Як справлятися зі своєю агресивністю?
я не можу тримати себе в руках випускаю всю свою агресивність на сім'ю а потім ненавиджу себе за це, і взагалі я ненавиджу себе я булiла свою сестру через ревнощі до батьків. випускала всю агресивність на дівчинку зі школи вона відповість мені не могла, я псую всі стосунки з батьками через те, що дуже агресивна
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Добрий день. Можливо ваша агресивність має місце у ситуації, в яку ви потрапляєте?
Вам варто звернутися до психолога індивідуально. Консультувати вас без згоди батьків не можна.
психолог онлайн
Здрастуйте. Вам варто звернутися до психолога, шкільного або приватного. До шкільного можливо звернутись самостійно, до приватного з батьками.
Які відносини з батьками? Ви спілкуєтесь з ними, довірливі стосунки?
Чи є друзі? Які захоплення, кружки, творчість, що ви любите робити?
Як ви спілкуєтеся з людьми, ви можете сказати коли вам щось не подобається? Якщо вас хтось ображає, ви відстоюєте себе? Ви можете вільно висловлювати ваші думки?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346436 для Надія Іванівна
з батьками з одного боку все добре люблять мене, але з іншого не чують наприклад: я щось запитую вони чують, але не відповідають і взагалі моя думка не важлива для батьків. Приділяють більше часу молодшій сестрі мене це дуже не подобається. Довірить щось незначне я можу, але що я відчуваю або як я почуваюся їм не цікаво і я не довіряю. Є знайомі і є одна моя найкраща подруга їй я довіряю все). Мені подобається грати на піаніно ще дуже хочу займатися волейболом. З близькими мені людьми я майже така як я є, але з тими з ким я мало знайома я одягаю маску клоуна. Сказати що мені не подобається я не можу буду мовчати і терпіти. Якщо мене ображають відповісти, я швидше за все не зможу як завжди почну плакати. Ні я не можу сказати що я думаю інколи навіть найкращий подрузі.
психолог онлайн
Коли людина стримує свої почуття, не може показати себе справжню, грає когось, терпить, не може відповісти на образи, потім в якійсь незначній ситуації всі почуття які тримали у собі вибухають, як вулкан. Треба вчитися виражати свої почуття, бути собою.
Поговоріть зі шкільним психологом, або спробуйте попросити батьків відвести вас до приватного психолога.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Як справлятися зі своєю агресивністю?
У агрессии должны быть причины.
Что вас так раздражает и не устраивает в вашей жизни, что вы не можете
цитата:
тримати себе в руках
?