Як зрозуміти чоловіка?
Хлопець мене кинув майже не пояснивши причину. Спільне фото не видалив з однієї зі соц мереж. Ніде не видаляється з друзів. Сьогодні запостив в сторіс «якщо ти зустрічаєшся з багатьма хлопцями, це не означає , що ти красива, у дешевих продуктів завжди багато покупців»
Я не можу зрозуміти до чого це
Адже ніколи йому не зраджувала і не збиралась!!
Мені дуже образливо, можливо він хоче виставити наше розставання на такій основі чи що. Тримають ледь щоб не написати і не запитати до чого він це поширив? Як втримати себе в руках
Питання від: ; Вік: 24
Доповнення від автора
Чи означає це, що він намагається якось мене зачепити і вивести на емоції та діалог? Бо я з пір розставання ні слова не написала йому
Доповнення від автора
Написала, він сказав , що не адресовано не мені, і нікому.
Відписував просто моментально. Дуже дивно

психолог онлайн
Доброго вечора, Лейло.
цитата:
«якщо ти зустрічаєшся з багатьма хлопцями, це не означає , що ти красива, у дешевих продуктів завжди багато покупців»
У мене до Вас три питання.
1) Чому Ви сприйняли цю фразу на свою адресу?
2) Чи відповідає Вашим цінностям порівняння жінки з дешевим продуктом, і чи стали б зустрічатися з хлопцем, який це "сповідує"?
3) Чому Вам важливо зрозуміти його мотиви?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344009 для Марія Радченко
Сприйняла це так, бо розійшлись не так давно. І єдина про кого він може це писати- це колишня( я)
Я ніколи такого не робила, тому б не хотілось щоб люди думали про мене так. Мені здалось, що він таким чином хоче пояснити те, що він мене кинув.
психолог онлайн
Щоб зрозуміти людину- найкращим рішенням буде поговорити з нею. Відверта, щира розмова зможе прояснити ситуацію.
Окрім людини, її мотиви і причини незнає ніхто.
консультация психолога
Перш за все, дозвольте Вам щиро поспівчувати. Ситуація виглядає дуже непростою та стресовою. Я би хотів сказати, що погоджуюсь з думкою колег, що ми не можемо просто так дізнатись, що в іншої людини в голові - варіантів маса. На жаль, ніхто від такого не убезпечений. Втім, для мене тут важливим моментом та основою питань для Вас на власні роздуми є Ваше уявлення про життя та стосунки і власну відповідальність. У вас є певні уявлення про стосунки і певні ціннісні орієнтації. Поводячись певним чином у стосунках з цим хлопцем, Ви, перш за все мали б не зраджувати собі. Якщо Ваші дії співпадають з Вашою спрямованістю на те, що є правильно і цінним, то це не може заважати спати ночами. Я до того, що у будь-якому випадку і з будь-якою відповіддю стосовно цієї ситуації - дивіться на свій внутрішній світ. Як ви себе почуваєте з собою? Чи довіряєте собі? Чи вважаєте, що дії спирають на не хибну, а щиру систему цінностей. З цього випливає, що Ви несете відповідальність за свою поведінку та дії у стосунках, але якщо у Вас перед собою чиста совість, то яким би не був вчинок хлопця - він йде у розріз з Вашими діями, якщо Ви відчуваєте, що все робите правильно. Це дійсно не допоможе розчинити образу повністю, але принаймні Ви може глибше познайомитись з собою, щоб бути впевненішою у собі в подальшому. До речі, все ж таки, якщо стане питання про необхідність дізнатись причину, а у хлопця стане до Вас поваги - завжди існує варіант щирої чесної розмови для того щоб прояснити стосунки і не залишати місце для гірких фантазій.
психолог онлайн
Не варто фантазувати. Написав то й написав. Вас це точно не стосується. Тим більше він вже не з Вами - то яка Вам вже різниця?
психолог онлайн
Если вы хотите
цитата:
втримати себе в руках
то имеет смысл удалить этого парня из друзей, чтобы не видеть его
цитата:
сторіс
Тогда вы быстрее сможете пережить это расставание.