Як мені помиритись з хлопцем?
Ми з моїм хлопцем зустрічаємся майже пів року, спочатку все було добре, а далі почались обіди, сварки...я йому пробачаю все, і він теж переступає через свої принципи, і за це я йому дуже вдячна. Ми дуже кохаємо один одного. Але зараз він знову ображається на мене і я не знаю що робити... Допоможіть будь ласка!!!!!!!!! я дуже його кохаю і не хочу втратити.....
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Попытки все прощать вряд ли приведут к чему-то хорошему.
С чем связано ваше желание все прощать? Не провоцирует ли парня это на еще большие и грубые действия по отношению к вам, чтобы наконец-то прояснить отношения?
Не знаю никого, кто был бы благодарен тому, из-за кого приходится переступать через свои принципы.
А потому - не откладывайте разговор о переступленном и прощенном - обсудите все и освободившись решайте как строить отношения дальше. Или - живите в иллюзии и страхе того, что любое ваше слово о том, что вас оскорбляет или задевает или обижает - разрушит парня и отношения.
Но если он или отношения выглядят такими хрупкими - может пришла пора обсудить все это, чтобы укрепить их?
Кстати, любые отношения нуждаются в регулярном прояснении - ведь все меняется, появляются новые вопросы, требующие ответов. Кроме вас двоих некому на них ответить.
консультация психолога
Постійні обіди і сварки - це не те, на що можна и треба закривати очі, особливо, якщо ви кохаєте один одного. Це болючий симптом ваших стосунків, причину якого треба своєчасно почати лікувати. Подумайте над тим, що є причиною ваших сварок. Для цього можна скористатися спеціальною вправою:
1.Згадайте ситуацію, в якій сталася сварка.
2.Згадайте, хто перший відчув себе ображеним? (саме не почав сварку, а хто перший відчув напругу в стосунках)
3.Запишіть: що подумала ця людина в цей момент? що відчула? що сказала або зробила?
4.Запишіть: що подумала інша людина? що відчула? що сказала або зробила?
(повторюйте пункти 3-4 поки не опишите ситуацію повністю)
5.Прочитайте записане вголос. Що викликає подив у цій ситуації? де відсутній логічний звязок? де суперечність? де є "провали" між думками, почуттями, діями?
6.Запишіть, як в цілому бачив, відчував, реагував на ситуацію кожен із партнерів.
7.Прочитайте все ще раз вголос і, якщо є потреба, комусь з близьких. В чому була істинна причина сварки?
Таку вправу можна зробити з декількома різними за своїми проявами вашими сварками. Запропонуйте своєму хлопцеві зробити те саме. Їхній аналіз допоможе вам зберегти стосунки. Щастя вам!
психолог онлайн
Змусити іншу людину відчувати себе винною і вибачатися - хороший спосіб для маніпуляцій у стосунках та управління цією людиною.
Як тобі відчувати себе винною?
Може, варто поговорити з хлопцем про його образи та про їх реальні причини. Для чого вони йому? Що він хоче отримати від тебе, чого не отримує в спокійних і рівних стосунках?