Я вже не знаю що робитии
Мене покинула мама поїхала закордон, бабця розбалувала, я поїхала в інше місто жити з хлопцем, тому що в такому віці ( 18 років ) я вже не та малишка яка всім подобалась, у хлопця появились інші проблеми, він мене кинув, приїхала мама, напивається, обзиває, і тому подібне, були думки і про суіцид щоб зникнути з життя усіх і не бути проблемою.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго вечора.
Коли хочеться себе вбити - це скоріш за все ознака депресії. В такому стані наш мозок не спроможний на нормальний обмін серотоніну, і через це люди не отримують задоволення від життя і думають про смерть як вихід.
Тому Вам потрібна консультація лікаря-психіатра, яку можна безкоштовно отримати у психоневрологічному диспансері Вашого населеного пункта чи області.
Вас не будуть класти до лікарні, бо це робиться тільки якщо людина фізично шкодить собі або оточуючим, а це не Ваш випадок. Просто опитають про Ваш стан, продіагностують і, за необхідності, випишуть ліки.
Але також важливо звернутись по допомогу до психолога чи психотерапевта, тому що у Вас складна життєва ситуація, на яку психіка реагує таким чином (суїцидальними думками як способом втечі від стресу).
цитата:
не бути проблемою
Те, що у Вас є проблеми, не означає, що Ви - проблема. Ви така ж людина, як і всі, у всіх є якісь негаразди. Це не робить Вас проблемною, а Ваше життя - не цінним. Воно цінне саме по собі, просто тому що Ви існуєте.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Мене покинула мама поїхала закордон
Це, мабуть, дуже важко відчувати себе покинутою. Скільки вам було років?
Чим ви зара займаєтеся у вашому житті? Навчання, праця, вподобання?
цитата:
приїхала мама, напивається, обзиває, і тому подібне, були думки і про суіцид щоб зникнути з життя усіх і не бути проблемою.
Ви живете з мамою зараз?
психолог онлайн
Дорого дня!
цитата:
щоб зникнути з життя усіх і не бути проблемою.
Навіщо зникати?
Ви маєте можливість жити окремо?
Ви навчаєтесь чи працюєте?
психолог онлайн
Думки по суїцид минуть, а життя залишиься - з усіма його принадами.Треба лише перечекати складний період