Як перестати займатися селфхармом?
вже як 4 роки займаюсь селфхармом. в основному це щось різне, але єдине, що повторюється, то це порізи на руках і на ногах, не знаю як перестати займатися цим. я намагалася сама допомогти собі, але мене вистачило лише на 1-2 місяці. переважно я голодую чи навпаки, змушую себе не спати вночі. Я не знаю, як перестати займатися цим, це увійшло до мене як у звичку.
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Добрый вечер!
Скажите, Ваши родители знают о том, что с Вами происходит? Какие у Вас с ними отношения? В Вашем случае очень важно обсудить это с ними и обратиться к врачу психиатру за консультацией? Самоповреждение является серьезной проблемой. Так как Вы несовершеннолетняя, то консультирование возможно только с разрешения родителей по закону
психолог онлайн
Здрастуйте. Варто розповісти батькам, або бабусі, тітці, тому кому ви довіряєте . Самі ви не впораєтеся, потрібна допомога психіатра.
Ви можете звернутись до шкільного психолога, почати з цього, якщо з батьками важко.
Можливо ви вже звертались до когось?
психолог онлайн
Добрий день. Вам необхідна допомога. Зверніться за допомогою до людей, яким ви довіряєте. Нехай вони вас відведуть до психіатра і до психотерапевта потім.
консультация психолога
Оксана Василівна Фортунатова
Доброго дня!)
Для того щоб перестати цим займатись, треба зрозуміти, про що він для Вас, що саме він виражає у Вашому житті. Для цього необхідно звернутися до кваліфікованого фахівця. Ви маєте таку можливість, оскільки зараз у нас багато хороших спеціалістів, втім для цього потрібно впершу чергу добитись згоди батьків - Ви можете впевнети їх у необхідності організувати Вам заходи турботи про Ваше ментальне здоров'я.
консультация психолога
Які вигоди для вас дає те, що ви себе ріжете, голодуєте, не спите (мучете себе)?? що ви отримуєте таким шляхом, чи що дозволяєте собі після такого?
психолог онлайн
Фармакотерапія. Але для цього треба звернутись до лікаря-психіатра. Вам 14 років, Ви маєте право зробити це вже самостійно, без батьків.