Проблеми в спілкуванні з іншими людьми
З дитинства мала проблеми в спілкуванні , а саме:
- боялась говорити зі старшими
-мало говорила , більше цікаво було слухати
В садік не ходила (бабуся доглядала ) і в школі було важко комунікувати з дітьми. Я була дуже сором язливою дитиною , але мала декількох друзів .
Мені всі постійно про це говорили, що я сором язлива , мало говорю , натомість в шкільні роки я постійно займалась з репетиторами і мала найвищий iq серед одноліків (це до того що мені часом здається що в планні спілкування я не дорозвинута ).
В підлітковому віці якось мені хтось з однокласників ще раз на це наголосив і тоді я чітко зрозуміла , що хочу змінитись . З того часу я постійно намагаюсь підтримати тему і боюсь оцих моментів мовчання , намагаюсь що не будь говорити аби говорити , бистро говорю.
І досі в 27років ця боязнь присутня , про що поговорити , що придумати , ми довго мовчимо , не можу знайти теми для розмови і мені знову здається що я не дорозвинута в спілкуванні і мені здається що це бачать інші. Також ще коли бистро говорю слова летять швидше чим думки , і часом виходить що підставляю трішки не ті слова , або коли повільно говорю часом заїкаюся … По життю я інтроверт , але поруч із сімєю і близькими почуваюсь комфортно і немає цих проблем , а ось із знайомими , колегами ось так виходить
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Проблема в тому що ви хочете кимось бути (казаться), не собою. Будьте собою, розмовляйте коли є що сказати, як немає, мовчіть.
Є проблеми у вас з соціалізацією, бувають такі курси, тренінги. Можна піти іншим шляхом, шукайте хоббі, та однодумців. Наприклад малювання, йдете на курси, гурток, або групу онлайн, або якусь спільноту. Спілкуєтесь з цими людьми, дізнаєтесь те що вам цікаво, навчаєтесь. Буде щось спільне між вами, легше знайти контакт.
Додатково, робота з психологом, підняти самооцінку, знайти свої сильні сторони, пізнати себе як особистість.
Доповнення від автора
Та я намагаюсь ходити на курси /заходи в великому колі в мене немає проблем в спілкуванні в колі (тут мені комфортно і класно) , а коли я з людиною сам на сам , то присутнє «Боже , про що поговррити» , «Скоріше потрібно попрощатись», «Мовчимо , о нііі». І розумієте в більшості випадків я находжу теми для розмов на однині , але мені настільки не комфортно , я хочу бистріше це закінчити . Другом в мене людина може стати лише після більше , як трьох років спілкування (я хочу з нею подружитись але цей дискомфорт мішає), хоча були винятки коли це відбувалося супер легко (переважно це релігійні люди чомусь , дивно).А потім що дивно найближчий друг з яким було комфортно та класно може віддалитись після конфлікту/перерві в спілкуванні і мені буде знову дуже складно з ним спілкуватись знову цей дурнуватий страх .
психолог онлайн
Добрий день. Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Щось є глибше, що стоїть за цим страхом? Якщо будете мовчати, що станеться? Якщо скажите якусь нісенітницю, кінець світу настане? Чуму не можете розслабитись? Чому не довіряєте людям? Чому не підпускаєте до себе? Недовіра до світу? Світ небезпечний?
Всі ці питання треба обговорювати на консультації з психологом. В форматі листування не вирішити.
Доповнення від автора
Щось є глибше, що стоїть за цим страхом?
-Хочу мати друзів ..
Якщо будете мовчати, що станеться?
-люди подомають що зі мною немає про що поговорити і їм буде не комфортно
Якщо скажите якусь нісенітницю, кінець світу настане?
-Не стане , але в їх очах я буду виглядати погано
Чуму не можете розслабитись?
-Не знаю
Чому не довіряєте людям?
-довіряю
Чому не підпускаєте до себе?
-пускаю , але не можу знайти досить цікавих тем на які комфортно і легко було спілкуватись
Недовіра до світу?
- ні
Світ небезпечний?
- світ несправедливий і я змирилась з цим
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344806 для Віталія Юріївна
дії , що потрібно зробити мені щоб позбутись дискомфорту в спілкуванні з людьми (книги/ методи/дії ..)
Доповнення від автора
Я вже розумію ,що проблема більше в тому , що я хочу мати друзів і бути для них цікавою і намагаюсь із шкіри вилазити , щоб їм сподобатись, а потім стає настільки дискомфортно і не лекго, що здається що це не моя людина..
психолог онлайн
цитата:
Ви говорите про проблеми у спілкуванні з людьми і бачите вирішення в книгах?
Як на мене вам варто ідти у індивідуальну роботу з людиною - психологом і досліджувати вашу історію. Це найкращий варіант.
психолог онлайн
Якщо вас турбує проблема спілкування краще працювати над нею в індивідуальній терапії.
Але зауважу,що іноді мовчати і не знаходити тему для розмови є нормальним. Також ви можете не вдаватиз себе ту, якою не є, а зізнатися співробітнику, що потребуєте часу, щоб зблизитися і розслабитися.