Можу заплакати в будь який момент. Чому так стається?
Часто при перегляді якихось відеороликів, я починаю плакати, навіть якщо там нема нічого зворушливого. Хотілось би дізнатися чомусь так стається? чи це на щось впливає і чи щось на це впливає?
Питання від: ; Вік: 19
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Добрий вечір. Що саме на відеороликах? Чи є про що вам плакати у вашому реальному житті?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343259 для Віталія Юріївна
Та будь які відеоролики, просто в якийсь момент починаю плакати, не думаючи ні про що😶 мені важко впоратися з критикою оточуючих і навіть в простих розмовах з сімʼєю можу заплакати від ледве повишеного тону. Війна, втрата близької людини для моєї сімʼї. Але мені здається це переходить уже у якусь стадію депресії, я можу ходити і радітиму, а в інший момент почати плакати
психолог онлайн
Коли Ви плачете,що це за відчуття,почуття?
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Доброго ранку!
цитата:
Війна, втрата близької людини для моєї сімʼї. Але мені здається це переходить уже у якусь стадію депресії, я можу ходити і радітиму, а в інший момент почати плакати
Дуже схоже на не прожитий процес горювання за втратою близької людини. Напевне, хотіли бути сильною і через це заборонили собі переживати біль втрати. Тепер ця енергія проривається назовні без вашого контролю.
цитата:
чи це на щось впливає і чи щось на це впливає?
Обов'язково впливає. Вище написав про причини. А впливає на сьогодення - на якість життя, емоційний стан, відносили... майже на все.
Вихід в тому, аби відпустити подавлені емоції, прожити їх безпечно за підтримки близьких. І, можливо, психолога.
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Mmmari, доброго ранку доби!
цитата:
Хотілось би дізнатися чомусь так стається?
Скоріш за все це ємоціна втома\знесилення\вигоряння - треа пройти діагностику та розібратися. Тому раджу обрати фахівця та попрацювати з психологом. Або як мінімум пройти 1-2 діагностичні сесії, щоб розібратися в тому що з Вами відбувається.
цитата:
чи це на щось впливає
А це якість Вашого життя не погіршує?.. - ось Вам один з впливів.
Але це те, що на поверхні. А є ще підводні моменти в такій Вашій реакції - це може впливати на Ваше тіло і якщо з цим не розбиратися перейти на психосоматиний рівень, тобто деякі органи в тілі почнуть це "проживати" разом з вами, тобто хворіти.
цитата:
чи щось на це впливає?
Так, в такій реакції може бути фізіологічна природа - порушення гормонального фону. Тому варто перевірити "матінку емоцій" - ендокринну систему а ще й у гінеколога перевірити жіночі гармони теж варто. Бо порушення у цих або у одній з цих систем впливає на наші реакції та дає симптоматику депресивних розладів. Тому раджу звернутися до цих лікарів.
цитата:
мені важко впоратися з критикою оточуючих і навіть в простих розмовах з сімʼєю можу заплакати від ледве повишеного тону. Війна, втрата близької людини для моєї сімʼї.
тут є як мінімум 2 серйозні запити на тривалу терапію:
- формування самоцінності та самооцінки
- проживання горя-втрати
Як давно загинула близька людина?
Відредаговано автором 22-05-2023 11:04:04
психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Какая тематика роликов? есть ли в них что-то одинаковое? обычно это возникает, когда подключается память от неприятного события. И ролик провоцирует это в памяти вызывая соответствующие ощущения.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343280 для Тетяна Голубєва
Незнаю, Навіть не можу пояснити це ніби просто хвиля, але відчуваю себе істеричкою в цей момент, але все швидко проходить, як почалося швидко так і зникає, просто емоція.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343282 для Владимир Анатольевич
Я дуже плакала на похороні, але ну незнаю чи це повʼязано, ніби пережила цей момент. Але всеодно це був вітчим, який був рідніше батька, з яким мама була щаслива.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343290 для Наталия Павловна
З самооцінкою ніби все добре, не відчуваю себе гірше ніж інші. А вітчим помер минулого літа.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343290 для Наталия Павловна
А також часті затримки менструації, я не раз уже зверталася до гінекологів, але дуже боюся цих гормональних препаратів
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343302 для Андрей Ластовляк
Це може бути будь що, можу ось писати відповідь і почати плакати, і це аж смішно, я ніби це контролюю, а ніби і ні. Це не дивно коли я дивлюся якісь серіали романтичні і ридаю, це ж нормально коли є емоції, але іноді їх через край
психолог онлайн
цитата:
есть ли в памяти моменты, с которых по вашему мнению все началось ? возможно крайнюю точку вы уже прошли, и теперь любой стресс провоцирует данную реакцию
психолог онлайн
цитата:
Почуття втрати не вихлюпується зі сльозами в один момент. Це коли стосунки були по-справжньому близькими, емоційно насиченими. Потрібен доволі тривалий час, аби психіка змирилась із втратою.
Менше з тим, ваші сльози бов'язково про щось. про якийсь стан. про якісь почуття. Уявімо, якби вони могли говорити людською мовою, що б вони повідали вам?
психолог онлайн
Плакати - нормально. Я теж часто плачу нібито без причини
психолог онлайн
Якщо плачиться, то можливо є ще потреба оплакати щось. Але варто було б зрозуміти для себе про що ці сльози. Навряд чи вони просто так ллються. Варто постаратися усвідомити про що вони і прожити почуття, втрати. Це модна зробити в роботі з психологом.