Підсвідоме бачення себе
Зазвичай я бачу ві сні дуже бридке відображення свого обличчя в дзеркалі, але в останньому сні додавши зусиль і дивлячись в дзеркало я зміг змінити своє обличчя на біль привабливе, про що це може казати
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
про що це може казати
Має значення тільки те, що це означає для Вас.
Як Ви відчували себе уві сні?
З якими почуттями Ви прокинулися?
Які думки у Вас про ту зміну, яка відбулася уві сні?
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
про що це може казати
Якщо уявити, що ваш сон це ваша реальність, то про що ваше сьогодення ? Можливо, що ви не приймаєте, чи прагнете змінити?
психолог онлайн
Мабуть, Вам було приємно від цього
психолог онлайн
цитата:
Без конкретних фактів з Вашого реального життя, які можна співвіднести до образів сну - ні про що.
А гадати - невдячна справа.
І ще, треба знати точно, що означає саме для Вас "дзеркало", "своє обличчя", "бридкість" та "привабливість".
В кожної людини своє бачення і розуміння цих образів.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Зазвичай я бачу ві сні дуже бридке відображення свого обличчя в дзеркал
Уві сні зазвичай так, а в реальному житті як сприймаєте своє обличчя?
цитата:
в останньому сні додавши зусиль
Поясніть, за рахунок яких зусиль досягли змін?
цитата:
я зміг змінити своє обличчя на біль привабливе
Вам сподобався результат або ще не зовсім? І потрібні подальші зусилля?
А тепер поміркуйте, яким чином на асоціативному рівні корелюються образи сновидінь з вашим актуальним життям? Точніше, з нагальними особистісними проблемами/питаннями/потребами?
психолог онлайн
Вітаю Вас,
Сон для людини виконує багато функцій: отримання бажанного, вирішення внутрішніх конфліктів, проживання емоцій і почуттів, символічне завершення чогось, здобуття ресурсів, отримання цілісності і т.д. Дуже часто образи уві сні можуть бути тим, з чим вночі працює наша пам'ять або реакцією на травматичні події.
Зазвичай сенси сна належать самому сновидцю, він сам кодує і розкодовує символіку свого життя.
Через сни я працюю з потребами, які людина або не усвідомлює, або вони критично незадоволені. Або з травмою.