Дружина вимагає завтра розлучитися.
З дружиною в браку 6 років. Останні 3 роки з різною частотою виникають проблеми та конфлікти «на пустому місці». Проте останній рік вона зовсім відмовляється від інтиму та вимагає розлучення. Мені вдавалося вмовляти її дати шанс нашим стосункам пару разів, відкладаючи дату кінця стосунків. Останні пару місяців проте наше спілкування поліпшилося та майже зникли конфлікти. Але інтим не повернувся (через небажання дружини). А сьогодні я на трохи повишеному тоні (не крик, а просто тон, який виражає незадоволення) відповів їй на її примхи, які вже всілякі кордони переходять (останній рік вона навіть посуд за собою помити не може, все за неї треба робити). Таким чином, вона сьогодні образилася та почала з максимальною серйозністю та непохитністю казати про те, щоб я її залишив завтра ж у день. Живемо ми в квартирі, яку ще за часів до браку подарували їй батьки. Проте я просто шалено її кохаю та навіть після такої кількості років разом, задивлявся на її обличчя. Я про неї турбуюсь навіть в мелочах. Дітей немає, обоє маємо проблеми зі здоров’ям. Я на ніяке майно не претендую. Взагалі склалася ситуація, що я її дуже кохаю та зочу зберегти стосунки, плюс за ці роки її батьки, з якими живемо поруч, стали мов й моїми справжніми батьками (зі своїми майже не спілкуюсь, на що є причини). Плюс так як мені їхати нікуди, улюблені тварини теж залишаються з жінкою (собака та кіт). Тобто я не тільки на грані розлучення з коханою жінкою, а й на грані втрати зовсім всього, що взагалі мав за життя (в нематеріальному сенсі). Таким чином, робив все, щоб не розлучатися з дружиною. Й вмовляв її, й благав надати ще шанс для наших стосунків, і як тільки не вмовляв та до яких аргументів не приходив, вона зовсім непохитна. Завтра потрібно виїхати. Куди, як, та інш. взагалі не ясно, але це мене не турбує. Потрібно - хоч на лавці буду спати, мені на себе вже начхати, якщо з коханою розлучимося. Дійшло до того, що сиджу й без гумору міркую про те, щоб завершити зі своїм життям. Проте поки зупиняє мене те, що елементарно боюся на це піти. Але відчуття такі, немов розірвали твою душу на мільярди шматочків. Повна пустота. І лише одне бажання - залишитися з коханою. Проте, не розумію, що ще можу для цього зробити.
Питання від: ; Вік: 31
Доповнення від автора
На всяк випадок, зазначу, що таких причин для розлучення, як подружня зрада, насильство в сім’ї, залежності, та інших подібних в нашій родині немає.
Доповнення від автора
З об’єктивних підстав рік був без роботи. Жінка про всі нюанси знала та спочатку мою позицію щодо закінчення з минулою роботою підтримала.
Доповнення від автора
Проте рік без роботи завершився з півроку тому.
Доповнення від автора
Загалом, готовий йти на будь-які зміни в житті для збереження родини. Та останні місяці так й робив, що приносило поступовий результат. Проте зараз жінка каже, що точно визначила, що більше мене не кохає, а тому, щоб я не робив, мов все буде не те.

психолог онлайн
Здрастуйте. Ви пишете що проблеми в стосунках почали виникати 3 роки тому, ви звертались до сімейного психолога з цими питаннями?
психолог онлайн
Мої співчуття, Alex92.
цитата:
Останні 3 роки з різною частотою виникають проблеми та конфлікти «на пустому місці». Проте останній рік вона зовсім відмовляється від інтиму та вимагає розлучення.
"Пустих місць" не буває. Для всього є причини. Тільки вони не завжди на поверхні.
Але ж і для Вас вони зрозумілі, про що Ви й пишете трохи нижче -
цитата:
жінка... більше мене не кохає
На жаль, навіть таке (та й більші жертви):
цитата:
Загалом, готовий йти на будь-які зміни в житті для збереження родини. Та останні місяці так й робив, що приносило поступовий результат.
не приведуть в цьому випадку до бажаного результату:
цитата:
І лише одне бажання - залишитися з коханою. Проте, не розумію, що ще можу для цього зробити.
Тому що БЕЗ почуттів та бажання стосунків другої сторони все буде марним -
цитата:
Проте зараз жінка каже, що точно визначила, що більше мене не кохає, а тому, щоб я не робив, мов все буде не те.
Стара індіанська приказка висловлює цю думку наочніше: «Кінь здох — злізь». Це про стосунки.
психолог онлайн
Ще трохи про "Кінь здох, злізь" - ознаки того, що стосунки вже не врятувати (з однієї гарної статті):
- Неможливо домовлятися.
- Взаємна критика та нападки.
- Ви чи ваш партнер уникаєте вирішення проблем у відносинах.
- Дратують звички партнера.
- Постійна пасивна чи активна агресія.
- Ви (чи вона) не звертаєтесь за підтримкою до партнера.
- Ви (чи дружина) почали поводитися, як вільна людина, без зобов'язань.
- Між вами немає фізичного контакту. Інтим, обіймашки, рука в руці, очі в очі – все кудись зникло.
- Ви перестали бути собою. Ви відчуваєте постійну тривогу та самотність. Є відчуття пастки та глухого кута.
психолог онлайн
Доброго ранку, Alex92!
цитата:
Проте поки зупиняє мене те, що елементарно боюся на це піти.
І добре, що хоч страх вас зупиняє. До нього було б бажано додати бодай маленьке намагання повернути собі почуття самоцінності, якого у вас, на жаль, відчутно бракує.
От тоді
цитата:
Але відчуття такі, немов розірвали твою душу на мільярди шматочків. Повна пустота.
ваша душа почне поєднуватись з клаптиків в одне ціле і порожнеча поступово зникатиме.
цитата:
І лише одне бажання - залишитися з коханою
Цілком природнє бажання у вашому стані і для вашого, пробачте за прямоту, викривленого способу творити стосунки
цитата:
Проте я просто шалено її кохаю та навіть після такої кількості років разом, задивлявся на її обличчя. Я про неї турбуюсь навіть в мелочах.
Її узяли за ікону, а себе кинули на підлогу. За такого сценарію жінка втрачає не те що любов до чоловіка, вона його просто перестає поважати. А згодом у неї виникає відраза.
цитата:
зараз жінка каже, що точно визначила, що більше мене не кохає, а тому, щоб я не робив, мов все буде не те.
Ось цю реальність потрібно усвідомити і прийняти. А далі міркувати, як поверати собі себе, як дбати про себе, якими сенсами цілями наповнювати своє життя.