Невпевненість у собі
Я невпевнений у собі, постійно зважую усі думки і рішення, боюсь чи помилитися, чи втратити час через невірне рішення. Мої рішенні часто змінюються. І таке може бути з чим завгодно - з вибором телефона, з планами на найближче майбутнє, з рішенням куди сьогодні піти з дівчиною чи як сьогодні провести свій день. Це дає відбиток на усьому моєму житті, через це я часто не впевнений у розмові з людьми, чи у якихось спільних рішеннях з людьми ( не родичами, а друзями чи взагалі малознайомими людьми, з якими іноді доводиться жити зараз)
Питання від: ; Вік: 26
Тест на самооценку.

психолог онлайн
З цим варто попрацювати на особистій психотерапії з психологом.
І як швидко прийняти вірне рішення - є одна психологічна техніка, яка дозволяє це зробити.
Описувати тут її не буду.
І зі страхом помилки - звідкіля він взявся? І як його позбутись. Не так вже й складно.
А поки що, в якості розігріву до справжньої роботи зі спеціалістом, питання: хто з рідних часто піддавав сумніву Ваші рішення та вибори в дитинстві? Або сам був вкрай невпевненим і сам сумнівався в усьому, подаючи цим шкідливий приклад?
психолог онлайн
Добрий ранок! Змінювати рішення ще не говорить про невпевненість.
цитата:
Мої рішенні часто змінюються.
Впевненість це не відсутність сумнівів, а ясне бачення своїх сильних і слабких сторін, та вміння використовувати свої ресурси.
цитата:
Я невпевнений у собі, постійно зважую усі думки і рішення,
Запрошую на індивідуальну консультацію краще познайомитись з собою.
психолог онлайн
цитата:
Я невпевнений у собі, постійно зважую усі думки і рішення, боюсь чи помилитися, чи втратити час через невірне рішення. Мої рішенні часто змінюються. І таке може бути з чим завгодно - з вибором телефона, з планами на найближче майбутнє, з рішенням куди сьогодні піти з дівчиною чи як сьогодні провести свій день.
Доброго дня. Спробуйте все ж почати брати на себе відповідальність і приймати рішення самостійно. Якщо дуже складно, рекомендую звернутися до психолога.
Я з таким запитом працюю.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Я невпевнений у собі, постійно зважую усі думки і рішення, боюсь чи помилитися, чи втратити час через невірне рішення. Мої рішенні часто змінюються.
На жаль, так буває... коли в дитинстві людина не відчувала підтримки від близьких. Ба більше, коли її бажаннями і думками нехтували, не цікавились або завжди піддавали сумніву. Іноді надмірною опікою позбавляли можливості приймати самостійні рішення, що зрештою позначилось в характері.
Про своє дитинство що пригадуєте? Яким було ставлення до вас?
цитата:
І таке може бути з чим завгодно - з вибором телефона, з планами на найближче майбутнє, з рішенням куди сьогодні піти з дівчиною чи як сьогодні провести свій день.
У взаємодії з психологом потрібно буде відновлювати уміння поважати своє рішення і не зістрибувати, не довівши його до повного втілення. Звісно, на це піде певний час і деякі витрати часу і фінансів. Але результат того вартий.
Для інформації пропоную відео на вашу тему.
УВЕРЕННОСТЬ В СЕБЕ. КАК ЕЕ ПОВЫСИТЬ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461
Доповнення від автора
Хочу додати, можливо хтось не так зрозумів, вся ця невпевненість, ці рішення, усе це я прокручую у себе у голові, сам із собою сперечаюсь.
психолог онлайн
цитата:
Ясно, що з собою, адже невпевнена людина не наважується сперечатись з кимось назовні.
психолог онлайн
Такі діалоги всередені і справді дуже важко переносити. І ще важче це через те, що наче ззовні нічого не відбувається, а внутрішні думки забирають дуже багато енергії.
Часто це відбувається через те, що хочеться продумати все наперед, як наче надати своїм діям оцінку, з точки зору «правильно» чи «не правильно», проконтролювати все і навіть те, що від тебе не залежить. І тільки зважування через ці оцінки може забирати дуже багато сил, а до дій так і недійти.
Найкращім способом як можна полегшити собі цей стан це дозволити собі діяти, дозволити собі бути не ідеальним та робити помилки і бути чесним з собою - помічати свої досягнення та обмеження.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340508 для Наталя Миколаївна
Так, згоден із цим. Тимчасово я можу таким бути але все повертається назад після якоїсь вагомої події. Наприклад, 2 неділі тому я розлучився з дівчиною і після цього я майже ні в чому не впевнений. Стало набагато гірше, зараз навіть у спілкуванні з людьми чи вирішенні з ними якихось не дуже важливих речей я я не знаю як себе вести, як правильно зробити і т.д
психолог онлайн
Я Вам написав вище, що треба робити і навіть задав важливе запитання, але мабуть Ви не так все зрозуміли...
Відредаговано автором 28-04-2023 01:30:25
психолог онлайн
Вітаю. Стан який Ви описує дійсно дуже виснажує та заважє комфортному життю. Але ця невпевненість і сперечання із собою, можуть бути обумовлені не тільки внутрішніми Вашими страхами неправильного рішення, але і хибними раціональними уставновками з приводу "правильності" як такої.
Час для чого Ви боїтесь втратити? Що трапиться, якщо щось піде не так? Яким Ви будете тоді?
Ваші думки, і тут важливо зрозуміти, вони більше про тривогу і опасливість чи про образ себе та необхідніст "правильності і впевненості"?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
боюсь
Ваши страхи будут приводить вас к неуверенности в себе.
И запускать навязчивые мысли -
цитата:
усе це я прокручую у себе у голові, сам із собою сперечаюсь
цитата:
я не знаю як себе вести, як правильно зробити і т.д
Вы не пишете чего вы хотите.
У вас есть желание стать уверенным в себе?