У стосунках біляше 3 років, але коли інші хлопці звертають на мене увагу мені це подобаються
Добрий день
Я у стосунках з хлопцем біля 3,5 роки. У нас все добре, нещодавно почали жити разом. але мене тривожить наступна ситуація. На мене звертає увагу дуже велика кількість хлопців і мені це приємно напевно як і кожній дівчині. Коли просять номер телефону я звісно відмовляю і кажу що я у стосунках. Але нещодавно на роботі познайомилася з хлопцем і зараз розумію що він мені не аби як симпатизує. Але розумію що я кохаю свого хлопця і не хочу з ним розходитися заради якоїсь інтрижки. ( зраджувати я також не збираюся і ніколи цього не робила). Ця ситуація вже була але за кілька днів мені переходило. А тут не можу перестати думати про нього, так як бачу його на роботі практично кожного дня.
Можете будь ласка дати відповідь чому так відбуваються і що з цим робити ?
Дякую
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
цитата:
А тут не можу перестати думати про нього, так як бачу його на роботі практично кожного дня.
Mari, спочатку декілька питань до Вас.
І які Ваші думки?
Що малює Ваша уява?
Які емоції і відчуття в тілі помічаєте при цьому?
психолог онлайн
цитата:
Ця ситуація вже була але за кілька днів мені переходило.
Що сприяло тому, що ПЕРЕХОДИЛО?
цитата:
А тут не можу перестати думати про нього,
Що іменно притягує вашу увагу?
цитата:
Можете будь ласка дати відповідь чому так відбуваються
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ в уяві, тілі, думках, тощо? Можете описати більш конкретно?
цитата:
що з цим робити ?
Робити з чим, чи з КИМ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337025 для Галлий Порфирьевич Кравчук
1) сприяло те що переставала бачити цих людей на роботі. І також за збігом обаставин мій хлопець тоді починав мені приділяти дуже багато уваги. І мене це відштовхувало від когось іншого.
2)притягує те що він жартує зі мною і дивиться лише на мене коли поряд багато інших людей.
3)чому я звертаю увагу на інших хлопців але при тому я кохаю свого хлоцпя
Що робити у даній ситуації яке рішення прийняти ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337010 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Я розумію що це не нормально. Так як вихована зовсім по іншому. Мені це подобається але я розумію що це не нормально. Але хочу бути щасливою
психолог онлайн
1)
цитата:
І також за збігом обаставин мій хлопець тоді починав мені приділяти дуже багато уваги. І мене це відштовхувало від когось іншого.
А в даний момент ваш хлопець приділяє вам достатньо уваги чи....
2).
цитата:
притягує те що він жартує зі мною і дивиться лише на мене коли поряд багато інших людей.
Можна сказати що ВСЯ Увага вам! Так?
Зрівняйте між собою пункт 1 і пункт 2.
Які висновки із цього можете зробити?
цитата:
чому я звертаю увагу на інших хлопців але при тому я кохаю свого хлоцпя
Що робити вам з собою і яке рішення прийняти, залежить від вас.
Від усвідомлення перших двох пунктів, і від розуміння СЕБЕ.
Чого не вистачає в даний час вам?
І що ДАЛЬШЕ,якщо.....