література про відношення між чоловіком та жінкою в стосунках
Вітаю, підскажіть будь-ласка літературу, можливо психолога в ютубі, який розповідає про відношення між чоловіком і жінкою а сімейних стосунках. Яка роль жінки, про спілкування , розвиток сімейної пари і т.інше. Дякую.
Питання від: ; Вік: 43

психолог онлайн
Якщо відео на ютубі - дивіться Дмитра Карпачова.
психолог онлайн
Доброго дня!
Из новенького:
1. Мануэла Арапова - Страстные как танго, крепкие как кофе.
2. Барбара де Анджелис - Время любви.
3. Кэйти Силкокс - Здоровая, Счастливая, Сексуальная.
4. Брюс Фейлер - Секреты счастливых семей.
5. Харвилл Хендрикс, Хелен Хант - Любовь на всю жизнь. Руководство для пар.
психолог онлайн
"П'ять мов кохання" Гарі Чепмен - ця книга досліджує різні способи вираження любові та її сприйняття різними людьми.
"Шлях справжнього чоловіка" Девід Діда - ця книга допоможе чоловікам зрозуміти свою роль в стосунках та розвивати свої міжособистісні навички.
"Добрий шлюб: Як створити, зберегти та насолоджуватися сімейним життям" Джон Готтман - ця книга пропонує практичні поради та інструменти для покращення комунікації і відносин у сім'ї.
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
можливо психолога в ютубі, який розповідає про відношення між чоловіком і жінкою а сімейних стосунках. Яка роль жінки, про спілкування , розвиток сімейної пари і т.інше. Дякую.
Колеги вже дали відповіді и озвучили свої корисні поради.
Водночас, варто зрозуміти, що однієї інформації недостатньо, аби щось реально змінити, та навіть зрушити з місця. Картинка або правильні слова в відео так і залишаються просто інформацією, тому що не пропущені через власний досвід(!)
Підкреслюю, досвід - НОВИЙ досвід, який отримуєте в зоні найближчого розвитку, що потім обговорюється з психологом і асимілюєте, роблячи його частиною себе.
Думаю, вам, напевно, знайомий такий вислів - можна бути в усьому обізнаним і разом з тим нещасним.
Можу ще запропонувати відео
ЗДОРОВЫЕ ОТНОШЕНИЯ. КАК ПОСТРОИТЬ?
https://upsihologa.com.ua/audio-video-558