Відчуваю себе нікчемною, життя ніби стоїть на місці
Півроку назад почався тяжкий період. Мій коханий хлопець потрапив у лікарню і ледь не помер, потім ще раз. Були конфлікти з його матір'ю, бо вона щось собі напридумувала і не хотіла наших відносин. Було дуже тяжко все переживати. А потім мене згвалтували. А хлопець якого я так сильно кохала покинув мене. Я втікла з того міста, де це все відбувалося. Ці всі події постійно мене доженяють, я не можу перестати щось комусь доказувати в своїй голові. Я в новому для себе місті і навіть друзів не можу завести, іноді навіть на роботу сил немає, хочеться просто лежати цілими днями і нічого не робити
Питання від: ; Вік: 21
консультация психолога
Для
цитата:
я не можу перестати щось комусь доказувати в своїй голові
Це може бути пов'язане з випраданнями перед "угрызениями" совісті чи за те, що з чимось не справились.
коли нас покидають/залишають/ відвертаються від нас - спрацьовує механізм, який закладений ще в первісні часи, коли поганих/незручних для племінного суспільства виганяли з общини (його не вбивали. це гірше смерті). виживати одному дуже тяжко. тобто коли ти стаєш поганим це дуже небезпечно, можна втратити життя. Тому, раз мене вигнали/покинули і т.д. значить я поганий/погана. але це не так. якщо так сталося, значить ви просто не підходите, як і вам хтось. вилкою не їдять суп, а лопатою не чистять картоплю.
Є вправи які, можуть допомогти знизити вплив совісті, що знизить витрати життєвих сил та енергії. Можу дати.
Доповнення від автора
Було б добре, якби порекомендували, якісь техніки і вправи
Але насправді мене також дуже турбує травматичний досвід насильства ((
Особливо загострюється на період циклу ПМС та самих місячних. Настрій дуже скаче, моментами нестерпна тривожність, іноді уві сні сні нападає параліч, що взагалі жахливо. А також страх темряви, дуже стримую себе від думок ніби я не сама, а хтось ще є

психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы пережили очень сложный для себя период. Вам не нужно никому ничего доказывать, Вы должны помочь себе пережить не до конца разрешенную для Вас ситуацию, с которой Вы можете ощущать себя виновной, отвергнутой и эмоционально выматанной, т.к Вы остались наедине со всеми своими переживаниями. Обратитесь к психологу, Вам необходима поддержка и освободить свои мысли от тяжелого груза.
психолог онлайн
Дуже співчуваю через такий травматичний досвід. Цей досвід варто пережити , пропрацювати в терапії зі спеціалістом, який працює з такими запитами.
психолог онлайн
Про що Ви мрієте?
консультация психолога
мені здається, що спеціалістом має бути жінка, щоб чоловік не став тригером.
Ще є техніки прощення. Мені здається, що вам вона потрібна. Для прощення обідчика підійде, та й себе пробачити не завадить в першу чергу.
Ще є аудіокурс, 33 години близько, може допомогти вам, там також ці вправи є. Тільки там набагато більше всього
Відредаговано автором 06-06-2023 00:56:41
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Настрій дуже скаче, моментами нестерпна тривожність, іноді уві сні сні нападає параліч, що взагалі жахливо. А також страх темряви, дуже стримую себе від думок ніби я не сама, а хтось ще є
Вам нужна индивидуальная психотерапия.
Потому что
цитата:
якісь техніки і вправи
не решат всем ваши проблемы, к сожалению.