Нав’язливі думки про одну людину
Я не можу припинити думати про хлопця,який мені подобався декілька років тому,ми не спілкувалися ні разу,на той момент мені було самотньо,із однолітками не могла найти спільну мову,саме в той момент дуже зацікавилася цим хлопцем,здавався мені теж таким одинаком та закритим від всіх,також подобалося те,що він був гордий і холодний,загадковість приваблювала,недоступність,ззовні нагадував мого батька,я не наважилась проявитися,бо була старша за нього та й боялася невзаємності,тому собі ідеалізовувала його та фантазувала,йшли роки,але так і не познайомилися,завжди за ним всюди стежила,думала про нього вічно,згодом побачила що має дівчину,дуже болісно це переживала,було дуже боляче,бо здавалося що це моя доля і шкодувала,що так і не проявилася.
Пізніше я знайшла собі нового хлопця,дуже довго сумнівалась чи варто вступати у стосунки,бо прив’язана до минулого,але згодилась,і наче люблю цю людину і щаслива із ним,але вічно переживаю чому я по звичці вічно думаю знову про того хлопця,цікавлюсь як він,все одно болісно бачити його із дівчиною,мене це дуже турбує,він сидить в голові серйозно так,неважливо де я живу і в якій країні,мене лякає ця нав’язлива думка про нього,вічно програються одні і ті ж самі моменти.Як забути цю людину?Почуття до нього наче немає,якось і не тягне до нього,але все одно думаю і думаю,як жуйка затягнена.
Загалом мене завжди тягнуло до холодних і закритих,депресивних людей,мій нинішній хлопець абсолютна протилежність цьому,в нас здорові стосунки,але я боюся що мене тягне до холодності.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Тоді Вам слід завітати до психіатричної лікарні, там багато холодних, депресивних, що не людина, то загадка. Легко зустріти свою долю.
Або пропрацювати у психолога свої стосунки з батьком, щоб не переносити їх на стосунки з хлопцями.
психолог онлайн
Добрий день, Соломія. Якщо не вдається самостійно відпустити ситуації, людей з минулого, якщо є нав'язливі думки які заважають вам сьогодні, є бажання розібратися у своїх почуттях і куди вас по справжньому тягне, краще це зробити в роботі з психологом. В режимі питання -відповідь, нажаль, не завжди можна вирішити психологічні проблеми, особливо які є достатньо довгий період.
психолог онлайн
Доброго дня, Соломія!
цитата:
Як забути цю людину?
Я розумію, що це може бути важко, але є кілька порад, які можуть допомогти:
1. Спробуйте відволіктися. Займіться чимось, що вам цікаво, щоб відволіктися від нав'язливих думок.
2. Розкажіть комусь про свої почуття. Спілкування з друзями чи близькими може допомогти вам висловити свої емоції та отримати підтримку.
3. Не соромтеся звернутися за допомогою до фахівця, якщо нав'язливі думки не йдуть.
4. Намагайтеся не думати про нього. Заблокуйте його сторінки у соціальних мережах, щоб у вас не було можливості стежити за ним.
5. Пам'ятайте, що час лікує усі рани. Згодом ви зможете забути цю людину і перейти далі.
психолог онлайн
Доброго ранку, Соломіє!
цитата:
Як забути цю людину?
З усього допису виникає відчуття, ніби насильно намагаєтесь відкинути думки про хлопця, стерти їх з пам'яті. Але все марно. І дійсно марно. Так це не працює, бо є, як видно, глибинна причина, точніше, не реалізована з дитинства потреба отримати любов і тепло від рідного холодного батька(!), перенесена на хлопця схожого типажу. І сила, що міститься в цій потребі, сильніша за раціональні міркування на базі здорового глузду.
Тому варто попрацювати з психологом, аби скорегувати Вашу модель побудови близькості. Тоді ті нав'язливі думки самі Вас полишать(!) А Ви зможете повноцінно жити теперішнім часом, насолоджуючись близькістю з коханою людиною. Сподіваюсь, Ви саме цього і хочете. Я правий?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338165 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дуже влучно вказали,так і є,потрібно розібратися із психологом
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338158 для Светлана Владимировна Киселевская
Добре,буду пробувати,дякую за допомогу💓
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338149 для Марина Дудник
Я розумію,добре я звернуся
Доповнення від автора
Він справді схожий на мого батька,адже він був холодний до мене та проявляв байдужість в дитинстві,і якось підсвідомо я намагаюсь добитися уваги цього хлопця,сподобатися йому,і коли він починав на мене звертати увагу,він мою потребу виконав,і мені більше нічого від нього не потрібно,і так по кругу
Доповнення від автора
Я справді якщо його довго не бачу,то починаю потихеньку відвикати і забувати,проте деякі вулиці прям дуже тригерять,вічно нагадують його,дуже некомфортно там,якісь неприємні почуття від того,що я його тут побачу
психолог онлайн
цитата:
Я справді якщо його довго не бачу
Де ви можете його бачити?
цитата:
деякі вулиці прям дуже тригерять
Ви з ним живете в одному районі та ходите одними й тими ж вулицями?
Відредаговано автором 02-04-2023 13:22:02
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338187 для Светлана Владимировна Киселевская
Ні я не живу в районі,де він живе,просто мої друзі та близькі люди там живуть ось і змушена туди йти,а він там якраз живе,і його доволі легко там побачити
психолог онлайн
цитата:
він мою потребу виконав,і мені більше нічого від нього не потрібно,і так по кругу
Тобто виконав тимчасово, а потім внутрішня жага просинається знову. І так по колу. Це означає, що Ви досі не наситились. Точніше обкрадена любов'ю батька дівчинка всередині Вас продовжує шукати розраду. Може, вже годі? Прийшов час розібратись, прийняти події дитинтства і відпустити давнішні бажання? Що скажете з цього приводу?