дитина не хоче вчитись
Добрий день
Допоможіть вирішити проблему: дитина втратила інтерес до навчання (ходимо в 2 клас). Від початку навчання донька не проявляла сильної цікавості але в школі вчилась непогано. Останн місяці домашнє робити не хоче, як і йти до школи. На уроках робить аби швидше,неакуратно і щоб її не чіпали. Загалом пробували декілька гуртків та секцій - трошки ходила,далі ставало нецікаво. Тобто ні навчання,ні захоплень,крім розваг їй нецікаво. Підкажіть,як можна вирішити цю проблему
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Для начала нужно разобраться в том, что с ребенком происходит.
Вы спрашивали у ребенка, что в школе происходит? Какие отношения с одноклассниками, с учителями?
Если нет интереса к учебе (а его и не было, как вы пишите), то сложно делать ДЗ и хочется побыстрее избавиться от него.
Где сейчас вы находитесь? (Украина/выехали в другую страну?)
Как ребенок переживает войну?
Какие отношения в семье?
Те секции, которые вы пробовали, выбирал кто?
Чем ребенок дома занимается?
Обратила внимание на ваше выражение ходим во 2й класс.
Почему ходим, а не ребенок ходит?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337709 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Запитувала - каже,що їй там скучно і потрібно вчитись,а вона б ходила якщо було б потрібно тільки гратись. Коли пропонувала змінити школу,то вона не хоче - сказала,що має там друзів. Україна. В дитини стрес від війни. В сім'ї відносини хороші,секції пропонувала я. Плавання - вона і ним ми зараз займаємось але теж,якщо є можливість не піти дитина цим користується. Вдома зазвичай вона грає ігри з подругами онлайн на планшеті, граємось в "салон краси", робимо досліди для дітей. Чому "ми ходимо" - не можу сказати(
психолог онлайн
Как вы понимаете, что у дочки стресс от войны?
В чем он выражается?
Лимитируете ли вы планшет и игры онлайн?
Дочка в каком возрасте пошла в школу?
На какие секции ходила? По какой причине, если спрашивали, ей там становилось интересно?
Хочет ли может чем-то еще заниматься, попробовать?
Умеет ли играть/занимать себя сама, без планшета?
И что бы вы в данной ситуации хотели бы изменить?
Каким бы хотели видеть решение проблемы?
Відредаговано автором 28-03-2023 19:03:42
психолог онлайн
Доброго дня. Відчувається, як Ви переживаєте за навчання дитини.
]В дитини стрес від війни[ Можливо це і є однією з причин того, що відбувається. Варто про це поговорити з нею.
Цікавістьдо навчання не буває весь час однаковою. І це нормально. Можливо дитина втомлюється, чи є мождивість відпочинку?
Також звернула увагу на вираз "ми ходимо". Якою Ви відчуваєте себе в стосунках з дитиною?
Відредаговано автором 29-03-2023 14:24:35
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337736 для Людмила Віталіївна Паламарчук
Так,вона має час для відпочинку. Можливо «ми»,оскільки допомагаю робити домашнє і якщо не помічаю помилку в ньому, а дитина приносить погану оцінку - сприймаю її як оцінку своїй неуважності.