Я в скоро виходу замуж і влюбилась в другого мужчину,что мне делать?
Я вже 4 роки зустрічаюся з своїм хлопцем,3 місяці ми вже з ним живемо разом в його місті,все іде до весілля...і тут я приїхала в своє рідне місто до тата і зустріла ЙОГО,він повна протилежність мого хлопця...ми знайомі лише тиждень,але наші відчуття такі ніби ми знаємо одне одного дуже давно...зараз він поїхав за кордон на пів року,я не хочу повертатись до свого хлопця в його місто,далі жити там...я незнаю що мені робити,кидати все через таку захопленість,але це не просто захопленість це щось більше...чи повернутись,почекати до ЙОГО повернення...а там буде видно...але я вирішила що всерівно повернусь в своє місто рано чи пізно...правда не знаю чи поїде мій хлопець зі мною...
Вопрос от: ; Возраст: 22
консультация психолога
Ірино! Те, що зараз відбувається в Вашій душі - сполохане передчуття близького щастя і, можливо, почуття вини за це, стурбованість за майбутнє - де жити, з ким жити, закоханість в Іншого - почуття надсильні і здатні посіяти хаос в будь-якій людині. Тому перша моя порада - заспокоїтись. Ви запитаєте - як заспокоїтись, коли вирішується Ваша доля?! І я Вам відповім - дайте собі трохи часу. Будь-яке надсильне переживання не може тривати довго, оскільки нас виснажує. Так, страх переходить в застережливість, почуття вини - в досвід, закоханість - в кохання. І чим менше Ви будете з собою боротись - сперечатись, не давати волі почуттям - тим більше вони Вас мучитимуть і збиватимуть з пантелику. Каміння, що ми намагаємось підняти по крутому схилу, завжди важче. Отже, якщо є можливість, - поживіть певний час у своєму місті, не приймаючи жодних доленосних рішень.
І поки Ви будете усамітнені, в Вас з'явиться можливість спокійно поміркувати про своє життя і про місце Ваших стосунків з обома хлопцями в ньому. Так, Ви подумаєте про те, хто і що для Вас Ваш хлопець? Що Ви в ньому цінити? Якими були чотири роки проведені разом? Чому зараз, перед весіллям, Ви відчуваєте смуту? Можливо, це звичайний острах нареченої - "вже більше ніколи.." Вже більше ніколи не буде шаленого кохання, стрічань вечорами, такої романтики, яка буває лише вперше... Або більше ніколи Ви не будете вільною - від взятих на себе обов'язків дружини, від цього молодого мужчини - з ним тепер на все життя, вибір зроблено... Які відчуття щойно були у Вашому тілі, поки Ви читали останні речення? Чи відчули ви напругу? холодок? жар? Чи стиснули Ви руки? зуби? Чи, можливо, було відчуття полегшення?
Є і інший бік. Ваші сумніви перед весіллям могло посіяти саме повернення додому: Ви відчули, як любити своє рідне місте, як Вам в ньому затишно, все знайоме, як Вам хочеться сюди повернутись. А чи буде в Вас така можливість, якщо Ви вийдете заміж за свого хлопця?
На цьому фоні, в Вас може змінитись ставлення і до Іншого, до Нього. А вірніше, то того, чому саме зараз Ви його зустріли. Випадковість - найкраща закономірність. Можливо, це сильне, справжнє почуття. Як свіже повітря, морський бриз, можливо, це сама ніжність, близькість в Вашому житті. І, вірогідно, саме зараз, перед таким важливим новим етапом в Вашому житті, Вам і потрібно було це почуття. Але почуття - це ще не життя.
Я хочу Вам порадити книгу Е.Фромма "Мистецтво кохати". І я Вам бажаю, щоб всі перепитії в Вашому житті були на найкраще. Отримувати задоволення від того, як ти живеш - на це заслуговує кожний з нас.

психолог онлайн
Доброго дня, Ірино!
Щось ви уже вирішили для себе - хоча б,що будете жити в своєму рідному місті.
Що далі? Бажано максимально прояснити свої почуття - до вашого нареченого та до нового коханого. Якщо ви довіряєте своєму нареченому, то можна обговорити свої нові почуття з ним, можна запитати, де він готовий жити разом із вами.
Вибір дійсно складний, та робити його вам. Для того, щоб краще себе збагнути - варто очно відвідати психолога. Удачі!
психолог онлайн
Здравствуйте, Ирина.
Поездка в родной город, встреча и страстные отношения с другим парнем из родного города - это похоже на попытку насладиться на прощание всеми прелестями жизни, прежде чем потерять их навсегда после свадьбы...
То, что вы говорите: "все равно вернусь в свой город" - звучит так, словно вы даже не собираетесь это обсуждать с женихом. И опять же лишь подтверждает ваши отчаянные попытки захватить с собой в новую жизнь хоть что-то из такого привычного прошлого.
Я не сомневаюсь в том, что вы чувствуете к своему новому мужчине. Но скажите сами - насколько реальны и долгосрочны чувства к другому, проявившиеся накануне свадьбы?
И, если предположить, что вы отменили свадьбу с уехавшим, назначили новую свадьбу, а накануне опять испугаетесь и попробуете задержать прошлое в новых страстных отношениях?
Вам предстоит важное и ответственное решение, даже если вы откажетесь от отношений и свадьбы - вам придется признать для самой себя - что вы на самом деле хотите и от чего убегаете. И объясниться с женихом.