Не можу вирішити, що робити
Проблема така, що я не можу вирішити, що робити і як воно буде краще. Я розглядаю кілька варіантів і жоден мене не влаштовує. Вони стосуються життя і пошуку роботи.
Варіант перший: сидіти вдома, шукати роботу у своєму місті, можливо, стати на облік у службі зайнятості. Чекати закінчення війни, а далі видно буде. Жити на свою пенсію по інвалідності. Мінуси - жити з мамою, яка дратує своєю присутністю. На одну пенсію не дуже добре жити.
Варіант другий: їхати у одне з великих міст на заході України, шукати там роботу. Вакансії, за якими б я міг працювати, там є. Проблема у тому, що графіки мене не влаштовують. Це робочий день по 11-12 годин, часто по 5-6 днів на тиждень. Часу на особисте життя не залишиться. Та і сил не вистачить. Плюси - буде більше грошей і свободи. Але коли їми користуватися з такою роботою?
Є ще один момент - у мене проблеми із спілкуванням, із взаємодією з людьми. Треба допомога психолога, або психотерапевта. Але у нашому місті їх немає, та і грошей зайвих немає. Якби я поїхав на захід, то там і місто побільше, і психологічна допомога знайшлася б і гроші. Але як поїхати при проблемах у спілкуванні? Чи не буде це надто великим стресом? Та і коли до психотерапевта ходити з такими графіками роботи і втомою?
Я у безвиході і постійному стресі через неможливість прийняти рішення. Жоден варіант мене не влаштовує.
Вся ця безвихідь підштовхує до третього варіанту - нічого не вибирати і не жити взагалі. Бо який смисл у цьому всьому, якщо все життя одне страждання. Життя має приносити радість, а воно нічого такого не дає. Лише стрес, злість і нещасність.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Юлия Евгеньевна Павловская
Ірина Миколенко
Здравствуйте!
Проблема в том, что Вы как раз выбор и не делаете, и жизнь на стопе, и злитесь, и пытаетесь угадать как лучше будет, чтоб не прогадать. Но скажу Вам точно, может никак не быть, если не брать ответственность на себя за себя же! Делайте выбор и действуйте, и это однозначно Вас приведет к переменам, или сидеть на месте и страдать как все сложно!
Мысли о будущем могут пугать, те же сложности о которых Вы думаете, но стоит сделать шаг вперед, и Вы увидите как появятся разные варианты, которые Вам в голову и не приходили.
Жизнь это движение, действуйте!
Удачи Вам!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346394 для Юлия Витальевна
Мне не интересна ответственность за эту жизнь, которую я не считаю своей. Эта жизнь - какая-то тюрьма, в которую меня загнали против моей воли и из которой я не могу удобным для себя образом выбраться.
Я злюсь потому, что не могу жить своей жизнью. Потому, что мне приходится в этом дискомфорте сидеть и страдать. Потому, что у меня украли мою жизнь - родители, общество и т.д. И теперь я в этой точке. И жизнь эта ничего не значит.
Я не знаю какой выбор делать. Для меня это вообще не выбор. Это что-то навязанное, некомфортное и неудобное. Выбор - это когда есть вариант, который меня устраивает. Вот это выбор. А другое нет.
К тому же кто знает, может в результате этого "выбора" жизнь станет ещё хуже и никакого движения вперёд не будет, никаких вариантов не появится. Тем более в этом мире всё так устроено, что кто быстрей того и тапки, мне с моими проблемами с уверенностью тяжело даётся конкуренция, я ненавижу конкуренцию и конкурентов. Так что даже если что-то появится, не факт, что я смогу этот вариант взять как-то.
Вот потому я и не знаю, что делать. Потому, что мне ничего не нравится из того, что эта убогая жизнь мне подсунула. И тут страдание и там. Просто там в незнакомой обстановке.
психолог онлайн
Юлия Евгеньевна Павловская
Юлия Витальевна Якименко
Я пам'ятаю, Микола, що у Вас є психіатричний діагноз та інвалідність, але все ж напишу дещо по суті, хоча й воно може здатися дещо жорстоким.
Ви в пастці, Микола, і не не впевнений, чи зможете Ви з неї вибратись самостійно...
Чому? Тому що самі ж собі і заважаєте. Це якраз та ситуація, коли людина - сама собі ворог.
Постійно використовуєте якісь липові відмовки та безглузде філософствування, яке ні до чого не призводить, а тільки заплутує ще сильніше...
Так що страждання ці - частково платня за власну БЕЗвідповідальність перед СОБОЮ ж, перед власним життям, через намагання скинути цю відповідальність - на близьких, оточення, психологів, обставини тощо.
І залишається лише в 25-й раз жалітися на несправедливість життя і людей на сайті, а себе вважати БЕЗНЕВИННОЮ ЖЕРТВОЮ і упиватись власним стражданням...
Є в цьому щось вкрай хворобливе нарцисичне. І якщо це продовжувати робити й надалі, то що це змінить?
психолог онлайн
Юлия Евгеньевна Павловская
Юлия Витальевна Якименко
цитата:
Життя має приносити радість, а воно нічого такого не дає.
Миколо, де ви про це прочитали? Від кого дізнались? Я особисто ніде такого не бачив і не зустрічав, ні в яких скрижалях, апокрифах та писемній спадщині людства.
цитата:
а воно нічого такого не дає
Що таке життя у вашому розумінні? Всесвіт? Планета Земля? Еволюція?
Чи, може, батьки? Так батьки не можуть бути життям, бо вони люди, а життя - процес.
А хто дає, в такому разі? Насправді, по суті,невірно поставлене питання, бо ніхто не дає і не зобов'язаний давати(!) Сама людина створює свою реальність, де може переживати радість, задоволення та інші почуття і емоції. До речі, її здатність творити власне життя підлягає розвитку. А якщо вона відмовляється, притягуючи на виправдання своєї ліні, безпорадності та страху претензії до оточуюючих, то її життя не виходить за межі безрадісного існування.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Мне не интересна ответственность за эту жизнь, которую я не считаю своей" жизнь это Ваша, чей еще она может быть!
Потому, что у меня украли мою жизнь - родители, общество и т.д" или Вы не пользуетесь своими возможностями, ответственность как раз о том, что я отвечаю за себя в целом, делаю выбор, какой бы ни был, но мой собственный, делаю ошибки, иду дальше...
Вот потому я и не знаю, что делать. Потому, что мне ничего не нравится из того, что эта убогая жизнь мне подсунула" не жизнь подсунула, а Ваше мышление и убеждения "что не сделай все будет плохо", так и да, Вы себя защищаете, тем что хоть и плохо, но уже понятно и более менее безопасно.
Я не знаю какой выбор делать. Для меня это вообще не выбор. Это что-то навязанное, некомфортное и неудобное. Выбор - это когда есть вариант, который меня устраивает. Вот это выбор. А другое нет" Вы его уже сделали, ничего не делать, и не жизнь за Вас решила т.к. жизнь процесс и результат действий или бездействий, а тот кому она пренадлежит, именно Вам, что с ней делать, как быть решать Вам!
психолог онлайн
Доброго вечера!
Вам надо искать сильные стороны. Знаю тяжело искать сильные стороны... когда по всем фронтам все разрушено... и здоровье и финансы и личная жизнь.
Значит надо копать в себе! Искать свои таланты! Они наверняка есть! Там где вы будете успешным, там где у вас будет получаться и где вам будет по кайфу работа.
И пусть даже по началу может и не быть сильных успехов. Но зато дальше пойдет продвижение! Если вы найдете именно свое дело! Оно у вас загорится сильным интересом! А дальше и финансы пойдут и сможете жить отдельно.
С инвалидностью жить очень тяжело... это выматывает... приходиться жить с двойной тройной нагрузкой сразу... но это не значит, что невозможно организовать свою жизнь так, чтоб вам было в радость! Насколько это возможно в ваших условиях!
Главное не скатывайтесь в тоску и в бессилие. А вот тут надо каждый день работать с мотивацией и силой воли! За каждый шаг себя хвалить и идти потихоньку, но дальше!
Пусть медленее чем другие, но идти! И это приведет современем к результатам!
Но надо выбрать именно свой путь!
Удачи!)