Як справитись з дитиною
Я народила 6 місяців тому. Дуже важко сприймала те, що вже стала мамою. Дуже часто жаліла що не зробила аборт. Хоча дуже сильно люблю мою дитину. Від чоловіка мало підтримки. Каже що всі жінки мають дивитись і за дитиною і прибирати і готувати. Буквально в тот день коли вернулась з пологового стояла біля плити і бігала до кричащої дитини. І це не закінчується вже пів року. Я ненавиджу всіх і все. Я настільки сварюсь з чоловіком що іноді від крику свого не розумію чи це реальність чи ні. Після таких нервових зривів я не можу встати з ліжка. Але допомоги і так не моє. Мушу вставати і все далі робити сама. До цього всього ще постійно якась хвороба нова в мене. Але на моє лікування ніколи грошей не вистачає. Ще більше за це нервую. Якийсь замкнутий круг. Ненавиджу своє життя
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Здрастуйте. Вам потрібна допомога, як психологічна, так і фізична. Ваша мама може взяти на себе якусь частину вашої роботи, наприклад посидіти з дитиною. Вам треба відпочинок, і фізична допомога. Поговоріть з чоловіком, ви не маєте робити все сама, це і його дитина, він має взяти на себе якусь частину обов'язків. Наприклад купівля продуктів, прибирання, побути з дитиною.
Якщо такої допомоги немає, просіть свекруху, подругу, шукайте няню. Ви так дійдете до повного виснаження, і вам буде потрібна психіатрична допомога.
Любіть себе, просіть допомоги не соромтесь. Всі ваші переживання можуть бути від перевтоми, відсутності підтримки, та гормонів.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Доброго вечора.
Щиро співчуваю вашому емоційному, моральному стану.
Народження дитини це стрес для жінки в будь якому випадку.
Життя змінюється на до та після.
Як бути в новій для себе ролі, як налаштувати своє життя, доглядати за дитиною, бути матір'ю, дружиною та бути собою- на початку все це не просто.
Хочу підтримати Вас, та сказати що розумію ваш стан, втому і розгубленість.
Варто не вимагати багато від себе, розуміти свої фізичні та моральні можливості і не випробовувати їх на міцність.
Однозначно варто залучати допомогу.
Близьких,чоловіка, родичів, можливо няні за можливості.
Розставити пріоритети.
Не намагатися охопити все і бути ідеальною.
Робити по можливості та давати собі час на відпочинок.
Коли дитина спить- можна також прилягти з нею, відпочити.
Відверто говорити з чоловіком про свої потреби.Коли ви обоє налаштовані на спокійну розмову.
З того що ви описуєте мені видається що ви переживаєте пролонгований стрес, це як мінімум.
Можливо післяпологову дипресію- але такій діагноз має поставити тільки лікар. Він же і призначити медикаментозну підтримку. І я щиро рекомендую відвідати терапевта, психіатра та попросити про допомогу.
Гарним рішенням було б попрацювати з психологом, щоб за допомогою спеціаліста пройти цей кризовий етап.
Коли людина морально виснажена, фізична втомлена - все працює на межі можливостей, про ресурсний стан важко говорити.
Проте повірте, - вихід і рішення можна знайти, змінити баланс, дати собі трохи часу, допомоги: психологічної, фізичної за потреби медикаментозної.
Потурбуйтеся про себе! Щиро, бажаю вам успіху!
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Як справитись з дитиною
Я розумію, що це може бути дуже важко для вас. Однак, якщо ви бажаєте справитись з дитиною, вам потрібно зосередитись на своїх потребах та підтримці, щоб зберегти здоров'я та емоційний стан.
Ось кілька порад:
1. Вирішіть питання з тим, хто зможе перебувати з дитиною (няня або родичі), коли ви будете відпочивати або займатися собою.
2. Знайдіть спосіб отримати допомогу - це може бути розмова з близькими, консультування з психологом, приєднання до груп з мамами або форуму.
3. Навчайтеся розслаблятися - знайдіть способи, які є дієвими для вас, такі як йога, медитація, масаж, дихальні вправи.
4. Спробуйте створити розклад дня - це допоможе вам зорієнтуватися у своїй повсякденності та забезпечити достатньо часу для відпочинку та самопіклування.
5. Не пропускайте можливості для самоствердження - знайдіть хобі або інтерес, який вас цікавить, і витрачайте на нього час.
6. Розгляньте можливість звернутися за допомогою до дитячого психолога, щоб отримати поради щодо догляду за дитиною і розвитку її психологічного стану.
Якщо ж ви відчуваєте, що не можете впоратися самостійно з цією проблемою, тоді звертайтеся за консультацією.
Я працюю з тим, про що ви пишете, та можу вам допомогти.
психолог онлайн
Доброго дня. Ви знаходитесь в складній ситуації і потребуєте підтримки та допомоги, як фізичної, так і психологічної. Подумайте, до кого Ви б могли звернутись за допомогою?
цитата:
Від чоловіка мало підтримки. Каже що всі жінки мають дивитись і за дитиною і прибирати і готувати.
Це його думка. А Ви як вважаєте? Які відносини були у Вас з чоловіком до нарождення дитини? Чому хотіли зробити аборт?
психолог онлайн
Я бы иначе перефразировала вопрос. Не как справиться с ребенком, а как сделать свою жизнь комфортной и выстроить границы с мужем.
Я так понимаю самая большая сложность в том, что муж не помогает, зато требует много.
И тут вопрос, а говорите ли вы о том, что вам нужна помощь и какая конкретно? Не помоги мне, а возьми ребенка и поноси ее, пока я готовлю или сходи в магазин и помой полы, или приготовь пожалуйста ужин.
Второй момент, с чем у многих проблемы - пытаться быть идеальной мамой и женой. Вот пункт про идеальную жену и хозяйку нужно точно пропустить и максимально упростить быт - купили мультиварку и готовите максимально простые блюда, которые, что называется все сложил в кастрюльку и оно приготовилось. Не надо выготавливать первое, второе, компот и пирожки.
Уборка минимальная, глажку вычеркнуть (включая детские вещи). Ребенок спит днем - вы спите или отдыхаете! не готовите, не стираете, а спите либо занятие для души, что дает вам расслабление и отдых.
Муж не хочет помогать даже после откровенного разговора, ваших просьб и на вас нет денег вечно, Ок, что ж - максимальная забота о себе, ребенке и минимум усилий для мужа. Если вы заработаете депрессию, то будет в разы хуже. Гуляйте с ребенком, спите, отдыхайте, быт на минималке.
Если финансы позволяют, то покупайте иногда готовую еду, полуфабрикаты, возможно найдите помощницу, которая хотя бы раз в неделю придет и уберет квартиру.
Я бы еще рекомендовала обратиться к неврологу, психиатру, возможно нужна медикаментозная поддержка для налаживания сна, чтобы ликвидировать нервные срывы.
Почему хотели сделать аборт?
По какой причине вы разрываетесь между плитой и ребенком, если муж не помогает?
Можете ли вы сказать мужу "нет", если понимаете, что нет сил что-то делать?
психолог онлайн
Вітаю!
Дуже співчуваю, що у Ви зараз у такому стані і Вам доводиться відчувати такі емоції. Але те, що Ви визнаєте їх - це вже початок успіху.
цитата:
А чи у всіх тих жінок все гаразд із психологічним здоров'ям? Дійсно, якійсь жінці може бути норм готувати і прибирати з дитиною на руках, іншій це може бути не норм. Обидва варіанти можливі і нормальні.
Чи обговорювали ви свої обов'язки у шлюбі і по відношенню до дитини із чоловіком? Хтось ще окрім Вас займається вихованням дитини?
Відредаговано автором 04-04-2023 19:30:52