Обсесивно компульсивне растройство
В мене ОКР різних типів (Навʼязливі думки, обсесії, ОКР відносин, ОКР чистоти , мікробів , перфекціонізм, педантичністю, контроль і багато чого різного…)вже 6 років . Я довго мучилась майже не могла нормально функціонувати але нарешті недавно знайшла людину в якої було ОКР і тепер вона допомагає таким людям . За допомогою її відео я змогла трошки підкорювати під себе ОКР я знаю про нього все ,майже про всі типи , знаю як мені боротися з моїми симптомами, але тільки не з ОКР відносин я борюся кожен день з цим мені трішки буває легше і я тепер можу «функціонувати « я впевнена якщо буду боротися надалі то переможу з своїми всякими ритуалами я справляюсь майже ,але тільки тема доходить до відносин це все… особливо про ОКР відносин мало чого знаю . Можливо ви більше знаєте якусь інформацію про це . Та взагалі що можете ще порадити ОКРщикам працюю кожен день над собою але деколи здаюсь ,опускаються руки а потім знову починаю, знову трішки легше і так далі . Рідні знають ,що у мене ОКР ,але я бачу що вони до кінця не розуміють мене і думають що це вигадки ( але я не злюсь на них їм цього не зрозуміти якщо в них не було ОКР . Хлопцеві взагалі не казала що маю ОКР думаю він буде думати що я божевільна або як рідні просто не зрозуміє до кінця що це і як це …((((.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Lola, Ви великий молодець, що продовжуєте працювати над собою, це достойно поваги.
Якщо я правильно Вас зрозумів, Lola, то Ваш ОКР стосунків пов'язаний з Вашим хлопцем, якому Ви нічого про свій ОКР не казали? Це щось про сумніви у власних почуттях або у почуттях до Вас хлопця? Чи про щось інше?
Як цей тип ОКР себе проявляє?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
як мені боротися з моїми симптомами
Вы "боретесь" с ОКР на уровне поведения (с симптомами), а работать надо на глубинном уровне внутриличностного конфликта (который и привел вас к ОКР). И такая ваша самостоятельная работа, к сожалению, не даст вам нужного результата.
Поэтому вам необходима индивидуальная психотерапия.
А также медикаментозное лечение, так как ОКР - это прежде всего заболевание психики, которое требует лечения у врача.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340223 для Светлана Владимировна Киселевская
Я стараюсь не реагувати на ОКР. Я знаю , що медикаментозне лікування буде допомагати тільки тоді коли я буду приймати його а коли закінчу пити медикаменти ОКР знову зʼявиться тому потрібно самим боротися з цим . Коли думка приходить я стараюсь займатися своїми справами і не думати про них а не реагувати на думки . Інколи буває важко і я здаюсь коли знову не реагую мені знову легше . Я можу сказати ,що я бачу результат рік назад я не хотіла жити , майже не могла нормально і повноцінно функціонувати як всі люди . Зараз я стараюсь займатися хоть чимось . Найбільш розвинуте у мене ОКР це що я можу думати про сенс життя для чого існую ? Що робити? Як жити? І тд. Далі я хочу робити все по порядку і певних правилах або зробити все правильно і ідеально .в Менн більше обсесії . ОКР перейшло на самооцінку я думаю про те що я маю виглядати ідеально дуже прискіпливо ставлюсь до себе . Думаю про те як реалізуватися в житті завжди хочу спланувати всі плани на майбутнє по порядку як і що мені робити щоб все було ідеально . Як мені поводитися ?як зрозуміти яка я насправді щоб бути самою собою а не кимось . Завжди хочу розібрати всі свої травми щоб бути ідеально психологічно здоровою знати як робити і як поводитися в житті і в певних ситуаціях .Ось такі думки переслідуюсь мене часто
психолог онлайн
Єлізавета Андрющенко
"Ідеальність" - сама по собі нав'язлива думка. Скільки разів Ви акцентували на слові - "ідеально" у Вашому повідомленні? А скільки у Вашому житті?
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго дня. Згодна з попереднім психологом стосовно відношення до слова "ідеально".
Там де є ідеальність - там буде завжди знецінення. Ви пишите, що виникли проблеми з самооцінкою. Це як постфактум. Виявлення причини, чому хочеться роботи все ідеально? Що трапиться, якщо Ви зробити щось не ідеально? Можу припустити, що у всьому цьому є якийсь спільний корінь в дитинстві. Було б добре дослідити цю тему зі психологом.
психолог онлайн
цитата:
ОКР перейшло на самооцінку я думаю про те що я маю виглядати ідеально дуже прискіпливо ставлюсь до себе .
На рівні розуміння вирішення проблеми полягає у винайденні можливості ПРИЙНЯТИ себе(!)
Прийняти без виключень, зі всіма особливостями, неідеальною, зі своїми вадами і чеснотами. Тобто живою і справжньою. Саме таким парадоксальним чином і відбуваються трансформації людини. Шукайте такого психолога, який зможе, наче Вергілій провів Данте крізь кола пекла до раю, супроводжувати вас на цьому шляху. Не ходіть манівцями довгі роки.
Ваша завзятість викликає повагу. Разом з тим вона може зіграти з вами і злий жарт.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340250 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Чи зможу я сама себе переналаштувати старатися прийняти себе впоратися з цим самостійно ? Наприклад коли будуть виникати такі думки говорити з собою як з іншою людиною , переналаштовувати себе що це лише навʼязливі думки і старатис прийняти себе. Нема фінансів зараз на психолога
психолог онлайн
цитата:
Я стараюсь не реагувати на ОКР
Это так не работает. Чем больше вы будете стараться
цитата:
не реагувати
то тем сильнее будет ваше ОКР.
Почитайте в интернете про феномен "белой обезьяны" в психологии, который как раз и объясняет это.
Поэтому вы идете по неправильному пути. И к тому же, как я уже писала, пытаетесь бороться с симптомами, вместо того, чтобы работать с причиной ОКР и устранять ее.
цитата:
я бачу результат рік назад
Если бы вы потратили это время на медикаментозное лечение и психотерапию, то результат "увидели" бы раньше и он был бы гораздо существенней.
цитата:
Чи зможу я сама себе переналаштувати старатися прийняти себе впоратися з цим самостійно?
Если у вас болит зуб, вы лечите его по видео в интернете или все же обращаетесь к специалистам?
И даже если нет денег на пломбировку зуба, то в государственной клинике вам его удалят бесплатно.
Так почему же именно с психикой надо заниматься самолечением?
цитата:
Нема фінансів зараз на психолога
Если нет денег на психотерапию, тогда нужно обращаться в ПНД к психиатру (бесплатно) и проходить медикаментозное лечение.
А когда стабилизируете свое состояние с помощью медикаментов, тогда уже будете искать деньги на работу с психологом.
Потому что вам все равно надо будет прорабатывать внутриличностный конфликт, чтобы не было того, о чем вы итак знаете -
цитата:
коли закінчу пити медикаменти ОКР знову зʼявиться
психолог онлайн
цитата:
Чи зможу я сама себе переналаштувати старатися прийняти себе впоратися з цим самостійно ?
М'яко кажучи, шанси мізерні. Вибачте, але проблема серйозна. Тому аматорство тут недоречне.
цитата:
Нема фінансів зараз на психолога
Потрібно шукати можливості. Наприклад, в ПНД, де приймають психіатри та психологи на безкоштовній основі. Також можна натрапити на доброго фахівця в державних або комунальних медичних закладах.
психолог онлайн
цитата:
Далі я хочу робити все по порядку і певних правилах або зробити все правильно і ідеально .в Менн більше обсесії . ОКР перейшло на самооцінку я думаю про те що я маю виглядати ідеально дуже прискіпливо ставлюсь до себе
Lola, ідеально не буде від слів взагалі і ніколи.
Ви Не Бог і навіть не ангел, які можуть робити все ідеально, Ви - звичайна людина. Людина, яка МАЄ право на помилку і на НЕідеальність.
І прийняти це - це зробити великий крок в подоланні ОКР. Сподіваюсь, що почули.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340320 для Павел Леонидович Басанский
Я вас почула , дякую вам!