Ліля
Доброго дня
Маю давно таку проблему: спочатку домовляюсь про зустріч по подругою або з клієнтами і в останній момент відчуваю тривожність та небажання виходити з дому. Взагалі я люблю людей,багато з ними працюю але онлайн.
Спочатку я думала,що мені важко працювати з відмовами або конфліктними ситуаціями але мої постійні клієнті - позитивні люди. Проте і перед зустрічами з ними я відчуває бажання залишитись вдома.
Навіть зустріч з подругою у мене або в неї вдома викликає бажання краще побути самій. Зараз ця проблема мені заважає,оскільки втратила вже декількох клієнтів,а робота з тими хто є через це бажання бути вдома - не приносить задоволення. В чому може бути проблема і як краще її вирішити?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Віталія Юріївна Мельник
Перш за все, з вашого опису, здається, що ваша проблема пов'язана з внутрішніми конфліктами та негативними емоціями, які виникають у вас перед зустрічами з людьми навіть у тому випадку, якщо ці люди є позитивними і взагалі ви любите працювати з людьми.
Можливо, Ви маєте деякі переконання, які підтримують Вашу тривогу та небажання виходити з дому, і Вам потрібно працювати над їх зміною.
Наприклад, можливо, Ви маєте переконання, що зустріч з людьми повинна бути ідеальною, або що Вам необхідно робити все можливе, щоб сподобатись іншим. Ці переконання можуть створювати додатковий стрес і тривогу під час зустрічі. Шляхом перегляду своїх переконань та заміни їх на більш позитивні та реалістичні, можна зменшити тривогу та збільшити бажання зустрічатись з людьми.
Якщо Ви відчуваєте сильний стрес, можливо, Вам потрібно знайти способи зниження стресу. Це може бути регулярні вправи релаксації, медитація, йога, спорт, або інші способи розслаблення.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Вы пишите, что эта проблема у Вас давно. Скажите, что больше Вас тревожит, то, что Вам предстоит живая встреча или то, что нужно выйти из дома? Если Вы хи с этим разобраться, то желательно обратиться индивидуально к специалисту, чтобы с этим можно было разобраться.
психолог онлайн
Голубєва Тетяна
Доброго дня!
цитата:
В чому може бути проблема і як краще її вирішити?
Звісно, краще вирішувати психологічну проблему на сесіях з психологом, бо на зустрічі можна досить швидко й з великою точністю винайти й причину подібного, а не довго гадати як тут, і також одразу ж почати коректувати таку свою стратегію поведінки.
Але якщо бажаєте погадати, то будь ласка.
Коли людина відчуває тривожність, то це означає, що вона очікує чогось не дуже приємного для себе, присутній якийсь страх. Страх чого, як вважаєте? Якої можливої негативної реакції очікуєте? Це точно пов'язано з оцінкою Вас або як людини, або як спеціаліста.
психолог онлайн
Доброго дня!
"Навіть зустріч з подругою у мене або в неї вдома викликає бажання краще побути самій. Зараз ця проблема мені заважає,оскільки втратила вже декількох клієнтів,а робота з тими хто є через це бажання бути вдома - не приносить задоволення
В чому може бути проблема і як краще її вирішити?"
Ви пишете, що маєте негативні наслідки від того, що не зустрічаєтесь з клієнтами і все рівно продовжуєте не ходити на зустрічі. Мабуть моя порада вам дорослішати і взяти відповідальність за свою поведінку та через небажання все ж йти на зустріч, викличе у вас незадоволення? Але це насправді самий дієвий спосіб, діяти попри небажання. Та чомусь у вас наразі немає сил з цим впоратися і ви чинете опір сама собі.
Тому вирішувати вашу проблему краще всього разом із психологом на індивідуальній консультації
психолог онлайн
Доброго дня Ліліє!
Мене зацікавило дуже те, що Ви написали, як афоризм: "Вулиця - не моє".
Скажіть будь ласка, а як давно почало з'являтися от це саме небажання виходити з дому? З яких саме пір?
Як все було раніше, коли Ви ще вчилися? І як тоді зустрічалися з подругами?
Ви живете окремо від батьків? Якщо так, як давно?
Відредаговано автором 13-05-2023 21:53:58
психолог онлайн
Добрий день!Цікаво,а Ви відчуваєте тривогу і йдете на зустріч?Чи як Ви дієте?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
В чому може бути проблема і як краще її вирішити?
Тревожность и нежелание выходить из дома в последний момент перед встречей могут быть связаны со страхами (страх отказа или оценки других людей) и/или отсутствием мотивации (нет истинного желания это делать).
Если вы хотите самостоятельно справиться с этим, то следующие рекомендации помогут вам:
1. Попробуйте понять, что вызывает вашу тревожность и как она влияет на вашу жизнь. Изучая свое состояние, вы сможете найти решение и справиться со страхами.
2. Используйте техники расслабления. Такие методы, как глубокое дыхание, медитация или прогулки на свежем воздухе, могут помочь снизить уровень стресса и беспокойства.
3. Начинайте с малых шагов и постепенно увеличивайте сложность задач. Таким образом вы сможете изменить свою мотивацию.
4. Пробуйте готовиться к встречам заранее, чтобы чувствовать себя увереннее.
Если же тревожность будет становиться проблемой, вам будет нужна индивидуальная консультация. Можете обратиться ко мне. Я работаю с такими запросами и помогу вам разработать индивидуальный план действий, чтобы вы смогли справиться с тревожностью.