Сімейні стосунки
Доброго дня, ми з чоловіком в шлюбі майже 20 років. У нас двоє дорослих доньок. В перший тиждень наших стосунків я зробила помилку, з подругою зустрілись з іншими чоловіками і я переночувала з цим чоловіком але сексу не було. За цю ситуацію мій чоловік дізнався. Я попросила вибачення, але ця історія нас переслідує всі двадцять років. Після цього я звільнилась з роботи народила доньку. Чоловік постійно мені не довіряв не вірив, притому що він зачиняв мене вдома , я не зким не спілкувалась, ставив відео нагляд, якщо якісь збої то постійно в цьому винив мене, що це я з коханцем це роблю.зранку вставав , то не так ключи лежать то двері зачинені не на стільки оборотів, то на балконі якісь плями, це ти лазиш на 9 або 8 етаж по балкону до коханців, то в під'їзді щось на стінах це я виходила і займалася сексом вночі, але ключи всього заховані. І так постійно. Я уходила багато разів після спочатку від того що пив в приходив підіймав руки ,а потім більш далі почалося моральне насилля. Але він постійно вибачався і говорив що змінеться.Постійно випитував скажи хто він, я знаю що а тебе хтось є, це притому що ми майже 15 років попрацюємо разом ми сутками разом. Почав казати будячи серед ночі що наркомана, що за дозу сплю з кимось і так далі А рік назад перед війною я подала на розлучення бо вже терпіння не вистачило, але після очередного вибачення повернулася з дітьми хоча діти казали що він не зміниться, розлучення припинила. Після повернення пройшло декілька днів, в почалося то саме двері не так ключи не так, а я іще пішла працювати в садок, він проводжав і забрав з роботи, як дітей в садку із за війни не було то сидів зі мною на вайбері щоб бачити з ким я і що роблю, і всерівно казав що ти з кимось в садку хоча там жіночий колектив. Дойшло до того що сиділи на вайбері і він сидів під садком вишукуючи коханця і при цьому пив, разом йшли додому кричав що я шлюха бо він типо знає що в садочок до мене ходить коханець а всі мене покривають. Дома кожен день терор, скандали, я починаю доказувати що цього не має, а він каже я знаю що є. І кажи хто він.І останньою краплею було декілька разів забирати з під садочку в п'яному стані на таксі, ми з дітьми пішли. Він приходить то просте вибачення то кричить навколо хто я , постійно каже що я предательщо пішла, зараз ми опять розлучаємось, але больно від цього досі є любов, (чи це не любов), але я іншого виходу не бачу, він вибачається що зміниться каже, дивиться психологів блогерів, і почав вже казати, що я пішла до коханця, бо так вони всі кпжуть.А я пояснюю, що ні , що пішла бо морально вже виснажена , ні каже ти предательВін то спілкується нормально а через хвилину якщо щось не так як він думає починає лютувати, нап'ється і пише дзвоне обзиває. . І це маленька частина життя. Скажіть це я як він каже не пригода жінка, чи що це таке? Що з цим робити?
Питання від: ; Вік: 43

психолог онлайн
Доброго дня!
Це прояв патологічних ревнощів та параної. Подібне не лікується. Потрібно просто триматися подалі і все.
Незрозуміло, як Ви взагалі витримали стільки часу? Може Вам подобалося це знущання та насильство? Подобалось виправдовуватися та щось пояснювати? Схоже, що так.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345830 для Павел Леонидович
Дякую за відповідь, ні не подобалось, хотілось вірити що людина зміниться , було ж і все добре, і був турботливим, думала побаче що цього не має, але все навпаки, воно ще більше усугубилося, і я розумію що він не зміниться, але скажіть мені невже це я винна що він таким став, я ж нічого цього не робила і щоб він це бачив почала працювати разом з ним, він винить мене, що я не кохала його, хоча це не так, бо не кохала б не поверталась би, чи може я щось не розумію
психолог онлайн
Доброго вечора! Те що ви описали це не сімейні стосунки. Це психологічне насилля. Воно має циклічний характер і легше не стає. Може ставати тільки гірше. І це загроза для життя та здоровʼя Вашого та доньок. У таких випадках стосунки треба закінчувати і лікувати себе після них у психолога. Або якщо обидва партнери хочуть і готові рятувати свою сімʼю, то звертатися до психолога обом. Але як показує практика, агресори не бачать проблеми у собі, для них у всьому винна друга сторона і допомоги спеціалістів вони не хочуть.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345834 для Юлія Віталіївна
Дякую за відповідь
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345834 для Юлія Віталіївна
Скажіть будь ласка, чи треба такі стосунки повертати? Якщо він запропонував пройти детектор, я пройшла два рази , результат детектора то що говорю правду, результат від чоловіка те що хто проводив тест взагалі не спеціаліст і його купили ті хто тебе "шантажують", а ти з ними за це разраховуєшься сексом. Просто я не можу зрозуміти чи він дійсно хворий чи я якась не така. Зараз скидує мені мені фото з сайта знайомств дівчат, що і та хоче зі мною і та та хоче, тобто я цікавий жінкам, а ти пригай далі з одного на іншого.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345830 для Павел Леонидович
психолог онлайн
Співчуваю вам автор. Ця ситуація є ненормальною і патологічною.
Підтримую ваше рішення розійтися.
психолог онлайн
Я не можу сказати, що Вам робити. Як психолог я можу супроводжувати Вас у цьому процесі. Приймати рішення лише Вам. Але я точно можу сказати, що ви заслуговуєте на любов, повагу та взаємність. Ви можете обирати в яких стосунках бути, а в яких - ні. Те що ви думаєте, що з вами щось не так, скоріше за все результат психологічного насилля. Не нам ставити діагнози про його стан. Важливо, щоб Ви перевели фокус уваги на себе, на свої почуття, на те чого ви хочете для себе у майбутньому і рухалися у цьому напрямку.
психолог онлайн
цитата:
але скажіть мені невже це я винна що він таким став, я ж нічого цього не робила
Почуття провини, схоже, у Вас вже у крові. І думаю, що ще з дитинства. Батьки, мабуть, часто звинувачували по ділу й без. Ні, він таким був з самого свого народження. Тільки або не проявляв, приховував, або Ви були сліпою і не побачили цих проявів.
цитата:
хотілось вірити що людина зміниться
цитата:
ми з чоловіком в шлюбі майже 20 років
Всі 20!!! років?
цитата:
Скажіть будь ласка, чи треба такі стосунки повертати?
Якщо Ви хочете, щоб ТАКЕ:
цитата:
Якщо він запропонував пройти детектор, я пройшла два рази , результат детектора то що говорю правду, результат від чоловіка те що хто проводив тест взагалі не спеціаліст і його купили ті хто тебе "шантажують", а ти з ними за це разраховуєшься сексом. Просто я не можу зрозуміти чи він дійсно хворий чи я якась не така. Зараз скидує мені мені фото з сайта знайомств дівчат, що і та хоче зі мною і та та хоче, тобто я цікавий жінкам, а ти пригай далі з одного на іншого.
продовжувалося й далі, то так, такі стосунки треба повертати.
Бо інакше Ви ж не зможете відчувати себе повною дурою, постійно винною у тому, що не робили.
І, на жаль, не зможете більше жити з психічно хворою людиною, брєд якої більше ніколи не зможете почути.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345902 для Павел Леонидович
Дякую за відповідь
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345855 для Юлия Антоновна
Дякую