Чому після пропозиції руки і серця в мене пропали почуття і емоції.
Доброго вечора. Скажіть будь ласка що зі мною. Після довгоочікуваної пропозиції руки і серця в мене пропали почуття і емоції (я не можу заплакати зовсім) я розумію що люблю хлопця але в мене як то забрали всі мої емоції.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю. А як саме ця пропозиція відбувалась? Чи ви очікували її, представляли інакше? Які взагалі у вас стосунки з партнером?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Марія Радченко
Мелані, так буває, що людина уявляє собі, що вона "мала б відчувати " в тій, чи іншій ситуації, але вона саме цього, очікуваного, не відчуває.
І тоді може виникати відчуття
"я нічого не відчуваю".
Наприклад, Вам здавалося, що Ви мали б "радіти," навіть можливо плакати від щастя," або ж хотіти "ще і ще пригадувати цей щасливий момент ". Але всього цього Ви не відчуваєте.
Тільки це не означає, що Ви нічого не відчуваєте.
Щось таки є.
Може страх, або роздратування, або розчарування, або невпевненість - є сенс добре прислухатися до Себе.
Почути те що є, але, можливо, дуже тихе, бо боїться бути почутим, щоб не зіпсувати "свято".
А взагалі Ви хотіли цієї пропозиції?
психолог онлайн
Мабуть, дуже довго ждали пропозицію, що все аж "затерпло" всередині
психолог онлайн
Доброго ранку, Мелані!
цитата:
Після довгоочікуваної пропозиції руки і серця в мене пропали почуття і емоції (я не можу заплакати зовсім)
Як довго чекали на пропозицію?
Не можете заплакати. Чи вважаєте, що треба обов'язково плакати? І, головно, від чого саме?
цитата:
я розумію що люблю хлопця але в мене як то забрали всі мої емоції.
На моє переконання, голова (розум) до любові має досить віддалене відношення. Основну роль відіграють саме почуття і емоції, тілесні відчуття, а їх "забрали". Цікаво поміркувати, хто забрав? Навіщо?
До речі, ще є інші вектори пошуків. Наприклад, сумніви. Або побоювання за майбутнє. Можливо, сум за чимось значимим...
Зрештою, на пам'ять приходять слова Оскара Уайльда про дві речі, які засмучують людину - не досягти бажаного і досягти його.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
але в мене як то забрали всі мої емоції
Яка одна емоція залишилася?
психолог онлайн
Доброго, Мелані!
Таке буває коли людина дуже довго й емоційно напружено чогось чекає - і тоді ніби перегорає всередині.
Звісно можуть бути й інші причини, але їх треба з'ясовувати в індивідуальній роботі з психологом.