Як перестати боятись.
Мені страшно, я боюсь батьків . Я завжди хотіла підтримки від мами але її підтримка супроводжується зі злістю та криками . Мені страшно поділитись цим з батьками так як для них це просто вигадка . Мені страшно полюбити когось . Мені страшно жити далі . Коли думаю про маму сльози самі навертаються , чому все так ..?
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Добрий день!Дуже сумно і я Вам співчуваю.Де Ви навчаєтеся?Можливо у навчальному закладі є психолог для живої розмови?
психолог онлайн
За що мама на Вас злиться?
психолог онлайн
Вітаю!
цитата:
. Я завжди хотіла підтримки від мами але її підтримка супроводжується зі злістю та криками .
Дуже шкода, що Вам приходиться таке відчувати та переживати.
цитата:
Мені страшно поділитись цим з батьками так як для них це просто вигадка .
Дуже боляче, коли твоїми почуттями нехтують та знецінюють їх.
Чи казали мамі про свої почуття, коли вона на вас кричить та злиться?
Як варіант поговорити з мамою у більш менш спокійній обстановці, розказати про свої відчуття.
цитата:
Мені страшно жити далі .
Що найстрашніше, на ваш погляд, що може трапитися з вами у житті?
Відредаговано автором 21-05-2023 19:53:13