Стосунки та колишній залицяльник
Добрий день! Два роки тому у мене був травматичний досвід стосунків, точніше хлопець мене використав і кинув, про це попереджали його друзі але я була дуже закохана і навіть не думала про це. Після тих стосунків я спілкувалась з різними хлопцями як і онлайн так і офлайн, деяким з них давала марні надії і вони закохувалися в мене, а потім просто пропадала.Бодя з один з тих хлопців, але він мені справді подобався, він бігав за мною, пропонував зустрічатися, а я не хотіла, тому що він жив по сусідству через паркан з моїм колишнім і він вічно мені жалівся на щось, а це мене відштовхувало і після декількох місяців спілкування я просто обірвала з ним зв'язок. Після чого через пів року у мене з'явився хлопець,з яким я почала зустрічались онлайн, з яким ми бачилися та жили разом періодично тиждень на 2 місяці, який мене полюбив таку яка я є і робив все, щоб я була щаслива і я закохалася у нього по вуха. Ми з хлопцем проговювали що ставалося в нашому житті і далі проговорюємо всі проблеми, конфлікти, які стаються і все що нас тривожить. Все було круто в стосунках до того моменту поки три дні тому я не зустріла Бодю і оце все що було просто згадалося,чомусь саме зараз він почав симпатизувати набагато більше ніж тоді. Я йому сказала що у мене є хлопець і він запропонував мені дружити. За 10 днів моє день народження і має приїхати мій хлопець, який за 200 км від мене, а я не можу розібратись з своїми почутями і просто не знаю що робити. Підкажіть будьласка як діяти в такій ситуації або скажіть що зі мною, бо деколи я сама не розумію своїх почуттів.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Здравствуйте, Соня!
цитата:
я не можу розібратись з своїми почутями
Вам нравятся оба парня?
И поэтому вы не можете разобраться со своими чувствами?
цитата:
і просто не знаю що робити
Вы не знаете, что делать вообще или на день рождения?
Доповнення від автора
так, мені подобаються два хлопці, до одного я відчуваю любов, а до іншого симпатію.
психолог онлайн
цитата:
до одного я відчуваю любов, а до іншого симпатію
Если учесть, что любовь - это симпатия, уважение и сексуальное влечение, то тогда становится ясно, что одной лишь симпатии будет недостаточно для построения отношений.
цитата:
просто не знаю що робити
И тогда в чем заключается проблема?
Или вы боитесь, что симпатия перерастет во что-то большее?
психолог онлайн
З огляду на те, що ви зараз зустрічаєтеся з хлопцем, який полюбив вас за те, хто ви є, і який зробив все, щоб ви були щасливі, можливо варто зосередитись на вашому поточному відносини і не торкатись минулого. Згадуючи минулі стосунки з Бодею може пошкодити ваші поточні стосунки і порушити довіру вашого хлопця.
Якщо вам важко зосередитись на вашому поточному хлопці через відчуття, які викликає Бодя, то варто поговорити зі своїм хлопцем про це. Спробуйте чесно висловити свої почуття і пояснити, що вони викликані згадками про Бодю, а не з недостатків відносин з вашим поточним хлопцем. Розмова може допомогти вам об'єднати вас та зміцнити ваші стосунки.
Загалом, важливо зосередитись на вашому поточному стані, визначити, що для вас найважливіше, та діяти відповідно до цього. Не забувайте, що ваші почуття важливі, і ви маєте право вибирати, з ким хочете бути, але варто враховувати вплив цього вибору на інших людей.