Що робити коли морально вигоріла до всього абсолютно всього!!!
В мене є хлопець з яким 3 роки разом і раніше я відчувала до його почуття а зараз ні, в мене є робота стабільна яка мені подабалась а зараз просто байдуже до всього, мої хобі, відношення до людей і так далі... В мене напевно депресія, я весела непосидюча людина але останім часо стала байдужою до всього нічого не хочеця що робити?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Добрий день. Зверніться до психолога індивідуально. З вигоранням, або ж депресивними епізодами не працюють совєтами. Це стан, який важливо проясняти. Зустрічатися з почуттями.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
раніше я відчувала до його почуття а зараз ні, в мене є робота стабільна яка мені подабалась а зараз просто байдуже до всього, мої хобі, відношення до людей і так далі... В мене напевно депресія, я весела непосидюча людина але останім часо стала байдужою до всього нічого не хочеця
Співчуваю Вам. Те, що Ви описуєте, дійсно схоже на депресивний стан. Тому варто подбати про своє здоров'я. По-перше, звернутись до лікаря, пройти обстеження аби відкинути фізіологічні причини.
І, по-друге, почати індивідуально співпрацювати з психологом.
Потрібно з'ясувати, коли відчули втрату почуттів? З чим саме (подія, випадок, конфлікт, сварка і тому подібне) пов'язуєте цей феномен?
Наскільки Вас задовольняють стосунки з хлопцем? Що не подобається і що не відбувається, а мало б відбуватись за Вашою уявою?
Як поводитесь з почуттями та емоціями? Можливо, затискаєте в собі і не можете відреагувати? і так далі.
Зрозумійте одну важливу річ - Ваша проблема підлягає вирішенню, якщо її, насправді, вирішувати.
психолог онлайн
Доброго дня.
Гарним рішенням буде попрацювати певний час з психологом.
Варто зрозуміти причину такого стану щоб знайти рішення, як з нього вийти.
Чи відбувалося щось останнім часом у вашому житті? Втрати? Переоцінка цінностей? Конфлікти?
Які у вас відносини з батьками?
Ви 3 роки у стоскнках- можливо ваше розуміння себе і очікування змінилися за цей час.
Можливо це особиста криза, коли ви не відчуваєте себе щасливою від того що наповнює ваше життя?
Або ж обставини відбуваються не ті які приносять задоволення.
Причини є, це точно.
У безпосередній роботі зі спеціалістом це можна розкрити і зрозуміти глибше.
Відредаговано автором 18-03-2023 19:18:04
психолог онлайн
цитата:
В мене напевно депресія, я весела непосидюча людина але останім часо стала байдужою до всього нічого не хочеця що робити?
Я розумію, що ви переживаєте складний період у своєму житті. Якщо ви відчуваєте, що у вас може бути депресія, то варто звернутися до фахівця - психолога або психотерапевта. Вони допоможуть вам зрозуміти причини вашого стану і підтримають у процесі відновлення.
Також, варто звернути увагу на своє здоров'я - правильне харчування, регулярна фізична активність та достатній сон можуть покращити ваше самопочуття.
Щодо відносин з хлопцем - спробуйте відкрито поговорити з ним про свої почуття і почекати на свої емоції. Можливо, вам потрібен час для самовизначення і розуміння того, чого ви насправді хочете. В будь-якому випадку, важливо слухати своє серце і робити те, що дійсно приносить радість і задоволення.