Секс
В мене нема чоловіка,що робить,якщо постійно хочеться чоловіка,а його нема , особливо сейчас,коли прийшла весна?Якщо я в постійному страхі живу,шо так його і не знайду.Як ви боретеся з сексуальними бажанням?
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Валентина Михайловна Жемчужникова
Все дуже просто. Я не борюсь, тому що мені не хочеться чоловіка. Ні весною, ні в інші сезони
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Як ви боретеся з сексуальними бажанням?
С сексуальным влечением невозможно бороться, потому что это является витальной (физиологически необходимой) потребностью человека.
Можно, конечно, "включить" сублимацию (перенаправить сексуальную энергию в другое русло), если у вас есть любимая работа (уйти в деятельность) или вы являетесь творческой личностью (начать усиленно заниматься творчеством).
Если же этого всего у вас нет и/или такая психологическая защита у вас просто не работает, тогда вам придется искать мужчину.
психолог онлайн
Доброго дня, Ліано.
А чому Ви вважаєте, що з сексуальним потягом потрібно боротися? Це природна частина людського життя, якої не варто соромитися і подавлення якої веде до неврозів.
Але я розумію Вашу вибірковість у виборі партнера: знайти саме "вашого" чоловіка для сексу не так-то й просто.
Сексу є альтернатива у вигляді мастурбації. В секс-шопі багато різних девайсів для цього.
Але якщо коріння проблеми у Вашому минулому досвіді, ласкаво прошу до психолога.
психолог онлайн
Ирина Терещенко
цитата:
В мене нема чоловіка,що робить,якщо постійно хочеться чоловіка,а його нема , особливо сейчас,коли прийшла весна?
Відповідь, напевно, вас здивує своєю неочікуваністю - знайти чоловіка(!)
Звісно, спочатку треба познайомитись. Якщо не виходить познайомитись і знайти партнера, то варто дослідити перешкоди, які заважають здійсненню вашого бажання. І усунути їх. Ці перешкоди живуть всередині вас.
Все дуже просто і складно водночас.
психолог онлайн
Доброго дня Вік!
Я Вам співчуваю, тому що впоратися з сексуальним потягом, якщо не вмієте перенаправляти сексуальну енергію, дуже важко.
Та і шукати чоловіка лише задля втамування цієї жаги, навряд чи допоможе... А, як правило, в таких ситуаціях притягуються чоловіки аж ніяк для серйозних стосунків....
Якийсь час, можливо, і буде полегшення, але... Навряд чи такі стосунки можуть бути довготривалими... А чоловік на одну ніч не вирішить, ані сексуальне питання, ані питання взаємності...
Як на мене, є два шляхи. Перший - це намагання зрозуміти, чому не склалася поки сім'я. І прчат працювати у бік внутрішніх змін, які дозволять "притягнути" коханого чоловіка у своє життя.
А другий - навчитися енергію перенаправляти і таким чином, швидше за все, вирішити і перше питання без особливої напруги.
У Вас були серйозні стосунки раніше? В чому, на Вашу думку, вони не склалися?
психолог онлайн
Ви знаходитеся в прекрасному віці для знайомства з чоловіками. Багато жінок знайомляться як "вживу" так і на сайтах знайомств. Сексуальне бажання є природним і з ним не варто боротися .
Доповнення від автора
Дякую,але мені стидно ,за такі бажання
психолог онлайн
цитата:
але мені стидно
Стыд - это стах и вина.
Следовательно, надо проработать страхи и убрать (уменьшить) чувство вины.
И ваша проблема будет решена.