенжер на ноутбуці і моя материнська цікавість перемогла .Я прочитала переписку доньки і її хлопця ,вони у відносинах 1рік,і про те що є секс я знаю. Бачаться вони рідко бо він курсант (хлопцеві 20р).Мене дуже здивувало ,що в тих моментах де починається інтимна переписка між ними починаються такі слова ,що ніби то це переписка повії і клієнта ,з матами і т.д .У мене -шок .Я не розумію чи варто мені з нею про це поговорити ,чи зробити вигляд що я нічого незнаю і не читала .Адже якщо така переписка є то вона ж може бути ніжна і красива,а не така як з порножурналу .Відносини у них гарні ,вони дійсно кохають один одного ,але чи не буде вона виглядати в його очах на цьому фоні -повією(хоча він у неї перший хлопець).Дайте пораду .
Питання від: ; Вік: 42

психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Тетяна Савицька
Євгеній Мишенко
Добрий день. Порада: Мамо, ніколи не лізте у постіль до своєї повнолітньої дитини.
Ваша уява про статеві відносини, сексуальність і спілкування з чоловіками має право відрізнятися від стилю і уяви іншої жінки,і навпаки.
Як вам моя порада?)
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Ирина Григорьевна Инститорова
Людмила Александровна Павлова
Доброго ранку!
цитата:
Дайте пораду
Було б простіше простого дати Вам пораду. Але ж за неї треба нести відповідальність. А порада людині послаблює цю людину - не замислюватись під таким ракурсом? Тому допомога психолога полягає в тому, аби сприяти людині самій вийти на її (а не психолога) правильне рішення. І потім поважати себе.
От давайте і спробуємо поміркувати разом над ситуацією, яка у Вас виникла.
Перше питання - чи поважаєте Ви приватне життя іншої людини, включно з Вашою донькою?
цитата:
моя материнська цікавість перемогла
Це ж не цікавість, а підглядання. Чи не так?
цитата:
Мене дуже здивувало ,що в тих моментах де починається інтимна переписка між ними починаються такі слова ,що ніби то це переписка повії і клієнта ,з матами і т.д .
Скажу відверто, що і мені б таке не сподобалось. Проте це про мої та Ваші смаки і схильності. А чи завжди вони були культурні і благозвучні? Не впевнений.
Вважаю і знаю достеменно, що вподобання людей, особливо щодо сексуального життя, можуть з часом кардинально змінюватись. І те, що відбувається між чоловіком і жінкою у спальні, тільки їх і стосується. Більш нікого.
цитата:
Я не розумію чи варто мені з нею про це поговорити
Спочатку, передбачте наслідки - ким Вас буде після вважати дочка?
цитата:
Відносини у них гарні ,вони дійсно кохають один одного
Якось Ви виховували дівчину, чогось навчали, в чомусь були прикладом, мабуть довіряли їй... То чому б не довіряти і зараз?!
цитата:
чи не буде вона виглядати в його очах на цьому фоні -повією(хоча він у неї перший хлопець)
Ваші хвилювання цілком обгрунтовані і доречні, проте дочка проживає своє власне життя, а Ви, до речі, так само своє. Ви ж не зможете її уберегти від усіх можливих помилок, хоча бажання таке буде переслідувати завжди.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336584 для Віталія Юріївна Мельник
Я теж схильна до думки не лізти -бо я нехочу впливати на її життя ,тимпаче у нас з нею гарні відносини ,дякую!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336586 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Згодна з кожним вашим словом ,просто мені потрібна була думка професіоналів ,бо з такими питаннями не можу поділитись та запитати близьких людей.
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Доброго дня, питання в іншому- які ваші особисті почуття, цінності та погляди це зачепило?
Приватне життя доньки однозначно її компетенція.
Скоріш за все вы приміряли таку переписку на себе і така реакція саме тому. Але ж формат переписки жодним чином не характеризує вашу доньку. Це може бути як форма рольової гри, виключно контекст інтиму, певні внутрішні фантазії.
Проте нематиме відображеня в зовнішній соціальній поведінці та розуміння себе. Варто це розділяти.
психолог онлайн
Доброго!
цитата:
Адже якщо така переписка є то вона ж може бути ніжна і красива,а не така як з порножурналу .Відносини у них гарні ,вони дійсно кохають один одного
Якщо дійсно кохають, то і порно-стиль в інтимному спілкуванні буде тимчасовим, як писк моди, не більше.
Нажаль зараз так спілкуватись модно, порно-індустрія спотворила смаки, але будемо сподіватись, що це тимчасове явище - і ніжність та краса переможуть його, бо вони вічні.
цитата:
але чи не буде вона виглядати в його очах на цьому фоні -повією(хоча він у неї перший хлопець)
То Вас більше турбує не її моральний стан, а ставлення та думки хлопця про неї? Чому для Вас це так важливо?
І чому лякає саме це - що стане вважати повією? Чиї це страхи? Точно Ваші? А може ще когось з Ваших батьків?
консультация психолога
Доброго дня! Читати без дозволу переписку дочки - це порушення особистих кордонів. Як на мене, не треба цікавитись подробицями інтимного життя своєї вже дорослої дочки, а тим більше давати їй настанови стосовно нього. Це буде для неї неприємно, і негативно вплине на ваші стосунки. Зрозуміло, що ви хвилюєтесь, але є речі, які повнолітня дочка має вирішувати сама.