Як мені відпустити минуле,і почати радіти життю
Мене покалічила моя родина
Бабуся з якою я жила постійно за все мене била
Мама яка народила менн у 17 залишила на бабусю і з‘являлась раз на пів року,інколи її і рік не було
Тато який жив у одному селі зі мною 5 хв ходьби,він говорив завжди що прийде і так і не приходив,а я бачила як він бавиться із сусідськими дітьми
Це дуже мене тримає у напрузі
Зараз я вагітна,ми з чоловіком 5 років разом
На початку стосунків я була іншою
Мене підлаштували під себе,і змінились у інший бік…Тепер я така як хотів він і сама не знаю чого хочу від життя..я не можу відкрито плакати пере ним,так як це для нього сильний тригер на те щоб на мене кричати матом і т.д
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здрастуйте. Співчуваю вам, важка у вас ситуація.
Шукайте підтримку, хороші друзі, можливо хороші знайомі, кола підтримки.
Вам потрібно працювати з психологом, це довга робота, але воно того варто.
Як у вас з гормональними фоном? У вагітних бувають великі стрибки настрою, від хорошого до розпачу. Поговоріть про ваш стан з лікарем.
Ваше життя можливо змінити, ви можете почувати себе краще.
Погано що чоловік не дозволяє вам показувати свої емоції, а якщо словами висловлювати. Наприклад: мені погано, хочу обіймів; мені так не подобається; я себе почуваю ...і т.д. В формі "я повідомлень".
Чоловік завжди так відносився до вас?
психолог онлайн
Добрий день. Я співчуваю вашій історії. Вважаю, що вам варто звернутися у індивідуальну роботу з психотерапевтом.
Ви зможете навчитися здоровому контакту, відчувати себе, вибудовувати кордони.
Точно розумію, чим раніше ви почнете роботу, тим краще для вас.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
і почати радіти життю
Вас совсем ничего не радует?
И как давно это происходит?
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
На початку стосунків я була іншою
А якою ви були, описати зможете?
цитата:
Мене підлаштували під себе,і змінились у інший бік…Тепер я така як хотів він і сама не знаю чого хочу від життя..
Можливо, варто повертати себе собі?!
Якщо помітите таке бажання, то психологи допоможуть пройти цей шлях.
психолог онлайн
Так, Вас "покалічили", "постійно били", "підлаштували під себе" тощо. Це біда і горе. Прикро, але чогось так сталось.
Тепер питання перед Вами: ЩО Вам із цим всім робити?
1) продовжувати перебувати в стані жертви, ні за що не відповідаючи в своєму житті і постійно всіх звинувачуючи в своїх нещастях...
2) взяти відповідальність за своє життя, припинити бути жертвою, навчитись себе відстоювати та захищати, стати ГЕРОЇНЕЮ свого "життєвого роману" і написати цей РОМАН, виправивши СВОЇ реакції та ставлення до болючих подій минулого...
Що обираєте?
Відредаговано автором 09-07-2023 03:36:52