Як повернути стосунки?
Поїхавши за кордон кинула хлопця з яким зустрічалася 3,5 роки з них 2 жили разом, розійшлась з думками що так буде краще, він цього не хотів, дзвонив, писав та навіть плакав. Тоді я наговорила багато лишнього, щоб він подумав що в мене все добре і без нього. За кордоном спілкувалася з іншим(про це йому також тоді розказала) , щоб забути(так нічого й не вийшло) . Повернулася в Україну і зрозуміла що не можу жити без колишнього. Були спроби все повернути, деякий час навіть досить добре спілкувалися. Я вговорила його пожити разом, це тривало 2 тижні, а потім все по кругу, блок ігнор і не бажання мене бачити. Він впевнений що я йому зраджувала, через це і кинула(хоча це не так). Я пробувала про нього забути, переключитися на щось інше, але все безрезультатно. Буквально вчора він говорив зі мною ніби ми знову разом, а сьогодні знову ігнорує. Ще більшою проблемою є те що він дуже ведеться на вплив інших людей, своїх друзів та сім'ї, які мене недолюблюють. Саме тому як тільки він починає знову зі мною спілкуватися чує від них що я зрадниця і йому така не потрібна. Під час нашої зустрічі він часто каже що досі мене любить і сумує, але разом не хоче бути.
Скажіть як повернути ці стосунків і звісно довіру?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
цитата:
Поїхавши за кордон кинула хлопця з яким зустрічалася 3,5 роки з них 2 жили разом, розійшлась з думками що так буде краще
Марія, доброго дня. Чому Ви вирішили кинути хлопця?
цитата:
Повернулася в Україну і зрозуміла що не можу жити без колишнього.
Без чого саме не можете жити? Що давали Вам відносини з колишнім хлопцем?
цитата:
Скажіть як повернути ці стосунків і звісно довіру?
Багато чого залежить від хлопця. Можливо, йому потрібно більше часу, щоб впевнитись, що Ви не знайдете ще раз йому заміну. А можливо, він взагалі більше не буде Вам довіряти. Краще не вмовляти його на продовження стосунків, а дати йому можливість самому прийняти рішення, чи готовий він до цього. Ви можете давати йому зрозуміти, що він для Вас значить, але не нав'язуватись.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Поїхавши за кордон кинула хлопця з яким зустрічалася 3,5 роки з них 2 жили разом, розійшлась з думками що так буде краще, він цього не хотів, дзвонив, писав та навіть плакав. Тоді я наговорила багато лишнього, щоб він подумав що в мене все добре і без нього. За кордоном спілкувалася з іншим(про це йому також тоді розказала) , щоб забути(так нічого й не вийшло)
Скажите, а когда Вы ему говорили, что так будет лучше, то что Вы имели ввиду? Кому будет лучше? Какие у Вас были отношения с ним до Вашего выезда? Вполне понятно, что у Вашего молодого человека могут быть сомнения, потому что он почувствовал себя брошенным. Возможно, что сейчас он проигрывает ту ситуацию с Вами, в которой он был раньше.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336863 для Ольга Владимировна Головченко
До мого від'їзду відносини були напружені. Постійні сварки, навіть рукоприкладство. Він часто говорив щоб я скоріше їхала за кордон і йому не набридала. Але з іншої сторони коли ми не сварилися то часто гуляли, їздили подорожувати, готували разом вечерю.
Зараз він мені прямо говорить що не хоче спілкуватися взагалі, погрожує тим що заблокує, але всеодно розмовляємо по пів години. Я не розумію як мені це зрозуміти. Не дзвонити і не принижуватися я пробувала, але нічого не виходить. Я тільки беру до рук телефон і вже автоматично відкриваю діалог з ним. А коли він блокував навіть їздила.
Це моє перше кохання і я просто не можу навіть дивитися на інших. Допоможіть будь ласка
психолог онлайн
Здравствуйте, Марія!
Исходя из того, что он не блокирует Вас и вы
цитата:
всеодно розмовляємо по пів години
то это говорит о том, что шанс вернуть его у Вас есть.
цитата:
Скажіть як повернути ці стосунків
В отношениях участвуют 2 человека - 50 на 50.
Поэтому у Вас есть Ваши 50%, на которые Вы можете что-то сделать.
В частности, изменить себя и свое поведение для того, чтобы вернуть этого парня.
И если Вы начнете вести себя с ним по-другому, то начнет меняться и он, потому что любые отношения - это система.
Но для таких изменений Вам необходимо иметь сильную мотивацию быть с ним. Потому что Вам придется тратить свое время, энергию и деньги на индивидуальную психотерапию.
На первой консультации Вы получите план решения своей проблемы, из которого будет понятно, как долго нужно будет Вам работать над собой (обычно, минимум, это 4 встречи).
А также первые подсказки о том, что Вам необходимо будет сделать, чтобы вернуть его.
Если же у Вас нет желания и/или возможности на такую индивидуальную работу, тогда Ваша проблема не может быть решена и Вам придется с ним расстаться.
Відредаговано автором 17-03-2023 06:35:55