Я не хочу жить, но и умирать тоже
Ще з 5-го класу відчуваю себе погано по сьогоднішній день (я вже 3 курс в університеті). Кожен день сірий, хмурий, ніякий, сил немає, робити нічого не хочеться, радіти теж. Я не бачу сенс в житті, не розумію чому я живу, я не відчуваю свого місця, я не відчуваю свого тіла та себе. Кожен раз я розумію, що не маю жити, мене тут не має бути, на моєму місці ніби має бути хтось інший, але не я. Я хочу бути ніким і нічим, просто хочу не існувати. Я не розумію своїх почуттів, або що я хочу. Всередині мене просто каша, комок та сміття. На груди постійно щось давить щось важке, а все тіло всередині скручує та ламає, руки, ноги та інше, щось їсть мене. Знаю, що я нікому не подрібна, думки про те що я знов кинута, самотня, і я знаю, що це правда. Думки про самогубство, в голові разні сценарії як це зробити, думки про те як я вибачаюся перед мамою та братом, та прощаюся з ними. Мене вбиває моє життя, вбиває я сама, мої думки, я ненавижу себе, дивитися на себе не можу та відчувати, я сама собі огидна. Зриваюся на саму себе та на близких, вибачаюся перед ними по сто разів. Плачу на рівному місці, руки чомусь нещодавно почали трусити в якийсь рандомний момент. Трусить руки та все моє тіло. Я не контролюю ці думки та мій стан. Душа рветься покінчити з цим, тіло якщо розслабитись, то піде саме це зробить. Я це не я, це не моє тіло, часто ніби не мої думки, чи мої, я не знаю. Я не розумію, я втомилася від цього, я не знаю, що робити. Я слабка щоб померти і слабка щоб жити.
Вибачте, що читаєте це, вибачте.. Мені шкода, мені прикро і соромно, але я втомилася, я сама себе не розумію, ні свої думки, ні свої слова, ні свої дії.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Я не хочу жить, но и умирать тоже
Какая помощь вас интересует?
психолог онлайн
Якщо присутні такого роду думки варто звенутися до лікаря -психіатра.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Вітаю
Співчуваю вам. Дуже важко жити з думками, що ви нікому не потрібні, відчувати себе самотньою поряд з рідними людьми, зриватися на себе та ненавидіти себе. Такі душевні страждання забирають багато сил, виснажують, на звичайне життя енергії при такому стані не буде. Вам потрібна допомога. Вам потрібна людина, яка вислухає вас, яка не буде вас зупиняти, а дасть можливість розказати про свою біль, про думки, які втомлюють і не дають бачити себе і світ реальними.
З таким душевним станом дуже важно впоратися самостійно. Іноді потрібна лікарська підтримка. Шукайте людину, яка зможе зрозуміти, що з вами відбувається.
Що сталося в 5 класі? Чому саме тоді ви почали відчувати себе погано?
Чи зверталися ви по допомогу до лікаря?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346204 для Вікторія Миколаївна
Я була у психолога, вона сказала, що це звичайне не прийняття себе..
До 5-го класу нічого не було, але вже так себе почувалася, в середині 5-го класу почався булінг і тривав він до випускного класу, коли почався булінг, то і стан став гірше. Навіть коли розповім комусь про те як я себе почуваю, легче лише на пів дня, потім все знову по кругу і причини цьому стану я не знаю
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346148 для Светлана Владимировна
Як позбутися цього стану
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Булінг - це хронічне переживання травмуючих подій. Ваш стан - це реакція психіки на страждання, які вам спричиняли. Одного відвідування психолога, на жаль, недостатньо. І постановка діагноза не вирішує вашої проблеми. Потрібна взаємодія лікаря і психолога, потрібна довготривала робота по зціленню ваших душевних ран.
Схоже, що і до 5 го класу ви переживали важкі події, почуття самотності і непотрібності у вас з'явилися набагато раніше. Можливо, мама рано віддала вас до дит.садку, або вона хворіла, була виснажена, коли ви були маленькою. Відчувається дуже великий дефіцит уваги, любові, турботи.
Якщо не має можливості звернутися до спеціалістів, спробуйте рекомендації Пітера А. Левіна, які він виклав у книзі "Пробудження тигра - лікування травми". Автор дає нетрадиційний та самобутній підхід до розуміння природи травми та роботи з нею.
Вам хочеться отримати рекомендації, які зцілять вашу душу. Такими рекомендаціями переповнений Інтернет. На жаль, поради нічого не змінюють. У вас лише додадуться знання, нова інформація. Вона не лікує. Зцілюють тільки стосунки. Якщо ви пережили біль у минулому поряд з людьми, то і позбутися болі можливо тілько поряд з людиною, побудувавши інші стосунки, такі, яких у вас, скоріш за все, ніколи не було. Вам потрібні безпечні, приймаючі відносини. Вам потрібна людина.
Відредаговано автором 03-07-2023 20:21:30
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346210 для Вікторія Миколаївна
Були стосунки, але кожен раз невдалі, відходжу довго, нещодавно знов були, закінчилися швидко, бо людина хотіла ще погуляти там і сям. З кожним разом вже не хочеться відносин. Є лише один друг, але через війну він дуже далеко на жаль. З ним хоча б весело і в нього дуже сильна аура, це круто
психолог онлайн
Здрастуйте. Вікторія Миколаївна Цуркан, має на увазі стосунки психолога і клієнта, психотерапевтичні. Проблему вашу в любовних стосунках, або дружніх не вирішити.
Рекомендую перевірити ваше фізичне здоров'я, проблеми з гормонами, щитовидної залозою, хвороби серця, дефіцит вітаміну В12, В6, D3, магнію, можуть давати такі симптоми. Зверніться до терапевта.
Вам вже радили колеги, звернутись до психіатра, та психолога, в цій зв'язці можливе вирішення вашої проблеми. Не за один місяць, ваша проблема вирішиться. Психіатр якщо буде вважати за потрібне, назначить медикаменти, а психолог доповнить психотерапією.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346234 для Надія Іванівна
А, зрозуміла, добре, дякую
психолог онлайн
Будь ласка! Бажаю щоб ви покращили ваш стан.
Робіть маленькі кроки, розбийте вашу проблему на частини, подумайте що зробите першим, а що другим. Зверніться за допомогою до психолога, він вас підтримає в ваших починаннях.