Не зрозумілі відносини
Добрий вечір. В мене така проблема. Познайомилась з чоловіком (по гороскопу Діва). познайомились через інтернет. Через 2 місяці він запропонував бути разом через інтернет, а коли закінчиться війна, то мав приїхати. І так поки через інтернет будували б відносини, а потім би в реальному житті ми б бачилися, строїли дальше плани на майбутнє. Через 1 місяць, я замітила, що він почав дуже холодно відноситися до мене. Я відразу в сполох, що діється, що відбувається. Поділилась своїми переживаннями по цьому поводу, без висказувань. Він перевів все це на те, що війна, роботи багато, немає часу сильно спілкуватися. Ну, думаю з часом все налагодиться. Приділяла увагу йому, сварок не було. Але в один прекрасний момент, коли я знову почала його називати ніжно, він аж псіханув, тіпо що ти від мене чекаєш, тебе нічого не хвилює ітд....хоча спілкувались кожного дня, я часто питала як пройшов день, як він. Сказав що треба відпочити один від одного. Я дала йому 4 дні. Дуже сильно скучила, не витримала, написала, як це все розуміти, чи це кінець, чи пауза, він такий мені заявив, що скоріш за все що кінець. Слово за словом ми почались сваритися. Я наговорила багато чого, мені дуже боляче стало, сказав що писати більше не буде, і тут я не витримала і сказала що я закохалась в нього. Він сказав що він не заставляв мене це робити. І знову ми посварилися. Я не пишу, ні він не пише. Скажіть будь ласка, чи взагалі можливо тепер все налагодити? Мені реально без нього погано.... Емоції мною керували..... Вибачення я попросила звичайно в нього. Але кругом тишина....хочу бути з ним. Тепер не знаю що робити....чи повернеться він, чи це остаточно кінець....
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Скажіть будь ласка, чи взагалі можливо тепер все налагодити?
Скажіть, будь ласка, Що саме ви хочете налагодити? Ви не бачилися в реальному житті, я правильно розумію?
Хлопець сказав - що це кінець.
У вас були колись відносини реальні? Цікаво, як так виходить, що ви закохуєтеся в людину, яку напевне не знаєте...
психолог онлайн
Добрый день, Zara!
цитата:
Если бы это были реальные отношения и вы могли бы общаться с ним, то возможность
цитата:
все налагодити
безусловно бы существовала.
Но в виртуальных отношениях
цитата:
все налагодити
будет гораздо сложнее.
Вы можете, конечно, написать ему "правильное" (с точки зрения психологии и вашего желания быть с ним) письмо. Но вероятнее всего
цитата:
кругом
будет
цитата:
тишина
психолог онлайн
Доброго ранку, Zara!
цитата:
Тепер не знаю що робити....чи повернеться він, чи це остаточно кінець....
Вважаю, що треба подбати про себе. Згадати про свою цінність. Розібратись з почуттями. Прожити їх. І замислитись над питанням, а що я буду робити, коли насправді прийшов кінець віртуальному спілкуванню? Цей погляд в ПОТІМ і той образ, що виникає, мають дати вам опору і визначити вектор подальших думок та зусиль.
психолог онлайн
Так, це кінець. Тепер треба повертати собі себе. Мені дуже жаль