Добрий день.
Добрий день. Зустрічаємось з хлопцем 5 місяців. За цей час сварки виникали із- за його сестри, яка весь час перетягувала на себе увагу. Сестрі 43 роки. То без попередження приїхала в гості, то дзвонить і кличе зустрітись. Хлопець з мамою не так часто спілкується як з нею. Навіть радиться стосовно покупки одягу. І вчора виникла така ситуація. Ми домовлялись з хлопцем сходити в кіно, потім вирішили прогулятись. Я трохи запізнилась, на що була негативна реакція, погуляли, наче все було добре, поїхали до нього. І тут дзвінок від сестри типу ми будемо гуляти в центрі, під'їжджай. (А поки я була зайнята, перед нашою зустріччю, він був у сестри, вони бачились вже), і хлопець почав збиратись, на що сказав, я тебе відвезу додому. Я була дуже зла, так як ми мали провести час разом, а тут таке, він це бачив. По дорозі я попросила зупинитись (хотіла прогулятись) на що він мене висадив і поїхав, сказав: я як звільнюсь, то наберу. Передзвонив через 2 години (десь об 22.00) і питає: ти де? І тут в трубку кричить сестра, типу ой, підходь до нас. Мене це все так розізлило, що я висказала все що про них думаю. На що він сказав: ти ж сама так захотіла (вийти), а він мені навіть не пропонував погуляти разом. Він не дуже хоче щоб ми зустрічались з сестрою, бо при першій зустрічі у нас не виникла симпатія взаємна. І сьогодні зранку хлопець пише: доброго ранку, як ні чому не бувало. Раз таке відбувається, то я думаю, що та сестра буде весь час лізти у стосунки, і він в будь який момент мене залише і поїде до неї. Так сталось, що у мене не має рідних братів чи сестер, на що він мені весь час каже: у тебе їх не має, тому ти не розумієш нічого. Я то не маю, але я вважаю це не нормальним коли так влазять.І тепер я не знаю як це все зібрати до купи, і що робити далі. Допоможіть будь ласка розібратись
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Доброго дня, Ніка!
"Я то не маю, але я вважаю це не нормальним коли так влазять.І тепер я не знаю як це все зібрати до купи, і що робити далі. Допоможіть будь ласка розібратись"
Якщо брати до уваги відносини вашого хлопця та його сестри, тобто відсутність особистих кордонів МЧ по відношенню до себе та свого життя.То що вам хочеться робити далі в цій ситуації?
Опираючись на те, чого вам хочеться, можна поміркувати що ви можете.
Доповнення від автора
Що я маю робити у цій ситуації, про це ми говорили не раз, але він стоїть на своєму. Я пояснювала, що сестри у його житті дуже багато, але він цього не бачить.
Доповнення від автора
Мені і він подобається, і коли самі все ок, але коли ось таке починається, то сил не вистачає, хочеться все завершити.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
І тепер я не знаю як це все зібрати до купи, і що робити далі. Допоможіть будь ласка розібратись
Розібратись, звісно, можна, але потрібно, аби ви повідомили про свої почуття. Про свої бажання? Про свої сумніви? Про те, що саме вас засмучує? Чого не розумієте? Чого не зможете прийняти? З чим змиритись?
Доповнення від автора
Від такої ситуації почуття зовсім на 0, бажання пробувати з людиною будувати стосунки, але коли таке, то бажання зникає. Мені здається, що сестра буде ось так весь час влазити у стосунки, і я буду від цього страждати, як на мене це не стосунки, коли тебе кидають і їдуть, а потім передзвонюють і кажуть йди до нас, це взагалі як? Тим паче вони вже бачились, зі мною було не так багато часу проведено
психолог онлайн
цитата:
Зазвичай людина має робити вибір. Якщо вона уникає, то вибір робить хтось інший. До того ж, на свою користь.
Запитайте в себе, чи бачите ви потенціал у цих стосунків? Чи готові змінювати те, що можна змінити? Чи маєте бажання, щоби МЧ і надалі ставився до вас так, як він це робить тепер?
Доповнення від автора
Однозначно я не хочу щоб до мене так ставились- це не повага.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
А как вы хотите, чтобы было?
Какой вариант вас бы устроил?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346321 для Светлана Владимировна
Щоб С стра менше влазила у стосунки.
психолог онлайн
цитата:
Щоб С стра менше влазила у стосунки.
Вы можете для этого что-то сделать?