Подруга та її донька
Добрий день. У мене є подруга, і у нас є діти одного віку. Ми разом гуляємо.Як подруга вона добра , але її донька веде себе не гарно, може кинути камінь в людину, говорить погані слова, і моя донька після прогулянки повторяє за нею. Я вже перестала з ними гуляти. Але моя мала хоче йти на площадку там де вони є. А я не йду. Коли я бачу їх двох на вулиці , я обхожу іншою дорогою, щоб моя знову не робила те саме. Я говорю з нею по телефоні, і говорити з нею мені цікаво, але я не хочу з нею гуляти через доньку. Я не знаю як мені поступити правильно, мені надоїло від них 'ховатися'. Я не можу їй сказати , що не хочу гуляти з нею тому, що донька не вихована. Але по вулиці і на площадки хочу ходити вільно.
Питання від: ; Вік: 25
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Тетяна Павлівна Дзьоба
Елена Владимировна Мороз
К сожалению, это частая история, когда взгляды на воспитание детей, поведение тех самых детей является поводом для отдаления друзей.
Какой возраст детей?
Сказать прямо будет вполне уместно. Все равно подруга наверняка видит, как вы ее сторонитесь, обходите и обижается. Так хоть понятнее ей будет.
Разговариваете ли вы с дочкой после прогулок, что вам не нравится то, что она повторяет поведение подруги? Что так поступать нехорошо и в вашей семье так не принято?
Відредаговано автором 04-04-2023 15:58:06
психолог онлайн
Тетяна Павлівна Дзьоба
цитата:
Я не знаю як мені поступити правильно, мені надоїло від них 'ховатися'. Я не можу їй сказати , що не хочу гуляти з нею тому, що донька не вихована.
Доброго дня. А що станеться, якщо Ви скажете подрузі, що не хочете, щоб Ваша донька брала приклад з її дитини? Ви могли б зустрічатись без дітей, а не тільки говорити по телефону, і не потрібно б було ховатись в такому випадку.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
цитата:
Ми разом гуляємо.Як подруга вона добра , але її донька веде себе не гарно, може кинути камінь в людину, говорить погані слова, і моя донька після прогулянки повторяє за нею.
Доброго дня. Який вік дітей? Як реагує Ваша подруга на таку поведінку своєї доньки? Як Ви реагуєте, коли Ваша дитина починає повторювати таку поведінку?
цитата:
Я не можу їй сказати , що не хочу гуляти з нею тому, що донька не вихована.
Що перешкоджає такій розмові?
психолог онлайн
Добрий день! Можливо вам варто пошукати добру форму, в якій ви можете сказати подрузі те, що хочете сказати про ваші стосунки і про її доньку. Наприклад, що вам особисто з подругою спілкуватися цікаво, що ваші діти різні, що ви виховуєте доньку одним чином, а подруга має свої власні погляди на виховання своєї доньки, що вам прикро, та ви вважаєте, що вашій доньці варто бути більш стриманою, бо на то є причини і т.ін.
З повагою, Олена Мороз.
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Добрий!
Скоріш за все справа зовсім не в невихованості дитини, а навпаки - у її специфічній "вихованості". Дитина частіше за все бере приклад зі своїх батьків, та продовжує дотримуватися подібної поведінки через мовчазну на те згоду батьків - які своїм мовчанням (а може навіть і підбадьоренням) начебто дають їй дозвіл на це.
Тому, впевнений, Ви погано знаєте або свою подругу, або її чоловіка та інших родичів. А якби ближче взнали - одразу ж перехотіли б спілкуватися в принципі.
Можете, до речі, це перевірити, сказавши подрузі про поведінку її доньки - цікаво, яка реакція на це в неї буде.
Впевнений, це дасть Вам корисну інформацію. І наївності у Вас буде на порядок менше.
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Если вы начнете такой разговор с подругой, то вероятнее всего потеряете ее.
Так как она воспримет эти слова в качестве нападения.
И ответной ее реакцией будет или защита в виде встречной атаки, или уход из взаимодействия.
Поэтому если вам нравится общаться с подругой, то делайте это без детей.
Если же вы хотите
цитата:
по вулиці і на площадки хочу ходити вільно
тогда вам вероятнее всего придется выбирать - или подруга или улицы и площадки.
Или же - изменение своего отношения к происходящему, если вы хотите оставить и то и другое.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338430 для Павел Леонидович Басанский
Ви так розумно відповіли ::thumbup::
психолог онлайн
цитата:
Ви так розумно відповіли ::thumbup::