Не можу себе знайти, і дуже часто я буваю не відповідальна
Доброго дня, я одинока мама і без освітня..
Я себе не можу знайти, в якому напрямку мені йти , яку мені професію знайти.
Наприклад: я пару днів тому купувала курс на Web Design, думала може цю професію освою, але пізніше оказалось, що мені потрібно буде презентувати проект, описувати чому я вибрала саме цей проект і так далі.
І я уже передумала, тому що я не вмію розповідати, продавати цей проект, і страх брати на це відповідальність.
І даже коли я розповідала своїм родичам , що я буду освоювати нову професію, вони як завжди в мені сомнівались і в мене уже пропало бажання навчатись
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
цитата:
Доброго дня. Чим Вам подобається займатись? Чи була у Вас якась професія до народження дитини?
цитата:
я не вмію розповідати, продавати цей проект, і страх брати на це відповідальність.
Що саме може статись, якщо Ви будете продавати проект? Чого найбільше боїтесь?
цитата:
Чи є в Вашому оточенні інші люди, які могли б Вас підтримати?
Доповнення від автора
До народження дитини в мене не було професії, я працювала на складі або в отелі прибирала. Но я ж теж не хочу працювати все своє життя на складі чи на заводі або прибиральницею.. Моя підтримка це моя мама і все.
Ну наприклад : учора дали завдання подивитись сайт, обрати який сподобався та розповісти чому він сподобався
Ну от я не вмію аналізувати сайти, розповісти чому
Я вчьора подивилась , і в мене не було що розповісти, тому що я не знаю
Тощо я скажу наприклад ( він гарний, і мінімалізм) ну це ж не достатньо
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
НЕ МОЖУ СЕБЕ ЗНАЙТИ, І ДУЖЕ ЧАСТО Я БУВАЮ НЕ ВІДПОВІДАЛЬНА
Так вийшло, що свою проблему ви заявили, а от питання до психологів не поставили. Тому виправляти ситуцію можна почати з першого актуального кроку - сформулювати свій запит.
Спробуєте?
цитата:
Виходить, ви така вразлива і залежна від думок оточуючих. Виходячи з цього, головний аспект у ваших майбутніх змінах слід починати з побудови упевненості в собі, аби ви мали власну точку зору, свої переконання, довіряли собі, стали незалежною від оцінок інших людей...А це все про співпрацю з психологом. І, звісно, про ваші особисті зусилля.
психолог онлайн
Доброго дня. А яке питання до психологів, що б хотіли вирішити?
психолог онлайн
Доброго дня. Яке є бажання ,розібратись в собі?
психолог онлайн
цитата:
До народження дитини в мене не було професії, я працювала на складі або в отелі прибирала. Но я ж теж не хочу працювати все своє життя на складі чи на заводі або прибиральницею..
Зрозуміло. А чому обрали курс саме по веб дизайну? Чим приваблює ця професія?
цитата:
Моя підтримка це моя мама і все.
В такому випадку Вам краще мамі розказувати про своє навчання чи подальші наміри, а не родичам, які в Вас сумніваються.
цитата:
Ну от я не вмію аналізувати сайти, розповісти чому
Що вібудеться, якщо Ви скажете, що не вмієте аналізувати сайти, і він Вам сподобався, тому що гарний і там мінімалізм?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
страх брати на це відповідальність
цитата:
вони як завжди в мені сомнівались і в мене уже пропало бажання навчатись
Прежде чем проходить обучение (и тем более искать работу) вам необходимо будет убрать ваши страхи и зависимость от мнения других людей.
Так как это снижает вашу самооценку.
И ваша неуверенность в себе как раз и приводит к тому, о чем вы пишете -
цитата:
я не вмію розповідати, продавати цей проект
цитата:
я не вмію аналізувати сайти, розповісти чому
цитата:
в мене не було що розповісти, тому що я не знаю
Такую работу над собой вы сможете проделать только в индивидуальной психотерапии.
Поэтому если надумаете изменить свою жизнь, обращайтесь - я работаю с такими проблемами и смогу вам помочь.