Я – третя зайва в своїх же стосунках
Зустрічаюсь з хлопцем рік, живемо разом. Все було добре поки я не дізналась про його подругу, яка виявилась більше ніж подруга. Він дарував їй квіти, вони постійно гуляли і проводили час разом. І найцікавіше, вони досі спілкуються і проводять разом час (я в цій компанії теж часто буваю і з нею знайома). Спочатку я дуже еміційно реагувала на її «присутність» в нашому житті (вона можна телефонувати йому вночі щоб про щось попросити, прийти до нас, бо мешкає в нашому будинку, писати йому, позвати кудись), але чим далі, тим більше я розумію що перетворююсь на третю зайву в своїх стосунках і просто «збоку дивлюсь на своє життя». Коли ми в компанії, йому завжди смішні її жарти, а мої він іноді і не слухає. Він може назвати мене її ім‘ям, ми йдемо на її День Народження, хоча мій партнер знає про мою неприязнь до неї, ми ходимо туди куди й вона. Вона неодноразово намагалась мене зачепити фактами про те, що він дарував їй квіти, залицявся і тому подібне. Вона у відкриту може сказати про те, що в них, ще до, мене був секс. Я зазвичай не слухаю подруг, і сама приймаю рішення. Але слова моєї подруги «Виглядає так, наче він більше приділяє уваги їй, а не тобі» мене дуже зачепили. Думки про все це викликають в мені тревогу, в мене з‘явилось безсоння, постійні перепади настрою, я у відчаю. Я не знаю що мені робити.
Питання від: ; Вік: 21
консультация психолога
Доброго вечора. Ви все дуже детально описали, в тому числі і те як себе почуваєте себе з цією ситуацією. Які Ваші варіанти, як варто вчинити?
::smile::

психолог онлайн
Чи говорили з хлопцем про це відверто?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344462 для Юлия Антоновна
Так, авжеж. Розмови про мої почуття зводяться до «Мені на неї байдуже, перестань, ти все вигадуєш». Але між ними відчувається щось таке, чого немає між нами, і це не дає мені спокою. Ця тема стала немов темою-табу, адже тільки я її піднімаю – він уходить від неї, кажучи що я себе накручую.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344461 для Євгеній Олексійович
Раніше в мене було безліч варіантів, розійтися, піти, працювати над стосунками, розмовляти більше. Але зараз я просто пустила все «на самотек», бо не хочеться втрачати людину чи псувати з нею стосунки, думаю якщо йому так добре, то нехай так буде. Але це слабкість, від цього всього страждаю я. Нав‘язливі думки, стресс, водночас байдужість. Я потребую психологічної підтримки. Я в глухому куті.
психолог онлайн
цитата:
Розмови про мої почуття зводяться до «Мені на неї байдуже, перестань, ти все вигадуєш».
Тут важливо навіть не стільки те, що хлопець каже, що йому байдуже, скільки те, що Ви кажете, що Вам ситуація неприємна, і він не реагує на Ваше невдоволення.
Як Ви вважаєте, чи можливо тут досягти певного компромісу? Розділити взаємодії на ті, що припустимі з Вами і з подругою хлопця? І якщо хлопець не захоче дійти до якогось спільного рішення, чи зможете Ви далі знаходитися в таких стосунках?
цитата:
Вона неодноразово намагалась мене зачепити фактами про те, що він дарував їй квіти, залицявся і тому подібне. Вона у відкриту може сказати про те, що в них, ще до, мене був секс.
Ще у мене виникло питання, чому Ви ходите на спільні зустрічі з хлопцем і його подругою, не зважаючм на те, що ця подруга Вам не подобається? І якщо уникнути зустрічі неможливо, чи пробували Ви вибудувати з нею особисті кордони, в підходящих для цього формах, від "Я не хочу з тобою обговорювати "хлопцянейм"." до "Хм, дуже цікаво, і в яких позах ви займалися сексом?"
консультация психолога
Така пропозиція - є у Вас бажання побути кейсовим клієнтом?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
думаю якщо йому так добре, то нехай так буде.
Это невозможно будет сделать, потому что происходящее влияет на вас -
цитата:
від цього всього страждаю я.
цитата:
Нав‘язливі думки, стресс, водночас байдужість. Я потребую психологічної підтримки. Я в глухому куті.
Вам нужна индивидуальная психотерапия, если вы хотите решить эту проблему.