Походи в туалет через тривожність
Багато років через тривожність є бажання піти в туалет,знаючи,що в цей час це недоречно або ж туалету поруч немає. Якщо ж не туалет,так учення в животі. Дуже важко знаходитися з кимось наодинці,спати в кімнаті одній.....
Питання від: ; Вік: 27
Доповнення від автора
На походи можуть впливати відкриті вікна або двері у приміщенні чи машині(так спокійніше),чи є поруч ті,хто можуть зробити нерви.
Походи "по великому" завжди. Але доходячи до туалету часто бажання зникає

психолог онлайн
Судячи з того, що ви написали, у вас тривожний розлад. Починає посилено "працювати" вегетативна нервова система з усіма наслідками.
Спробуйте згадати, коли це почалося? Які події відбувалися у вашому житті?
Поясніть, будь ласка, що означає "зробити нерви"?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
Ви описали доволі складну проблему - тривожність і її прояви. Тому ставлення таке - відколи є проблема, то її треба вирішувати. Звернення на форум можна вважати першим кроком.
Другим - буде вибір спеціаліста та індивідуальне звернення до нього, адже через листування тривожність не долається. Необхідні системні і доволі тривалі зусилля у взаємодії з психологом, а, можливо, й з неврологом або психіатром (останні на деякий час можуть призначити ефективні ліки).
Ось такою має бути траекторія покращення якості вашого життя.
психолог онлайн
Доброго дня. Це соматоформний розлад. Для зняття симптоматики зверниться до психіатра (вони займаються неврозами таких проявив). Але це тільки полегше симптоматику. Причину треба шукати глубже у психічних реакціях. Це психотерапія розмовна, це запит на декілька місяців роботи. Добрановина - це дуже поширений розлад, він добре вивчений, та добре піддається терапії.