Чоловік - військовий доброволець. Відчуття що прийняв рішення за мене
Чоловік військовий доброволець. Маю образу на нього, що прийняв рішення яке на пряму впливає на моє життя без моєї згоди. Це єдина людина з яким я маю настільки близький духовний і моральний зв'язок, а зараз відчуття що мене покинули. І йому там важко, я підтримую його і морально і допомагаю як можу. Але останнім часом відчуття що вибрали не мене. Я поважаю його вчинок, як чоловіка та громадянина країни. Він справді чудова людина - розумний, освічений, багато знає і вміє, завжди всім допомагає і не піти в зсу для нього було не можливим. Але цим він поставив під загрозу своє життя і наше майбутнє. Не можу з цим справитись і постійний страх за нього просто неймовірно сильний
Питання від: ; Вік: 35
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Доброго дня Vanilla!
Мені дуже зрозумілі Ваші почуття і зрозумілий Ваш біль та образа...
Бувають такі ситуації, коли чоловіки повинні самі приймати рішення, без дружини та мами, бо навряд чи жінки будуть від таких рішень в захваті... І чоловіки це знають... І знають, що коли почнуть радитися з такого приводу, втратять свою рішучість, піддадуться на вмовляння і цим зрадять себе, свою чоловічу справжню сутність...
А отже, зламаються...
Власне, чи не саме за такі риси Ви і обрали його собі як чоловіка, і поважаєте його та цінуєте?
Інша справа, що Ви також маєте право на свої почуття, бо жива людина, якій дуже боляче та страшно... Але проблема в тому, що чим сильніше та довше ображаєтеся і боїтеся, тим ці почуття стають більш небезпечнішими... І, на превеликий жаль, не тільки для Вас. Адже, існує поняття жіночого благословіння, коли вміння правильно себе поводити та реагувати почуттями, може врятувати чоловіка над найбільшої небезпеки...
Я б Вам радила якомога швидше почати працювати над своїми образами та страхами, щоб їх трансформувати у гармонічний стан віри та любові, насамперед, до себе... А як впораєтеся із собою, повірте, все інше також стане на свої місця і принесе Вам не лише полегшення, а і створить захист навколо Вашого чоловіка.
І ще... За образою на чоловіка за те, що з Вами не порадився, може стояти щось більш глибше... Які у Вас стосунки з батьками? З батьком?
Відредаговано автором 04-05-2023 15:28:49
Відредаговано автором 04-05-2023 15:30:37
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341104 для Алла Григорівна
Щиро дякую за відповідь 🙏 взагалі не дозволяла такій емоції як образа поселитися в голові - я підтримую його рішення, поважаю вчинок і взагалі вважаю достойним вчинком чоловіка. Але інколи накриває, мало з ким спілкуюсь - коло друзів дуже просіялись, бо багато хто не хоче/ не знає як розмовляти з дружинами військових.
З батьками стосунки нормальні, не дуже теплі і тісні. З батьком більш формальні. Я зовсім не всім з ними ділюся, бо часто отримую не підтримку, а критику. Хоча батько вважає що він "знає і відчуває " мої емоції, але теплоти від цього в них нема
психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
Але цим він поставив під загрозу своє життя і наше майбутнє. Не можу з цим справитись і постійний страх за нього просто неймовірно сильний
Розкажіть, будь ласка, яким чином намаєтесь приборкати страх за чловіка і ваше майбутнє?
І ще одне незвичне, ймовірно, питання - якби він радився з вами і, припустимо, став на вашу позицію залишитись вдома, ви б його після цього поважали?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Маю образу на нього
цитата:
постійний страх
цитата:
Не можу з цим справитись
Вы хотите справиться с обидой и страхами?
Или какая помощь вам нужна от психологов?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341113 для Владимир Анатольевич
Частіше всього просто відволікаю себе якоюсь роботою, прогулянками. Або просто кажу собі - стоп.
його після цього поважали?
--- з приводу цього - він мені задавав таке питаннянеодноразово, я сама задавала його собі багато разів. Не знаю. Я розумію, що то гідний вчинок і він би у іншому випадку не поважав себе. В цьому я впевнена.
Він не моя власність, не малолітня дитина і має якісь власні переконання
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341114 для Светлана Владимировна
Хочу подолати образу. Просто ця думка періодично вспливає і я боюсь що на відстані і з часом вона "знищить" почуття
Доповнення від автора
Ми не юні зовсім. Одружені вже більше 15 років і маємо дітей.
психолог онлайн
цитата:
приводу цього - він мені задавав таке питаннянеодноразово, я сама задавала його собі багато разів. Не знаю. Я розумію, що то гідний вчинок і він би у іншому випадку не поважав себе. В цьому я впевнена.
Так поважали б чи ні?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341126 для Владимир Анатольевич
Не думаю, що перестала б його поважати
психолог онлайн
Саме тому я і запитала про батьків, про батька... Бо мені чомусь здається, що Ваша образа на чоловіка - це лише тригер, який "витягнув" застарілу проблему. Саме тому Вас так часто накриває, хоча Ви все розуміє правильно... Стосунки з чоловіком нерідко резонують зі стосунками з батьком... А образи - застарілими образами на батьків вцілому... Коли дитина маленька, вона ще не може нічого аналізувати, тому почуття, з якими вона не може впоратися, ідуть в підсвідомість...і здається, що їх немає... Але... Саме вони запускають найнеприємніше події та почуття... І до тих пір, поки вони не будуть пропрацьовані, на превеликий жаль, будуть от так "накривати"...
А щодо типу "друзів"... такі складні події спрацьовують як дзеркало, що дуже швидко виявляє, хто є ким насправді... Залишаться якраз справжні, або з'являться нові, які зможуть Вас зрозуміти...
психолог онлайн
Дуже співчуваю вашому стану і розумію вас. Була в такій же ситуації з великою кількістю змішаних заплутаних почуттів . Може допомогти дати собі співчуття, адже є втрата очікувань, планів.
Ми не можемо змінити іншу людину, чи прийняти за неї рішення.
психолог онлайн
Добрий день. По-хорошому це запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
цитата:
Да, вы правы, что надо убрать обиду.
И ваши страхи также могут быть оправданны.
Какая вам нужна в этом помощь?