Шукаю спеціаліста, який готовий працювати з діагностованим РДУГ у дорослого.
Власне хочеться знайти спеціаліста який
- Допоможе зкорегувати наявне медикаментозне лікування.
- Допомогти з опрацюванням хронічної депресії, прокрастинації, нездатності до виконання планів; жити з сильними емоційними реакціями; інтеграцією у суспільство без надзусиль та вигорання.
- Не буде стигматизувати і знецінювати мій стан та особливості людини з РДУГ
Діагноз ставив психіатр-невролог - ʼʼРДУГ у особи з порушенням адаптаціїʼʼ
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
- Допоможе зкорегувати наявне медикаментозне лікування.
Психологи не могут и не имеют права назначать и корректировать медикаментозное лечение.
В этом случае вам нужен врач-психотерапевт.
Или консультация психиатра и психотерапия с психологом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341925 для Анна Ланина
Дякую!
психолог онлайн
Все вищеописане - будь ласка, окрім:
цитата:
Допоможе зкорегувати наявне медикаментозне лікування
Психолог не має права це робити, це парафія тільки лікаря-психіатра, бажано того, який і призначив лікування.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341947 для Павел Леонидович
Призначення схем лікування для РДУГ мають свої особливості у нашій країні, але якщо у вас є такі пацієнти ви маєте бути в курсі. Також існують терапевти з психіатричною освітою. Ви працюєте з дорослими з РДУГ? Багато досвіду? Результативних випадків терапії?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341934 для Светлана Владимировна
Шукаю лікаря який допоможе за вказаними запитами! Особисто, або у парі з психіатром-неврологом що ставив діагноз або згідно власної кваліфікації.
в Україні жоден лікар не має права призначати лікування від РДУГ медикаментами. Бо такого діагнозу у дорослих не існує згідно МОЗ.
Виявляється це велика проблема і РДУГ вітчизняними терапевтами сприймається як діагноз з інтернету.
Мені потрібен спеціаліст, що має конкретний досвід і може мені допомогти, а не поради.
психолог онлайн
цитата:
Також існують терапевти з психіатричною освітою.
Психотерапевты с психиатрическим образованием - это врачи, которые ведут прием в государственных или частных клиниках.
А это сайт психологов, то есть людей, имеющих гуманитарное, а не медицинское образование.
цитата:
Шукаю лікаря
Здесь вообще нет врачей.
Если вы хотите получить помощь в этом -
цитата:
то такую работу может выполнить психолог.
Но только
цитата:
у парі з психіатром
или
цитата:
неврологом
Потому что психолог не может
цитата:
зкорегувати наявне медикаментозне лікування.
так как просто не учился на врача.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341964 для Светлана Владимировна
Что из написанного выше вас побудило давать опять развернутый ответ? Вам кажется что это Я чего-то не понял?
Я ищу человека, который имеет ОПЫТ работы с СДВГ у взрослого. Или хочет услышать запрос и его получить. И исходя из этого факта будет строить всю стратегию терапии. Кто именно будет корректировать лечение атомоксицином это вторичный вопрос.
Я хочу получить лечение "правой ноги" а не только "правой" или только "ноги".
Мне не нужна "помощь" терапевта в отрыве от понимания человека с диагнозом СДВГ, о чем я написал. Поэтому если это не вы и желания проявить понимание у вас нет - то не тратьте свое и мое время. Спасибо.
психолог онлайн
цитата:
если это не вы
Почему же не я?
У меня есть для этого необходимое образование, опыт работы, а также
цитата:
Багато досвіду
и
цитата:
Результативних випадків терапії
Но назначать и корректировать лечение я не могу.
И на этом сайте (по правилам этого ресурса) нельзя открыто рекламировать себя.
Поэтому я и пыталась предварительно уточнить у вас информацию, чтобы понять кто именно вам нужен.
Безусловно, больше я тратить время не буду.
Из темы ухожу. Всего хорошего.
Відредаговано автором 11-05-2023 10:14:12
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341968 для Светлана Владимировна
Прохання до психологів - проходити повз, якщо нема розуміння що таке РДУГ, але дуже кортить виправити мій "неправильний" запит.
Додам, що корегування медикаментозного лікування це не єдиний та не основний запит, бо атомоксіцин - це не стимулятор. Він на метаболічному рівні допомагає СДВГ шникам зберігати більш притаманні нейротипічним особистостям реакції, але в соціальному плані нелегко дозувати асертивні прояви своєї психіки через елементарний брак досвіду.
Тому мій запит щодо "допомоги" треба сприймати саме буквально. Я не чекаю від терапевта рецепта та призначень. Я очікую допомоги у межах компетенції терапевта. Але з розумінням того, що деякі прояви моєї психіки мають метаболічні причини.
Так як я не маю жодного досвіду у лікуванні, то:
Шукаю спеціаліста що сам має РДУГ або аутистичними розладами, має/мав пацієнтів з діагностованим РДУГ та аутистичними розладами, або зацікавлений у здобутті такого досвіду.
Запрошую для адекватного та безпечного спілкування в особисті.
психолог онлайн
цитата:
Також існують терапевти з психіатричною освітою. Ви працюєте з дорослими з РДУГ? Багато досвіду? Результативних випадків терапії?
Клінічний психолог, працював в ПНД. Серед клієнтів є ті, хто має РДУГ, але саме з цим із ними не працювали - бо не було запиту. Кілька разів діагностував РДУГ у дітей під час терапії.
цитата:
Цілком зрозуміло. Так до цього і ставлюсь - метаболічні причини існують 100%. Бо сам їх відчуваю)
цитата:
Є перше, друге, і третє.
А тому, якщо Ви зацікавлені в співпраці -
цитата:
пишіть в особисті повідомлення.