Не знаю як поступити
Якщо коротко то, я з'їхала від батьків, але 27 травня вертаюсь назад бо не можу тягнути одна. На роботі на мене йде сильне навантаження, я 2 роки працюю с 9:00 до 21:00 з одним вихідним без відпусток, зараз я втомилася і вчора сказала що думаю про звільнення бо в мене нічого не виходить і толку від мене ніякого, на що я отримала відповідь ' я не проти' але без роботи я не зможу, а зараз важно її знайти. Тим більше що в мене ось сесія і мені потрібно 10 днів приділити навчанню, це не проблема, але далі мої батьки відправляють мене на здачу на права, я сама цього дуже хочу, але на це потрібно багато часу і із-за цього я не зможу ще місяць як мінімум знайти роботу, а чим мені займатися весь місяць? Тим більше що в липні в мене 18 річчя, а мені не буде за що його святкувати та і не буде с ким. Вчора хлопець який мені подобається (сам почав зі мною зближатися) цілувався переді мною з іншою. І на цих емоціях я написала що буду звільнятися, завтра в мене буде розмова з директором. Але я вже не хочу, бо знаю, що тільки ця робота дозволить мені приділити час моїм потребам як навчання та автошкола, але як мені сказати що я передумала? І навіщо взагалі я робила цю комедію про звільнення? Це несерйозно з моєї сторони
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Наталия Горская
Добрий вечір. Чесно, читаючи вашу історію, я дещо шокована вашою роботою в 17 років. А можна спитати, в чому ваша необхідність так важко працювати, суміщати з навчанням і не мати достатньо коштів, якщо я правильно зрозуміла.
Співчуваю, що ваш хлопець так вчинив, і чи не порушує ваш директор законодавство по підношенню до вас, як до працівника?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342397 для Віталія Юріївна
Я працюю з 15, бо не хочу сидіти на шиї у батьків, я хочу чогось досягнути в житті, а для цього потрібно працювати, я сама це вибрала. Саме зараз коштів мені достатньо, але одна не можу тягнути квартиру тому і повертаюсь до батьків. Але із-за того що в мене перестали виходити результати на роботі мені морально важко, постійні давки "чому так все погано?", в мене часто почали емоції брати верх. І я не обдумано прийняла рішення звільнитись і залишитись без роботи ( бо не зможу знайти по обставинам, що вище писала) Але я не хочу уходити з цього колективу, всі мої колеги для мене стали дуже близькими і я буду дуже сумувати, я дуже швидко привязуюсь до людей і місць. І я не знаю як мені поступити в тому випадку якщо дійсно я залишусь без роботи і можливості заробляти найближчі 2 місяці і можливості вернутися назад. Чи все таки кинути це і чекати поки само щось відбудеться?
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Віталія Юріївна Мельник
Ніяка робота не має займати стільки часу в житті людини, а тим паче дитини.
Вам захотілося звільнитись не просто так.
Щось з цією роботою схоже дійсно не так.
Так багато працювати, та ще й отримувати замість позитивної мотивації звинувачення в поганій роботі.
Вам важливо пам'ятати, що робіт в світі багато, і не всі вимагають від людини "вмерти, але виконати ".
Наскільки я зрозуміла, Ви дійсно втомилися.
Чому б не відпочити та не розібратися в першу чергу зі своїми внутрішніми установками, які штовхають Вас на роботу в таких складних умовах.
Можливо Ви використаєте цю паузу з користю для себе, трохи зупинившись для міркувань , а що я вважаю головним та важливим в цьому житті, а яку роботу хочу мати, а скільки я готова віддавати своїх сил цій роботі і яке майбутнє для себе хочу.
Можливо тимчасово у Вас буде не так багато грошей. Але ж буде час для роздумів, можливо для навчання на права, що Вам подобається, як Ви сказали.
Варто поважати Себе і свою працю. Гроші звісно завжди потрібні, але НЕ за будь яку ціну.
психолог онлайн
цитата:
Саме зараз коштів мені достатньо, але одна не можу тягнути квартиру тому і повертаюсь до батьків.
А ваші батьки як приймають участь у вашому житті? Як вони допомагають вам? Чи ви їм допомагаєте?
цитата:
я не обдумано прийняла рішення звільнитись і залишитись без роботи
Ви писали, що
цитата:
зараз я втомилася
Можливо вам справді варто перепочинок?
Загалом ваша історія, з моїх відчуттів, сповнена переживань, тривоги, якоїсь беспорадності. Якось все переплутується. Чи могли б ви сказати, чого саме зараз ви потребуєте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342408 для Віталія Юріївна
Батьки мене підтримають чим можуть. З ними в мене чудові відношення. Запитання про те що я зараз потребую, на нього в мене не має відповіді, я не знаю чого я хочу, я хочу і залишитись і одночасно звільнитись. Залишитись хочу бо там ті люди з якими я себе відчуваю спокійно, незважаючи на начальство, та й можу себе забезпечувати сама, я не хочу як більшість підлітків сидіти без діла, я так не можу просто, мені потрібно кудись витрачати свій час, та й отримувати від цього гроші, я хочу як найшвидше поставити себе на ноги сама, хочу мати все що я хочу, а звільнитись хочу бо втомилась
Доповнення від автора
Але я хвилююсь, що не зможу найти роботу далі, що не зможу відпочити із-за переживань про майбутнє, я не хочу вештатись з однієї роботи на іншу, скоріше всього я хочу знайти себе, але боюсь, боюсь щось змінювати, бо не знаю в яку сторону це все зміниться
психолог онлайн
Коли багато енергії, звичайно ж, її можна витрачати на щось звичне і таке, що не потребує особливих роздумів (наприклад, на роботі всі знайомі, отже зручно, та й гроші можна заробити ).
Але ж ваш вік призначений саме для самовизначення.
Тобто, спочатку важливо зрозуміти "щоби що" все це треба.
А потім вже обирати спосіб досягнення.
Дуже важливо, що Ви обираєте дорослий та відповідальний спосіб життя.
Але ж бути незалежною від батьків- це поки що просто певна оболонка. А всередині що?
Суть яка?
Звісно, коли Ви отримаєте професію, зможете заробляти, то безумовно станете незалежною матеріально.
Але це не самоціль, а тільки побочка.
Важливо во не розпилювати свою енергію "аби куди, щоб тільки гроші платили ", а потроху йти до своєї мети.
Тому час, потрібний на вибудовування своєї мети- дуже важливий . Його треба використати з користю, а не заповнювати простими діями тільки тому, що вони звичні.
психолог онлайн
цитата:
Запитання про те що я зараз потребую, на нього в мене не має відповіді, я не знаю чого я хочу, я хочу і залишитись і одночасно звільнитись.
Можливо вам варто взяти індивідуальну консультацію з цього питання? Можливо відповідь на це питання внесе ясність і стійкість у ваші будні?
Відредаговано автором 15-05-2023 00:42:59