Інший чоловік обійняв при зустрічі
Доброго дня! Допоможіть розібратися в неприємній для мене ситуації. Сьогодні я йшла по своїх справах і біля магазину випадково зустрілася зі знайомим моїй сім'ї чоловіком. Він, коли побачив мене, привітався, сказав що радий мене бачити і легенько обійняв. Як обіймають при зустрічі людей. Це сталося якось дуже швидко і несподівано для мене, що я навіть не встигла зреагувати якось, а просто привіталася і дозволила себе обійняти( його не обіймала). Тепер мене мучить совість, що можливо не потрібно було дозволяти йому це робити, а просто відсторонитися. Я дуже хочу про це розповісти чоловіку, але боюсь, що він якось не так зрозуміє, або накрутить щось собі чи скаже що я сама винна, бо дозволила себе обійняти. Я знаю багатьох людей, які при зустрічі теж обіймаються, тому можливо для когось це звична справа і нічого такого в цьому немає, але не знаю як мій чоловік на це відреагує... зі мною вперше така ситуація
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Добрый день, Катя!
Сформулируйте свой вопрос пожалуйста. Какую помощь Вы хотите получить?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342292 для Ольга Владимировна
Чи правильно я вчинила, по відношенню до свого чоловіка,що дозволила себе обійняти?
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго дня, Катя!
"Я знаю багатьох людей, які при зустрічі теж обіймаються, тому можливо для когось це звична справа і нічого такого в цьому немає, але не знаю як мій чоловік на це відреагує... зі мною вперше така ситуація"
Мені здалося, що ви пишете про цю неприємну для вас ситуацію із погляду на неї свого чоловіка, або можливо ще якихось значущих для вас людей.
Про що саме вас мучить совість? Яку саме реакцію чоловіка ви боїтеся?
А як ви сама відноситесь до обіймів знайомого чоловіка? Чи було вам приємно, або навпаки ця реакція викликала негативні почуття ?
Доповнення від автора
В мене не було взагалі ніяких почуттів ні приємних, ні негативних. Тобто я взагалі не очікувала цього і сталося все дуже швидко. Просто вже після цього я почала все обдумувати, і переживаю, що моєму чоловікові це може бути неприємно
психолог онлайн
Если вы не ожидали, что вас обнимут, то какую вы хотели бы реакцию от себя, чтобы чувствовать себя хорошо?
Вас обняли неожиданно, вы не обняли в ответ. Бывает, ничего ужасного.
А зачем вам мужу это рассказывать?
психолог онлайн
Доброго дня, Катя!
цитата:
Тепер мене мучить совість
Совість – це страх та почуття провини.
Тому ви так себе почуваєте
цитата:
боюсь що він якось не так зрозуміє, або накрутить щось собі чи скаже що я сама винна, бо дозволила себе обійняти.
А чого ви боїтеся, якщо не розповідатиме чоловікові про цю ситуацію?
Відредаговано автором 15-05-2023 06:59:35