Як справитися з тугою по Україні?
вітаю!
нині знаходжуся в Німеччині, приїхала трохи менше місяця тому. до рідної неньки маю сильне відчуття любові і патріотизм. якщо подумати, то останні 4 роки я обрала радикальну позицію щодо України, її мови та людей. я прикипіла не тільки душею, а й тілом до своєї землі. рідної землі.
нині ходжу в німецьку школу, є тут українці та українки, проте я не відчуваю від них того тепла, яке я відчувала від українців та українок в Україні. вони розмовляють російською, не бачачи в цьому проблеми, розділяють Батьківщину га захід і схід, що дуже дратує мене.
мені немає про що з ними говорити, адже теми на кшталт "українські письменники" чи шістдесятники їх не цікавлять. здебільшого, їхні розмови базуються на лавці, образах, секс-трахання-тупі жарти і схоже.
мені складно. складно не чути рідної мови закордоном, складно не мати людей, з якими можна поговорити на інтелектуальні теми або провести дискусії. мені не вистачає банального НОРМАЛЬНОГО спілкування.
хочу додому, дуже-дуже. розгублено щодо майбутнього, не знаю куди і де поступати, на кого і чи взагалі воно мені треба?...
прошу допомоги! будь ласка, пишіть українською, адже в Україні єдина мова)
Питання від: ; Вік: 16
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
цитата:
прошу допомоги!
Психолог не може консультувати підлітка 16 років без згоди батьків. Згідно з законодавством України, фахівець має право проводити консультації тільки з їх дозволу.
Якщо ви маєте психологічні проблеми, тоді зверніться за допомогою до батьків, щоб вони знайшли психолога та оплатили психотерапію з фахівцем.
психолог онлайн
Ирина Терещенко
Тетяна Савицька
Доброго ранку, Каріно!
цитата:
Відчуваю, як Вам сумно на відстані від рідної країни. Проте не варто обезцінювати аспект безпеки. Тобто пропоную Вам розглядати ситуацію цілісно і реалістично, бо людське життя, достеменно знаю, далеке від ідеального. В ньому часто і густо трапляються складні і важкі випробування. От і цей період війни сприймайте як випробування. А, виходячи з цього, треба шукати можливості, аби проявити себе гідно як українка.
Помічайте людей близьких Вам за переконаннями і поглядами на світ. Вірю, що такі є. І їх чимало, навіть в Німеччині. Налагодьте з ними стосунки. Вчиться, щоби потім працювати на Батьківщині. Втілюйте в реальні справи свої творчі здібності. Вчиться відчувати всередині натхнення. Не дайте обставинам Вас зневірити і зламати.
Все буде Україна))
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337301 для Владимир Анатольевич Тарасенко
дякую, пане Володимир, ці слова важливі для мене)